←  Projekti Base 2T - 70cc

svet-skutera

»

Kymco super 9 AC

Locked

plameni's Photo plameni 03 Jul 2014

View PostDRAGANCE, on 03 July 2014 - 01:25, said:

jbt koliki mu je stomak :) :) , i sto ste ga drndali pored moje krbulje, bolje radi kad je u blizine prave masine ? :)

Eeee,pa ti si oslepeo od ljubavi zar ne vidis da to nije stomak nego rezonantna komora
Quote

zaxxx's Photo zaxxx 03 Jul 2014

Upecao sam se ja uveliko, i kao slatkorecna a bogami i kao morska, pogotovo sad kad sam osetio razliku. :) Rado bih isao dalje ali ne smem zbog potrosnje, jer ja bukvalno ne silazim sa njega. I na posao (a nije mi blizu) i po gradu i dalje... Evo za dva meseca sam presao 2.000 km.
Doci ce samo jos jedan malossi Multivar i to je to najverovatnije. Mada nikad ne reci nikad :) ali za sada je plan takav. Ovaj bi pre ostavio ovakav da imam za voznju sa nekom normalnom potrosnjom a ako izlete neke parice mozda i uzmem drugi pa da se igram sa njim do kraja :). VIdecemo...
Quote

zaxxx's Photo zaxxx 12 Aug 2014

View PostMario, on 03 July 2014 - 10:18, said:

odlična mašina, sad možeš da piskaraš onu stay tuned... ovo su prvi potezi kada tuner zagrize, upecan si ko slatkorečna ...

skupljaj pare nadolazi 70cc..c.c.c.

Lepo mi covek rece ali ja nisam hteo da slusam! :)))
Naime, I moj Kymco je odrastao i pridruzio se 70-tkama. :bicedobro:

Hvala Aleksandru na dobroj trgovini. Montiran je HEBO Manston replica 70cc koji je bio kod Maria, pa kod Aleksandra, a sada kod mene.
Cilindar je malo lepio ali je obradjen i vrlo dobro se ponasa. Klip neznam koji je, ako bude hteo neka dopise Boki (Plamenni) i Stage6 iglicasti.
Sto se tice karburatora iglica nije menjana, ostala je fabricka, a dizna je sa 86 otisla na 96 i tu smo ostavili, ali planiramo da dignemo jos za dva broja i to je to. Radi kao sat. Nista vise od stelovanja nije bilo potrebno raditi.

Evo par slika:
Attached File  CAM00184.jpg (376.36K)
downloads: 37Attached File  CAM00185.jpg (377.97K)
downloads: 40Attached File  CAM00186.jpg (389.11K)
downloads: 39Attached File  CAM00187.jpg (466.65K)
downloads: 34
Edited by zaxxx, 12 August 2014 - 01:16.
Quote

Alexandar :D's Photo Alexandar :D 12 Aug 2014

Kao što sam i rekao bolje da kod nekoga bude i da ga služi nego da mi čami u garaži.

Od stvari koje bi ja jos odradio su :

Isključivanje pumpe za ulje i prerada tog rezervoara u dodatni za gorivo . Ta 1l može mnogo da znači .

Zatim linearni torque.
I naravno neizbežni malossi variomat.
Quote

Beogradski Fantom's Photo Beogradski Fantom 12 Aug 2014

Vec ima linearni torque. Ostaje samo variomat.

I kakvi su utisci? Potrosnja?

Послато са HTC One mini 2
Quote

plameni's Photo plameni 12 Aug 2014

Potrosnja mu je oko 4,6 l na 100 km.motor ima osetno vise snage,odaziva se na svim otklonima gasa al to ne znaci da nam je svecica dobra na svim otklonima zbog onog keihinovog karburatora.igla se ne steluje i motor treba voziti za sada samo pun gas dok ne resimo problem te igle

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote

zaxxx's Photo zaxxx 12 Aug 2014

Tako je, Linearni torque vec postavljen, sada je na redu Malossi multivar, i otom potom da zamenim taj karb sa Dellortom. Potrosnja je 4,5l, a sto kaze Boki vuce kao blesav, a verujem kada legne Malossi da ce biti vrh. Nisam jos merio GPS-om mada po nekoj otprilike logici ide bar 90 po satu, jer skazaljka ode skroz dole gde pise kmh i stoji na "h". :bicedobro:
Sve u svemu utisci su vrlo pozitivni i zadovoljan sam i potrosnjom i svime.
Quote

plameni's Photo plameni 12 Aug 2014

Za grad je dusu dao

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Quote

goggyso's Photo goggyso 12 Aug 2014

Eee, još da je Trek umesto Next-a, gde bi bio kraj..... No i ovo je velik pomak, svaka čast. Sad će tek rasti apetiti, nekako se čovek brzo navikne pa mu treba još. :bicedobro:
Quote

zaxxx's Photo zaxxx 12 Aug 2014

View Postgoggyso, on 12 August 2014 - 12:14, said:

Eee, još da je Trek umesto Next-a, gde bi bio kraj.....

Jbg. bilo bi lepo ali neznanje u startu je ucinilo svoje, sta ces, neka ga za sada, dobar je.


No i ovo je velik pomak, svaka čast. Sad će tek rasti apetiti, nekako se čovek brzo navikne pa mu treba još. :)

Tu si skroz u pravu, hihi


:bicedobro: :)
Edited by zaxxx, 12 August 2014 - 13:22.
Quote

goggyso's Photo goggyso 12 Aug 2014

Znam "slučajno jednog" koji nije hteo kit jer je i u stock-u išao lepo, 87 GPS. Onda je slučajno seo na S9 70ccm iz Mariove radionice i sve se promenilo. Sad taj isti nije zadovoljan ni sa stotkom...

Protiv ovog virusa leka nema!!!
Quote

plameni's Photo plameni 12 Aug 2014

Mislim da sam nasao lek za tu iglu kod kejhina uz mariovu pomoc.na slici su igle skroz levo mikuni 16,u sredini mikuni 12 koja je iste duzine kao kejhinova i ta bi trebala da pasuje bez prerada i skroz desno je kejhinova igla preradjena za pecurku

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2

Attached Files


Edited by Plamenni, 12 August 2014 - 15:48.
Quote

zaxxx's Photo zaxxx 12 Aug 2014

View Postgoggyso, on 12 August 2014 - 14:21, said:

Znam "slučajno jednog" koji nije hteo kit jer je i u stock-u išao lepo, 87 GPS. Onda je slučajno seo na S9 70ccm iz Mariove radionice i sve se promenilo. Sad taj isti nije zadovoljan ni sa stotkom...


"Slucajno" :bicedobro: haha.

Nema leka, to je sigurno!
Quote

goggyso's Photo goggyso 12 Aug 2014

Opasna boljka taj Tuning!!! Ko se inficira, ugasio je... kod žene, devojke... i novčanika!
Quote

Mario's Photo Mario 12 Aug 2014

Svaka cast neka je sa srecom. Ja isto zelim da se dobre komponente voze a ne da se preprodaju uz neke lovacke price. Hebo je friziran imam portmapu pa cu uraditi ponovo analizu, klip je original Hebo ali drugi , prvog sam ja potrosio...

Cucemo se ako zatreba neka pomoc javite.

Sinclair research 1981 ©
Quote

plameni's Photo plameni 12 Aug 2014

Samo da ti javim da je lek za kejhina igla od mikunija 12.sve pasuje bez prerada
Ovo da se seli u base klastu

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 12 August 2014 - 20:43.
Quote

Mario's Photo Mario 12 Aug 2014

Sa kojih motora je mikuni 12

Sinclair research 1981 ©
Quote

plameni's Photo plameni 12 Aug 2014

Meni je taj bio na zipu sto je neko nabudzio fabricki ide dell 12 a imas ih i na yamahi busterki i bws

Послато са GT-S6500D користећи Тапаток 2
Edited by Plamenni, 12 August 2014 - 23:59.
Quote

zaxxx's Photo zaxxx 13 Aug 2014

Pocele su i prve za...bancije. Vec drugo jutro me izdaje, nece da upali... Prekjuce ujutru kurblaj, verglaj a ni na vidiku da hoce da sastavi. Nista, u kola i na posao. Kazu da je tu noc kisa kidala kako je padala i bilo je vlazno. Ali ajde ne pada mi na pamet da je zbog vlage, jer kisa vec 2 meseca neumoljivo pada i nikad nije imao problema sa paljenjem. Sad kad je toplo on zeza. Nista vratim se popodne kuci, sunce je picilo posteno, reko aj da vidim sta je... Prvo probam da ponovo da ga upalim i kresne kao mina... Posle toga pali bez problema. Sutra ujutru opet problematika, kurblaj, verglaj ali vidim da je tu negde, ima naznaka da hoce da kresne, i kresnuo je posle nekog 10-15 puta. Popodne pali bez problema.
E jutros opet zezanje, isto kao prvi dan, nikakve naznake da hoce da sastavi, noga me zabolela. Neznam koji mu je... Boki rece da je mozda elektronski sauh, doduse juce nista nismo ni gledali, ko zna... Uglavom poludeo sam, kad su bile one kise palio bez problema i vozio se kao lud, sad kad je lepo vreme, ja kolima na posao... :D
Quote

Mario's Photo Mario 13 Aug 2014

Moze da i vakumski ventil da zeza, mada proverite saug na lenjir

Sinclair research 1981 ©
Quote
Locked