Put je baš dug, meni pogotovo, od NS-a oko 3-3,5h, od Čoke meni 5h, sreća pa Pita ima mašinu za primer, pa vozi auto putem kao veliki, tako da smo dobro napredovali. U Kraljevo smo stigli oko 13h, međutim tu do izlaza prema Beranovcima je bilo malo filozofije, mada ako čovek prati motoraše, onda je jednostavno, njihov put vodi na Autodrom gde se trka održava...
Naš takmičar za koga navijamo je Uroš iz S-tuned tima, SALLE i Gile naši prijatelji sa foruma su radili pripreme na jednoj RS-125 Apriliji, ja sam nedavno spremao porting cilindra, te smo žurili da ne zakasnimo, znamo da trka počinje u 13h a na ulazu nam govore da su "freze" prošle i da se spremaju prave mašine od 1000...
U žurbi zovem Sale-ta tel, gde da idemo , levo su box-ovi, ima da se pešači oko 1km, Pita već otvara hladno pivo, 1000-ke se već spremaju za start i tako... Uspeo sam par fotografija i snimaka da uradim, međutim nervoza me hvata jer sve umišljam da smo propustili ono zbog čega smo došli..
1000cc koje smo pohvatali u putu prema box-ovima




odlične su ovo mašine, i strastveni vozači, nisam u toku ko je iz kog kluba, Pita mi govori da BMW R1 vode.. itd

stigosmo do box-a, gde Sale pali i greje mašinu, meni drago što nismo ništa propustili, 125cc se upravo sprema... u brzini razgovora, problemi oko prenosa prednji lančanik je bio prevelik, mašina se vrti višlje, cilindar i auspuh režu u centru na 12k, tačnije od 11-13, ali tu već klasičan prenos ne odgovara, mašina ispada iz rezonancije u dubokim krivinama, te je bilo potrebno sve ponovo setovati...
po Uroševim izjavama sa treninga na pravcu se završi u 5-oj brzini i nema dovoljno puta i u mašini snage za 6, ali jasno je da ovo nije stock cilindar, kao i da ovaj Jolly moto auspuh otvara agregat i do 14k. ja sam apelovao da Sale ostavi prenos koji je bio na trening-u, a da za neki sledeći put podese lačnanicima ono što smo već zaključili da mašina u 6-oj brzini izađe sa 12-12,5k i da bude ravnomerno opterećena.

međutim ne, to je naravno jače od svih nas, mora čovek iz svatova da se izcima u 4 izjutra da pravi lančanik na glodalici sa 18 zuba, da mašina bude super, međutim sada Uroš ima potrošen prenos pre vremena i 200m pred kraj pravca počinju drugi da ga obilaze, .. ok je imamo jak motor, sad samo da optimizujemo prenos za stazu, Sale i Gile su pronašli i uzajmili zadnji lančanik 1 zub manje i to je bilo ono što je u prinicpu nedostajalo... Interesantno je da ljudi iz protivničkog tima pozajmljuju lančanik, sportska etika je u pitanju. Ako uzmemo da je bilo samo 4 takmičara u 125cc kategoriji, pitanje je koliko bi bilo u nekoj skuter kategoriji..
125cc se spremaju za start

