Jump to content


Keeway focus 50


54 replies to this topic

#1 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 26 July 2014 - 02:35

U pitanju je Keeway Focus 50 kupljen nov 2005 godine, presao za sada 25700 kilometara bez ozbijnih kvarova. Skuter je serijala, za ovih devet godina na skuteru je promenjeno: rolnice i kais(stanjio se na 16.5mm) na 18000km, klip ali bez potrebe(zapusio se bio auspuh i ja odmah menjao klip, a ono skuter se gusio zbog auspuha), auspuh otvaran, paljen brenerom, skoro sam menjao disk plocice i ventilator varijatora, svecica, menjan i rezervoar zbog korozije i to je to za ovih devet godina i ovu kilometrazu.
Problem nije toliko strasan ali me nervira, kad se vozim sam na skuteru ide jako lepo, max brzina oko 70 km/h na pravcu, uz bas jake uzbrdice oko 30 km/h a blaze oko 50km/h, tezak sam 85kg. Ako vozim drugu osobu na skuteru a to je jako cesto ili burazera ili devojku, skuter na pravcu i blazim uzbrdicam vuce laganica ma uopste se ne muci, medjutim problem se javlja kad sa suvozacem naidjem na malo jacu i dugu uzbrdicu, skuter ide ali kako se sve vise penje gubi snagu i u jednom trenutku iako ja drzim pun gas stane i kao da je na leru a ja drzim gas do daske. U tom trenutku suvozac mora da sidje i cim se motor rastereti on krece, polako ali ipak krece.( napominjem da je skuter bez problema do pre mesec dana izlazio sa dve osobe na istim uzbrdicama)
Sta je problem pojma nemam, svecica je cigla boje, cak i malo svetlija, karburator sam cistio i produvao kompresorom, filter fazduh proverio i prao, auspuh skidao(prohodan je cak i kad ustima ubacujem vazduh), cistio naslage na izduvu, skuter pali na dugme iz prve, proverio sam rolnice i ok su, kais nisam najpreciznije izmerio (nisam imao subler vec lenjir) i deluje mi ok, nista ne lupa, ne zveci. Da ne zaboravim da napomenem da je skuter trom(cak i kad sam sam), kao da se muci do nekih 15 km/h a posle nacisto odlepi. Ja trenutno sumnjam ali nisam siguran da li to moze da bude problem na vakum pumpu (slavinu) jer kako stvari stoje ona ne radi, kad je skuter ugasen ja izvucem crevo za gorivo iz nje i gorivo samo pici a ne bi trebalo, medjutim nigde na karbu ne curi,ne preliva, desi se neki put da kad ga ugasim izadje jako mala kolicina(kao pun cep flase) na ono crevo za odusak na karburatoru i to je to. Da li ovo moze da bude problem ne znam, zato pitam vas, svaka sugestija je dobrodosla, malo sam se raspisao ali nadam se da sam detaljno objasnio. :D

Edited by VladaKG, 26 July 2014 - 02:47.


#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 July 2014 - 02:55

Probaj sa zamenom centralne opruge i oprugica kvacila.

#3 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 26 July 2014 - 08:22

Poslusaj Nesu, sigurno je to.

Послато са HTC One mini 2

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 July 2014 - 09:15

ta centralna opruga se svojom silom suprotstavlja težini rolnica i snazi motora.. tu možeš da postaviš spregu, tvoj motor u serijskoj izvedbi ima neku snagu i lepo ubrzava sa rolnicama od 6g i tom mekšom oprugom.. pravilno projektovan prenos je fabrika postavila na ciljanim obrtajima gde motor ima najviše snage, i on menja u viši stepen po odvrtanju gasa i jačoj isporuci odnosno menja u niži stepen ukoliko se nađeš na nekoj uzbrdici...

ukoliko to nije tako, motor ili zvrji u prazno i ne ide, ili se zaguši u velikom stepenu prenosa kao što je kod tebe slučaj pa isto tako ne ide...

reklo bi se da staviš lakše rolnice, jer se kod tebe desi da je mašina ostaje u prevelikom stepenu prenosa, na uzbrdici i nema snage da iznese, međutim nije to problem...

centralna opruga je od nekog čelika koji menja karakteristiku u zavisnosti od temperature,... kako prolaze godine, ta zavisnost postaje sve jača i veća... situacija je kao da su ti rolnice preteške, i motor se zaguši, kada je na uzbrdici i kada se prenos ugreje...

izmenom centralne opruge , taj problem bi treba biti rešen... recimo da će ti malossi bela za minarelli odgovarajuća, to je za fabrički auspuh i taman dobar kontrast, iako malo duža od serijske, staje i radi posao u tim remenicama besprekorno, razlike su jer kinezi pakuju kraće od minareli-ja... fukncioniše

ostalo je kada to izmenjaš da se uveriš da li su rolnice koje si do sada vozio, dalje odgovarajuće, ono što sam pisao gore, možda će trebati malo korigovati, mada ako si menjao remen, onda verovatno već poznaješ tu razliku, sa novim remenom se vrti malo niže, sada će se sa novom centralnom vrtiti malo višlje, pa ako ne primetiš da zbog toga značajno motor slabije ide, onda je ok..

#5 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 26 July 2014 - 13:28

Trebalo bi da kupim ovu oprugu jel tako http://motobikeshop....S297047.WO.aspx

Jos jednu stvar sam zaboravio da kazem, gore sam napomenuo da sam skoro, tacnije pre mesec dana menjao ventilator varijatora a razlog je sledeci. Dobio sam na poklon rolnice 15x12 4g i posto imam vulkanizera u blizini ja odem i odmah zamenim cisto da vidim kako se skuter ponasa iako sam znao da su previse lake, skuter je radio na dosta vecim obrtajima, cinilo mi se kao da se veci deo snage jednostavno gubi. Tako sam vozio dva dan i odlucim da vratim stare rolnice, odradim to i posle 5 min voznje cujem na odredjenim obrtajima neko lupkanje bas u tom delu gde je varijator, opet odem kod vulkanizera i skinem sve da vidim sta se desva i varijator je izgledao ovako (stavicu slike kasnije jer ovde iz nkog razloga nece da prihvati)



Stavljen je nov. Sa starim varijatorom sam pri svakom prvom paljenju i kretanju od nekih 5.6 metara cuo kao da nesto cvili iz dekla(kais verovatno), posle u toku dana tog zvuka nije bilo, sa ovim starim ventilatorom varijatora skuter je bez problema sa dve osobe izlazio na vecim uzbrdicama. Sa ovim novim ne cvili nista na startu ali uzbrdo se gusi. Ne znam da li ima neke veze ali rekoh da podelim i ovo sa vama

Edited by VladaKG, 26 July 2014 - 13:32.


#6 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 26 July 2014 - 13:36

Ne mogu da ubacim sliku, izbacuje mi your post is too short.
Stari varijator vise nije imao na sredini otvor pravilnog kruznog oblika vec vise elipsastog, znaci jedan deo se iz nekog razloga pojeo.

#7 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 July 2014 - 13:44

Ubaci slike preko nekog image hostinga...
http://postimage.org/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/

#8 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 26 July 2014 - 14:33

Slike ventilatora varijatora, nadam se da se vide

Posted ImagePosted Image

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 July 2014 - 14:34

kad stežeš ventilator varijatora, obavezno prvo remen nateraj rukama da uđe u zadnje polutke kako bi se napred olabavio i kako bi ti mogao da stegneš pravilno taj ventilator metal na metal...

kod ovih operacija treba dobro obratiti pažnju , pregledati da li platna leže kako treba, i opustiti taj remen, jer i najmanja osciolacija kasnije dovodi do štete

ono za slavinu gore sam zaboravio da ti kažem da je neispravna i da možeš i ne moraš da je menjaš... cena joj je oko 700 din, a karburator zatvara gorivo jer ima plovak...

#10 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 26 July 2014 - 22:50

Hvala na odgovorima, videcu da u toku nedelje nabavim malossi belu centralnu i nadam se resim problem

#11 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 29 July 2014 - 21:27

Danas sam cistio auspuh i uspeo malo da uslikam klip, da li neko moze da mi kaze jesu li ove naslage garezi ispod karika znak da je klip zreo za zamenu?

Posted Image

#12 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 29 July 2014 - 22:20

Te naslage znace da je produvavao kompresiju. Moze biti da su karike, mozda i klip a mozda je i cilindar potrosen preko mere. Dok ne skines i ne premeris nista nije sigurno.

#13 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 29 July 2014 - 23:53

Hvala Neso.
Znaci to je razlog zasto nema snage uzbrdo sa dve osobe. Upravo sad gledam koji klip da kupim znam da su dimenzije 40x12 ali me malo bune dimenzije iglicastih lezajeva, na motobike sajtu sam nasao tri lezaja razlicitih dimenzija 12x16x12, 10x14x12, 10x14x13 dok sam na jos jednom nasem nasao 12x15x15 i na svim pise da odgovaraji za 50CC.MINARELLI CPI.KEEWAY AC.2T a na ovom 12x15x15 lepo pise Keeway Focus 50.
Sad sam u dilemi jer blage veze nemam koji da porucim

#14 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 30 July 2014 - 00:07

Kad budes demontirao cilindar izmeri precnik bolcne klipa i znaces koji ti iglicasti odgovara.

#15 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 July 2014 - 00:07

12x16x13

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 July 2014 - 00:29

keeway-i nose 12 bolcne , cvele je dao ok meru za igličasti...

izduvnio kanal ti je pun gareži, moraš to skinuti da počistiš, a pri tom prekontroliši i taj klip u kakvom je stanju

#17 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 30 July 2014 - 14:15

Kupljen iglicasti po dimenzijama koje je Cvele dao 12x16x13, stavio sam ga na stari klip, novi stize prekosutra. Interesuje me da li jeo ovaj luft od oko 1mm treba da postoji?

Posted Image

#18 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 July 2014 - 14:43

Eh, da si postavio sliku klipa ranije reko bi ti da porucis 12x16x16 -ima ga kod MotoBikea -Top Racing ...ima mesta i za njega...Inace nista ne smeta taj luft,bar na serijskom cilindru i klipu...

#19 VladaKG

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 24 posts

Posted 31 July 2014 - 00:02

Nema veze za lezaj, kad izvadim klip uporedicu lezaj sa starim pa ako je razlika velika zamenicu za odgovarajuci. Klip koji sam porucio u paketu pored karika ima i ovo dole na slici. Sta je to, cemu sluzi i gde se postavlja ?


Posted Image

#20 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 31 July 2014 - 00:08

Ispod donje karike...a iglicasti koji si uzo je istih dimenzija kao i serijski...
http://forum.pyrothe...0cc-termogrupe/





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users