Jump to content


Peugeot Jet Force


167 replies to this topic

#161 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 13 February 2015 - 20:52

Vazi zilke kontaktiracu te vidim da smo iste srece. :)
Hvala svima na pomoci i na savetima.
Problem sto nije primao gas sam resio, sad da nastavim tamo gde sam stao sa montiranjem novog paljenje, posto sam na motoru vrati sve kao sto je bilo da mogu lakse da resim problpem. Pucanje na auspuh je i dalje prisutno na punom gasu kao i pre... :superiska:
Nadam se da cu sa ovim novim paljenjem da resim to.... Sutra nastavljam gde sam stao. :superiska:

#162 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 13 February 2015 - 21:51

Hvala Bogu,citam temu uredno,ja sam poceo da se nerviram,a mogu misliti kako je tebi bilo :D Banalna stvar,ispred ociju..

#163 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 February 2015 - 22:08

View PostMario, on 10 February 2015 - 17:56, said:

vidi može još jedna stvar da bude o kojoj nismo pisali.. osim da ti karburator nije naštelovan

ti mina cdi su optimizovani za visokonaponski ducati namotaj.. i on ima neki napon recimo 300V

moguće je da kod peugeot-a ili honde visoki napon nije 300 već recimo 150 i da ti imaš varnicu ali ona nije kvalitetna.. tačnije kad dođe do nekih obrtaja počinje da bude toliko tanka da ne upali smešu...

ne znam šta bih ti rekao... trebalo bi imati cdi od peugeot-a ili neke honde ili kymco a koji je AC za probu... kakva je ta bobina sa kojom testiraš

to je to .. nije bilo dobre mase i nije se kondenzator punio kvalitetno.. na većim obrtajima je falilo izvora

#164 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 13 February 2015 - 22:31

Ja sam bio na ivici sa zivcima dobro nisam skrenuo, mario je bio uz mene u ovom teskom trenuku i na sve moguce nacine smo pokusavali da resimo problem. On mi je cak i jednom prilikom reko kao sto je sad napisao sta moze da bude, ali ja budala nisam obratio paznju na to. :D
I dalje ne mogu da verujem koja glupost, sreca pa nisam rasturao cilindar i blokove onda bi stvarno poludeo. Sutra nastavljam dalje jedva cekam da vidim rezultate :)

#165 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 February 2015 - 22:49

svi smo mi uz tebe, samo ne ide sve tako brzo i munjevito... dosta tih skrivenih problema može jedino preko video snimka i uz dosta raznih proba da se pronađe...

opušteno i polako.. ima još vremena do vožnje

#166 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 16 February 2015 - 17:47

Posle par dana evo da se javim opet :evilgrin0010:
Namesti osam novo paljenje od SF3 i povezao ga na moj stari DC --- CDI, karburator 17,5 dizna 60 igal A12. Motor na samom startu trokira a posle ide odlico. pokusao sam a sraficem za smesu da to doteram uspeo sam malo da popravim ali opet ima to trokiranje. Sa vecom diznom 70 nema trokiranja na startu ali zato posle trokira i lose ubrazava ...

Edited by Pekisa, 16 February 2015 - 17:47.


#167 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 February 2015 - 18:47

vrati diznu 60 i podgni malo iglu, na kom zarezu ti stoji sada... (kad kažemo da podigneš to znači osigurač niže da bi igla stojala višlje)

na koliko stepen iti je sada pick-up.. šta si sada dobio u odnosu na tvoje paljenje kada kažeš da ide odlično ?

#168 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 16 February 2015 - 19:08

Vratio sam diznu 60 iglu sam podigo, malo se popravio start ali zato posle motor trokira dok ne razvije neku brzinu posle vise ne.
Primetio sam da motor ima malo vise snage sa ovim paljenjem.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users