U paleti za HE skutere cilindri imaju radni naziv Manston, pa je otuda nastao i Manston2 popularno imenovan kao Red Revolution, i Manston3 koga još nazivaju Black Patanegra.. Naša zahvalnost ovog puta idu ka Mile-tu (CicaNS) koji nam je ustupio fotografije i uradio portmapu za Manston2 Red Revolution, model za Piaggio blokove...

tipičan takmičar, koji nosi klip sa ravnim čelom i teflonskim premazom, pogledajmo ostale slike





evo i portmape

iz koje potiče sledeća analiza, sa koje vidimo da je cilindar najbolje raspoloživ na 11400 obrtaja, gde isporučuje 28,4KS-a na usklađenim pritiscima rezonancije tj. vakuma i povratka od 231 PSI-ja, pri visini C=0,5mm

moguće su minimalne razlike jer je portmapa uslikana, pa distorzije i odstupanja vrv postoje, konretno ja sam očekivao da će ovaj cilindar raditi na oko 13-13,5k obrtaja, i da će se pritisci završiti na 200 PSI, te da će i snaga biti malo manja.. Ovako imamo nekih 23,6KS-a na vretenu radilice odnosno 19,7KS-a na točku.
Moguće je da grešim i kod visine, kako nam je Cica rekao modular glava je u ravni i ako je njena zapremina 5ccm-a, onda je 0,5mm neophodno da u kombinaciji klipa sa ravnim čelom izvučemo bar 13:1 stepen kompresije...

kako god, merenja iz Scooter Attack kataloga nam kazuju da je on spreman da isporuči i 20KS-a na točku, gde i po grafikonu možemo uvideti da se on najbolje javlja na oko 12k obrtaja. (prva recka u X osi je 5k)

Takmičar, sa ogromnim pritiskom i velikim nelinearitetom. Ovakav cilindar je neophodno voziti sa Inner rotor varijabilnim paljenjem, i širokim Power Band auspuhom. Ne sumnjam da se na stazi loše pokazao, ako bude jednom prilike posnimaćemo i kako radi...