Jump to content


Hebo Manston2 70 Piaggio LC

manston2 red revolution hebo

2 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 July 2014 - 11:36

Udarac uzvraćaju majstori sa ekvatorskih vrelina, Hebo je firma iz Španije koja vrlo dobro znamo proizvodi specijalne komponente uglavnom za takmičarske motore, tako i na polju skutera u svojoj ponudi ima nekolicinu proizvoda. Slabiji cilindri (MR- Manston Replica) su uglavnom ALU nikasil, reklo bi se u nekom delu identični Airsal-ovim sport-ima, mada se kod finalne obrade nazire razlika, i naravno klipovi nisu isti.

U paleti za HE skutere cilindri imaju radni naziv Manston, pa je otuda nastao i Manston2 popularno imenovan kao Red Revolution, i Manston3 koga još nazivaju Black Patanegra.. Naša zahvalnost ovog puta idu ka Mile-tu (CicaNS) koji nam je ustupio fotografije i uradio portmapu za Manston2 Red Revolution, model za Piaggio blokove...

Posted Image

tipičan takmičar, koji nosi klip sa ravnim čelom i teflonskim premazom, pogledajmo ostale slike

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image


evo i portmape

Posted Image


iz koje potiče sledeća analiza, sa koje vidimo da je cilindar najbolje raspoloživ na 11400 obrtaja, gde isporučuje 28,4KS-a na usklađenim pritiscima rezonancije tj. vakuma i povratka od 231 PSI-ja, pri visini C=0,5mm

Posted Image


moguće su minimalne razlike jer je portmapa uslikana, pa distorzije i odstupanja vrv postoje, konretno ja sam očekivao da će ovaj cilindar raditi na oko 13-13,5k obrtaja, i da će se pritisci završiti na 200 PSI, te da će i snaga biti malo manja.. Ovako imamo nekih 23,6KS-a na vretenu radilice odnosno 19,7KS-a na točku.

Moguće je da grešim i kod visine, kako nam je Cica rekao modular glava je u ravni i ako je njena zapremina 5ccm-a, onda je 0,5mm neophodno da u kombinaciji klipa sa ravnim čelom izvučemo bar 13:1 stepen kompresije...

Posted Image


kako god, merenja iz Scooter Attack kataloga nam kazuju da je on spreman da isporuči i 20KS-a na točku, gde i po grafikonu možemo uvideti da se on najbolje javlja na oko 12k obrtaja. (prva recka u X osi je 5k)

Posted Image


Takmičar, sa ogromnim pritiskom i velikim nelinearitetom. Ovakav cilindar je neophodno voziti sa Inner rotor varijabilnim paljenjem, i širokim Power Band auspuhom. Ne sumnjam da se na stazi loše pokazao, ako bude jednom prilike posnimaćemo i kako radi...

#2 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 30 July 2014 - 12:36

Odlican HE cilindar..jbg ko i svaki u toj klasi trazi i jos gomilu drugih HE delova,tipa paljenje,auspuh,karb "oko" 28,overange kompletan prenos....

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 July 2014 - 23:59

baš je razrok što bi rekli....Ovde su stvarno potrebni svi high end delovi od hpc radilice, preko innerrotora do doooobrog high end auspuha tipa roost ili yasuni c21...Verovatno je jak u špicu ali se ne sme dopustiti ispadanje iz ciljnih obrtaja jer će se vući kao baba....

ipak mislim da portmapa nije dobro odrađena tj ubačena u softver pa otuda takve nelogičnosti...prosto ne verujem da ga je Hebo ostavio toliko razrokim sa ogromnim pritiscima!!!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users