Evo njegove marketinške fotografije
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/Originals/mhr_t6_001.jpg)
Sa cilindrom u kompletu dolazi ono što je i na slici, komplet zaptivača 0,05 do 0,4mm debljine za potrebe podešavanja squish-a, MHR igličasti ležaj za gornju pesnicu, karbonitne lamelice, komplet silikonskih zaptivki, klip sa jednom karikom, i glava sa poklopcem iz jednog komada..
evo dosta fotografija sa našeg stola
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_005.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_006.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_007.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_009.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_010.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_011.jpg)
portmapa
izduv 20,5
primarni preliv 30,5
sekundarni preliv 30,2
boost 31
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/Originals/mhr_t6_014.jpg)
ovde ćemo primetiti da su sekundarni prelivni višlji od primarnih, što je za razliku od ostalih koncepata gde se lepeza radi od primarnog ka boost-u u tendenciji pada, drugačije.. najverovatnije je projekat uprskavanja drugačiji, pisalo se u Jennings-u dosta o ovome...
Analizer nam iz ove mape kazuje da je cilindar najspremniji na 13700 rpm-a, sa usklađenim pritiscima od 164 PSI-ja , na kojima isporučuje 24,1KS po teoriji, što bi u prevodu značilo 20KS na vretenu radilice..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/Originals/mhr_t6_013.jpg)
nadalje imamo izmereno zakrivljenje čela klipa od 2,8mm, kao i izmerenu zapreminu glave od 7,05ccm-a, zahvaljujući članu PitaNS, ovaj cilindar smo apsolvirali..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_015.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/mhr_t6_016.jpg)
te nam iz ovog kalkulator govori da nam stepen kompresije na planiranom squish-u od 0,55mm iznosi 15,71:1
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/Originals/mhr_t6_017.jpg)
i da se u MHR-u tačno toliko i planiralo, evo strana iz knjižice, gde je zaokružen ovaj model cilindra
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MHR_t6_stock/Originals/mhr_t6_018.jpg)
Agresivan trkač, koji moramo ispratiti sa inner rotor varijabilnim paljenjem, auspuhom sa širokim power band-om, karburatorom 28-30mm, kao i kvalitetnim prenosom..