Jump to content


MHR Team 70 Minareli LC

MHR MHR Team 6T 318460

5 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 06 August 2014 - 12:00

Sledeći na redu je ponovo MHR, ovog puta Team 1 odnosno 6T kako ga oni sada nazivaju, trkački cilindar iz fabrike Malossi odnosno njihovog ogranka (Malossi Hyper Racing). Cilindar je za razliku od Team 2 projekta sa 6 prelivnih kanala odnosno dva para prelivnih, primarni i sekundarni i dva boost-a, kao i sa dupli izduv u Alu Nikasil visokokvalitetnoj izvedbi. Njegova reputacija je dominirala do neke 2006-e godine, kada je ovaj proizvod MHR zamenio sa novijim projektorm koji su nazvali Team2 odnosno 7T..

Evo njegove marketinške fotografije

Posted Image


Sa cilindrom u kompletu dolazi ono što je i na slici, komplet zaptivača 0,05 do 0,4mm debljine za potrebe podešavanja squish-a, MHR igličasti ležaj za gornju pesnicu, karbonitne lamelice, komplet silikonskih zaptivki, klip sa jednom karikom, i glava sa poklopcem iz jednog komada..

evo dosta fotografija sa našeg stola

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


portmapa
izduv 20,5
primarni preliv 30,5
sekundarni preliv 30,2
boost 31

Posted Image


ovde ćemo primetiti da su sekundarni prelivni višlji od primarnih, što je za razliku od ostalih koncepata gde se lepeza radi od primarnog ka boost-u u tendenciji pada, drugačije.. najverovatnije je projekat uprskavanja drugačiji, pisalo se u Jennings-u dosta o ovome...

Analizer nam iz ove mape kazuje da je cilindar najspremniji na 13700 rpm-a, sa usklađenim pritiscima od 164 PSI-ja , na kojima isporučuje 24,1KS po teoriji, što bi u prevodu značilo 20KS na vretenu radilice..

Posted Image


nadalje imamo izmereno zakrivljenje čela klipa od 2,8mm, kao i izmerenu zapreminu glave od 7,05ccm-a, zahvaljujući članu PitaNS, ovaj cilindar smo apsolvirali..

Posted Image Posted Image


te nam iz ovog kalkulator govori da nam stepen kompresije na planiranom squish-u od 0,55mm iznosi 15,71:1

Posted Image


i da se u MHR-u tačno toliko i planiralo, evo strana iz knjižice, gde je zaokružen ovaj model cilindra

Posted Image


Agresivan trkač, koji moramo ispratiti sa inner rotor varijabilnim paljenjem, auspuhom sa širokim power band-om, karburatorom 28-30mm, kao i kvalitetnim prenosom..

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 06 August 2014 - 14:10

Lamelice su karbonske a ne karbonitne. Jak cilindar koji je Pita dobro spakovao na svoju sr-ku. Ide sr-ka kao djavo.

#3 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 August 2014 - 00:57

Nema sta-jos jedan "ubica"...kad se pravilno "slozi"... :)

#4 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 August 2014 - 01:15

Upravo tako, još jedan high end trkač iz klase 70cc doduše starijeg tipa sa 6 prelivnih i redovnom jednodelnom glavom...U svakom slučaju veoma jak cilindar, i uparen sa svim delovima koji pripadaju uz ovakav cilindar itekako zna dobro da ujede na 13.100-13.200 rpm...Na tim obrtajima se meni pokazao najbolji, a vozio sam ga i na 13.600-13.700 rpm koliko po analizeru ispada...

Snaga je ta koja je po analizi 24.1 a naknadnom doradom cilindra ja sam uspeo da izvučem 27.0 konja a da je pritome i dalje na prihvatljivim obrtajima, pritiscima, uglovima itd itd...Kada se bude radio cilindar postovaću novu tuned portmapu...

Rekao bih cilindar bez mane iako je stari tip 6T naspram novog tipa 7T, ako je u dobrim rukama moraju se dobro vezati gaće da ne spadnu kad se opali po gasu.... :)

Ako razmišljate o ovom cilindru morate biti spremni na potrošnju od 10 litara, i zamenu klipa posle pređenih svakih cca 2.000 km-a..

#5 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 07 August 2014 - 14:49

Quote

Rekao bih cilindar bez mane iako je stari tip 6T naspram novog tipa 7T, ako je u dobrim rukama moraju se dobro vezati gaće da ne spadnu kad se opali po gasu.... :)
To ce Misa da nam prica :welcome1:

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 12 December 2017 - 10:32

dalje prošle godine nakon one havarije poručio sam novi klip, u dimenziji 00 ili AA, to je taj za prvu ugradnju... na njemu vidimo da je u meri 47,49mm odnosno 11/100 manji od nazivne mere cilindra..

Posted Image Posted Image

ako ga uporedimo sa starim klipom videćemo da je on u šifri kao i u dimenziji identičan... stari klip sam uspešno zalepio na 200km pređenih tako da je i on u fabričkoj meri 11/100 ispod nazivne

Posted Image Posted Image

inače podsetiću da sam i u prvim danima merio Team2 77 cilindar i klip te da sam i tamo došao do ovih famoznih 11/100 razlike


cilindar mi je sada od sveg ovog guljenja 1/100 utrošen, a mogao bih reći da toliko grešim u merenju, mada subitor kalibriram po istom mikrometru, tako da je ova reazlika relevantna

Posted Image Posted Image

zazor na novoj kariki mi je 0,18mm

Posted Image Posted Image

tako da nema druge nego da nastavim sa sklapanjem, od igličastih 12x17x17 imam tri primerka, srednji je dosta trošan, prvi i treći deluju ok

Posted Image


slede dalja merenja.. ovo je sa zaptivačem ispod cilindra debljine 0,5mm, vidimo da klip izlazi van GMT cilindra i to 0,13mm

Posted Image Posted Image

i premerih zapreminu glave 7,6ccm što je značajno drugačije od onoga što je pita merio u temi analize, gde se vodi podatak od 7,05ccm... a to menja postavke

Posted Image Posted Image

zakrivljenja čela klipova su identična i iznose 50,4-47,6= 2,8mm to smo utvrdili više puta

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


upust u glavi je 0,46mm odnosno moguće je i da je 0,5mm

Posted Image


onda pak proizilazi da je C= -0,13mm i da će stepen kompresije u ovoj minus situaciji biti 15,6:1

Posted Image





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users