Naš primerak je za Minareli u LC izvedbi, ovde je njegova marketinška fotografija
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_000.jpg)
kao slike sa našeg stola, na fotografijama je primerak koji je već oštećen havarijom osigurača, ali nas to nije sprečilo da uradimo analize
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_004.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_005.jpg)
zapazićemo da je izduvni kanal rađen po rotax receptu, glavni izduvni sa dva mala aux-a, kao i da su primarni i sekundarni kanali na istoj visini, ali i da je urađen nos primarnim kanalima prema izduvu kako bi umanjili horizontalni ugao upraskavanja i time dobili na pritisku prelivnih kanala
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_006.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_009.jpg)
ovde je i portmapa
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_010.jpg)
iz koje proizilazi sledeća analiza, koja nam govori da je ovaj cilindar najspremniji na 11400 rpm-a, gde isporučuje 14,8KS-a po teoriji, što bi u prevodu bilo oko 12,3 KS-a na vretenu radilice, sva tri usklađena pritiska od 124 PSI-ja, na C=0,25mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_011.jpg)
kao što se iz analize i vidi, centralni izduv je širine 57% i postoji prostor za njegovo širenje, kao i da prelivni odlično donose pritisak uprskavanja, i da postoje rezerve u njihovoj eksploataciji smeše, dakle mogao bi se cilindar raditi bez probema...
klip je visine čela 2,7mm, sa jednom tankom karikom 47x1mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_014.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_015.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_016.jpg)
glava je jednodelna, sa silikonskim zaptivkama, u sebi nosi squish od dodatnih 0,5mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_012.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/MF_alu_rac_013.jpg)
te ukoliko je njena zapremina 7,5ccm-a, ona u kombinaciji sa ovim klipom donosi stepen kompresije od 13:1 kao i squish koji se meri žicom od 0,75mm, a koji potiče iz C=0,25mm i SQ u glavi 0,5mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/MF_alu_rac/Originals/MF_alu_rac_017.jpg)
Interesantan mid race cilindar, ne preterano jak, dosta stabilan, mali potrošač, i veoma brz ako uzmemo da se i sa base auspusima koji imaju duple protivkonuse razvrti u visinu, mada bi za njega ipak bio najbolji jedan TP Nardo ili Yasuni C16.. Imali smo prilike da ga testiramo i sa Reverse DUO auspuhom i sa Next-R, i sa S6 pro replikom, kao i sa S6 PRO verzijom... Najbolji je ipak bio sa ovim poslednjim jer teži ka tih 11000 za koje je projektovan...
Odaziva i sa Mikuni 16mm karburatorom, dok mu je Stage6 TM24 već bio pomalo preveliki zalogaj....