Naš primerak je za Minareli u LC izvedbi, ovde je njegova marketinška fotografija

kao slike sa našeg stola, na fotografijama je primerak koji je već oštećen havarijom osigurača, ali nas to nije sprečilo da uradimo analize





zapazićemo da je izduvni kanal rađen po rotax receptu, glavni izduvni sa dva mala aux-a, kao i da su primarni i sekundarni kanali na istoj visini, ali i da je urađen nos primarnim kanalima prema izduvu kako bi umanjili horizontalni ugao upraskavanja i time dobili na pritisku prelivnih kanala



ovde je i portmapa

iz koje proizilazi sledeća analiza, koja nam govori da je ovaj cilindar najspremniji na 11400 rpm-a, gde isporučuje 14,8KS-a po teoriji, što bi u prevodu bilo oko 12,3 KS-a na vretenu radilice, sva tri usklađena pritiska od 124 PSI-ja, na C=0,25mm

kao što se iz analize i vidi, centralni izduv je širine 57% i postoji prostor za njegovo širenje, kao i da prelivni odlično donose pritisak uprskavanja, i da postoje rezerve u njihovoj eksploataciji smeše, dakle mogao bi se cilindar raditi bez probema...
klip je visine čela 2,7mm, sa jednom tankom karikom 47x1mm



glava je jednodelna, sa silikonskim zaptivkama, u sebi nosi squish od dodatnih 0,5mm


te ukoliko je njena zapremina 7,5ccm-a, ona u kombinaciji sa ovim klipom donosi stepen kompresije od 13:1 kao i squish koji se meri žicom od 0,75mm, a koji potiče iz C=0,25mm i SQ u glavi 0,5mm

Interesantan mid race cilindar, ne preterano jak, dosta stabilan, mali potrošač, i veoma brz ako uzmemo da se i sa base auspusima koji imaju duple protivkonuse razvrti u visinu, mada bi za njega ipak bio najbolji jedan TP Nardo ili Yasuni C16.. Imali smo prilike da ga testiramo i sa Reverse DUO auspuhom i sa Next-R, i sa S6 pro replikom, kao i sa S6 PRO verzijom... Najbolji je ipak bio sa ovim poslednjim jer teži ka tih 11000 za koje je projektovan...
Odaziva i sa Mikuni 16mm karburatorom, dok mu je Stage6 TM24 već bio pomalo preveliki zalogaj....