Jump to content


Motoforce Racing 70 Minareli LC

motoforce motoforce racing

17 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 08 August 2014 - 12:18

Na stolu imamo jedan interesantan primerak racing cilindra. Reč je o najjačem cilindru iz porodice Motoforce koji nam dolazi su Aluminijum izvedbi sa nikasil košuljicom, klipom sa jednom karikom i teflonskim premazima po obodu. koncept je rađen u 47mm promeru, za razliku od ostalih iz slične serije koji se baziraju na 47,6mm, pa je time njegova kompatibilnost veoma sužena na ostale brendirane klipove..

Naš primerak je za Minareli u LC izvedbi, ovde je njegova marketinška fotografija

Posted Image


kao slike sa našeg stola, na fotografijama je primerak koji je već oštećen havarijom osigurača, ali nas to nije sprečilo da uradimo analize

Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


zapazićemo da je izduvni kanal rađen po rotax receptu, glavni izduvni sa dva mala aux-a, kao i da su primarni i sekundarni kanali na istoj visini, ali i da je urađen nos primarnim kanalima prema izduvu kako bi umanjili horizontalni ugao upraskavanja i time dobili na pritisku prelivnih kanala

Posted Image

Posted Image Posted Image


ovde je i portmapa

Posted Image


iz koje proizilazi sledeća analiza, koja nam govori da je ovaj cilindar najspremniji na 11400 rpm-a, gde isporučuje 14,8KS-a po teoriji, što bi u prevodu bilo oko 12,3 KS-a na vretenu radilice, sva tri usklađena pritiska od 124 PSI-ja, na C=0,25mm

Posted Image


kao što se iz analize i vidi, centralni izduv je širine 57% i postoji prostor za njegovo širenje, kao i da prelivni odlično donose pritisak uprskavanja, i da postoje rezerve u njihovoj eksploataciji smeše, dakle mogao bi se cilindar raditi bez probema...

klip je visine čela 2,7mm, sa jednom tankom karikom 47x1mm

Posted Image Posted Image

Posted Image


glava je jednodelna, sa silikonskim zaptivkama, u sebi nosi squish od dodatnih 0,5mm

Posted Image Posted Image


te ukoliko je njena zapremina 7,5ccm-a, ona u kombinaciji sa ovim klipom donosi stepen kompresije od 13:1 kao i squish koji se meri žicom od 0,75mm, a koji potiče iz C=0,25mm i SQ u glavi 0,5mm

Posted Image


Interesantan mid race cilindar, ne preterano jak, dosta stabilan, mali potrošač, i veoma brz ako uzmemo da se i sa base auspusima koji imaju duple protivkonuse razvrti u visinu, mada bi za njega ipak bio najbolji jedan TP Nardo ili Yasuni C16.. Imali smo prilike da ga testiramo i sa Reverse DUO auspuhom i sa Next-R, i sa S6 pro replikom, kao i sa S6 PRO verzijom... Najbolji je ipak bio sa ovim poslednjim jer teži ka tih 11000 za koje je projektovan...

Odaziva i sa Mikuni 16mm karburatorom, dok mu je Stage6 TM24 već bio pomalo preveliki zalogaj....

#2 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 08 August 2014 - 14:28

Dobar je to cilindar + sto ima potencijal za jos malo povecanje povrsine izduva...blowdown je nizak i mogo bi ladno da ide malo nagore do 30-32* i tako dobije jos koji KS i vise ostrine...Jedina mana je klip i njegova dimenzija...

#3 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 August 2014 - 14:44

Svaka čast za analize. Lepo, riznica sa analizama cilindara je sve bogatija.

#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 08 August 2014 - 14:47

View Postgoggyso, on 08 August 2014 - 14:44, said:

Svaka čast za analize. Lepo, riznica sa analizama cilindara je sve bogatija.
Bas tako :D svi koji su najcesci u upotrebi su tu...a i oni malo redji -citaj HE :P

#5 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 August 2014 - 15:06

View Postcvele, on 08 August 2014 - 14:47, said:

Bas tako :D svi koji su najcesci u upotrebi su tu...a i oni malo redji -citaj HE :P
To je odlika ozbiljnog foruma, puno podataka, analiza, testova... pa nek se svako pronadje po sopstvenim željama i mogućnostima. Meni oči zasijaju kad vidim neki novi test ili analizu, nekako zagolica maštu.

#6 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 08 August 2014 - 16:34

Sviđa mi se cilindar, povoljan cijenom i stepenica više od običnog base-a.
Isti sam predlagao prijatelju (stage 6 pro + dell 19) za svakodnevni (slabiji) mid-race, volio bih ga isprobati uživo.

Liči na Malossi repliku?

#7 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 August 2014 - 17:36

Da, treba naći balans izmedju performansi i svakodnevne upotrebe skutera, ovaj cilindar bi mogao biti pravi odabir. Dovoljno jak i dovoljno štedljiv.

#8 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 08 August 2014 - 19:39

Mario svaka cast ;-).. Ove analize su za svaku pohvalu..

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 08 August 2014 - 20:05

hvala ljudi.. zaista interesantan cilindar, meni malo slabašan, ali u kraju ipak brz...

#10 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 08 August 2014 - 20:35

Mene intersuje kako bi ovaj cilindar radio sa Trekom s obzirom da trek ima rezonancu na 8500-9000 obrtaja, a Motoforce racing je najjači na nekih 11000?

#11 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 08 August 2014 - 20:54

View PostRuCZ, on 08 August 2014 - 20:35, said:

Mene intersuje kako bi ovaj cilindar radio sa Trekom s obzirom da trek ima rezonancu na 8500-9000 obrtaja, a Motoforce racing je najjači na nekih 11000?
Probao ga Mario sa par "slabijih" reza al nije to-to...da bi bio iskoriscen i "pokaze sta zna'' ipak uz njega ide malo jaci auspuh...


Quote

interesantan mid race cilindar, ne preterano jak, dosta stabilan, mali potrošač, i veoma brz ako uzmemo da se i sa base auspusima koji imaju duple protivkonuse razvrti u visinu, mada bi za njega ipak bio najbolji jedan TP Nardo ili Yasuni C16.. Imali smo prilike da ga testiramo i sa Reverse DUO auspuhom i sa Next-R, i sa S6 pro replikom, kao i sa S6 PRO verzijom... Najbolji je ipak bio sa ovim poslednjim jer teži ka tih 11000 za koje je projektovan...

Odaziva i sa Mikuni 16mm karburatorom, dok mu je Stage6 TM24 već bio pomalo preveliki zaloga

Posted Image

#12 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 08 August 2014 - 21:05

Марио, јел може анализа неке тјунинг мапе?

П.С. Ал му лежи Нардо.

#13 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 08 August 2014 - 21:19

View PostBoza, on 08 August 2014 - 21:05, said:

Марио, јел може анализа неке тјунинг мапе?

П.С. Ал му лежи Нардо.

ovde su tuning mape, za sada... biće ih još

http://forum.pyrothe...lindri-clanova/

#14 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 09 August 2014 - 09:04

Evo teme od Danijela gde smo slagali bas ovaj cilindar. Projekat je napredovao u nekoliko faza pa prelistajte

http://forum.pyrothe...48-Yamaha-Aerox
Yamaha Aerox

Sinclair research 1981 ©

#15 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 09 August 2014 - 17:36

View PostMario, on 08 August 2014 - 21:19, said:

ovde su tuning mape, za sada... biće ih još

http://forum.pyrothe...lindri-clanova/

Тјунирану мапу овог цилиндра сам мислио.

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 09 August 2014 - 19:10

Nismo jos radili tuning na ovoj mapi , ako mislis sta bi trebalo raditi odgovor znas...
Ako bog da da nakopam ovakvog koji je i ispravan za voznju postovacu...

Sinclair research 1981 ©

#17 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 August 2014 - 21:55

Ja mislim da ovakvu kolekciju nema niko u okruzenju ...bravo Mario ...

#18 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 August 2014 - 04:51

Definitivno!! A Mario je to doktorirao.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users