A je li drugaciji postupak kada se reparira radilica za tomosa i za skutera? Mislim jel tomos ima vece tolerancije?


24 replies to this topic
#21
Posted 20 January 2015 - 22:07
#22
Posted 20 January 2015 - 22:15
Masine koje su predvidjene za rad na nizim obrtajima imaju i vecu toleranciju. Ako planiras neke visoke obrtaje gledaj da ti odstupanja merena na dosedu lezajeva budu sto manja. Naravno posle proveris i stanje na krajevima osovina radilice. Sto manje odstupanje to je bolje u svakom slucaju.
#23
Posted 20 January 2015 - 22:23
Ne planiram raditi ali dobro je znati, interesantno

#24
Posted 06 July 2016 - 17:38
Da li je moguce ispravljanje radilice kad baca u delu kod variomata.
Verovatno se u tom delu iskrivi od nestrucnog odvijanja.
Verovatno se u tom delu iskrivi od nestrucnog odvijanja.
#25
Posted 06 July 2016 - 19:36
Moguce je ako baca u isto vreme i na drugoj strani tj. na magnetu. Ako je sama osovina kriva onda je malo teze ispraviti je.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users