Jump to content


Yamaha Aerox by Vule



  • This topic is locked This topic is locked
459 replies to this topic

#381 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 03 July 2018 - 17:45

View PostALIEN SM, on 03 July 2018 - 17:20, said:

Prema tragovima cini se da bi nazad mogao da stoji malo vislje , da ima mogucnosti za jedan broj duzi da se ugradi , dok napred nije lose ...vislja pozicija u zadnjoj remenici bi ti obezbedila nesto bolji start , mada moze ovako i da ostane ...

Ako imas znakova trosenja na varijatoru i ventilvaru mogao si dodatno da ga istuniras kao ja ...od gore ( i polutka i varijator ) od nule , dole pola milimetra skinuti na strugu ...time poravnas , kais nesto malo dublje propadne prema bolcni , neznatno se promeni ugao naleganja kaisa , to sto dublje upadne , odrazi se i na zadnju remenicu , popne se vislje , pa si samo na dobitku , mozda i ne moras menjati duzinu kaisa ...ako pokazuje znakove habanja , moras , pa moras ga menjati ...
Ako sam dobro razumeo, skidam na celoj povrsini varijatora i polutke po 0.5mm mesa?

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#382 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 04 July 2018 - 01:29

Ako je trosen varijator odnosno povrsina trebas da promenis to, a sto se tice kaisa nov ti je sirina 16,8mm tako da mozes ovo da guras do 16mm al neces imati maksimalnu izlaznost, sto se tice duzine treba biti 749 / 751.

#383 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 04 July 2018 - 21:08

View PostDamjan66, on 04 July 2018 - 01:29, said:

Ako je trosen varijator odnosno povrsina trebas da promenis to, a sto se tice kaisa nov ti je sirina 16,8mm tako da mozes ovo da guras do 16mm al neces imati maksimalnu izlaznost, sto se tice duzine treba biti 749 / 751.

E ta informacija mi je trebala, koliko je nov i do koliko mogu da idem sa starim. Da li je to duzina samo za ovu masinu ili se moze ubacivati kraci / duzi po potrebi? Dada ne vidim sto. Osim ako se ubacuje Oversize a to je vec druga prica...

#384 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 04 July 2018 - 21:33

Imam jedno pitanje oko karburatora.
Vec duze vreme vozim sa Arreche 21mm karbom a mnogo cujem sa drugih strana da se oni jako tesko steluju itd.a pogotovo za one koji nemaju bas ruku za to kao ja. Vozim ga i dan danas skroz normalno ali ima tu par sitnica koje me izludjuju. Trenutno mi je glavna dizna ako me dobro sluzi secanje 90 a ler 30( nisam ga dugo otvarao).Filter za vazduh mi je obican sundjerast(ubacicu sliku ako nadjem). Drugar koji je vozio Stunt imao je isto aeroxa sa isto Arreche karbom ali od 19mm i cini mi se Streetrace AC. Kada je uzeo mog roxa i probao da ga podigne na jedan, sekund ili sve je bio gore i posle je pao na dva tocka a motor je krenuo da gubi snagu i da se gasi ali ako se malo nadruka gas onda se ne ugasi i sve opet normalno. Isto kad stoji motor normalno u leru, pocinejm polako da ga naginjem kao da ga stavljam na nogari skoro ista prica, pocinje da gubi odziv na gas i krece da se gasi. Samo da napomenem da kad stoji na bocnoj nogari ne gasi se u trenutku nego posle nekog vremena, polako opada ler i ugasi se. Meni ne treba on da bude pouzdan da mogu da ga teram na jedan :D nije to bila poenta price nego da vidim da li se zezati sa ovim karbom ili kupiti neki drugi cak sam mozda mislio i od 19mm

https://www.pedparts..._Air_Filter.jpg

#385 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 July 2018 - 21:56

Nivo goriva u lončetu se podešava na plovku, neki imaju limić koji se krivi; a on nosi iglicu ventila... dok je kod drugih potrebno menjati tip iglice i na taj način doprineti da ranije ili kasnije zatvara dovod goriva..

#386 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 04 July 2018 - 22:32

View PostMario, on 04 July 2018 - 21:56, said:

Nivo goriva u lončetu se podešava na plovku, neki imaju limić koji se krivi; a on nosi iglicu ventila... dok je kod drugih potrebno menjati tip iglice i na taj način doprineti da ranije ili kasnije zatvara dovod goriva..
To mi je u jednom trenutku palo na pamet i mislim da sam cak probao ali nisam hteo da silujem. Sta je u mom slucaju na Arreche? Mora druga igla ili moze da se krivi? Mozda cu sutra da otvorim pa da slikam situaciju

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#387 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 July 2018 - 22:43

Nisam siguran, mislim da se krivi i na taj nacin podesava

#388 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 05 July 2018 - 14:00

Evo slike pa mi recite da li moze nesto da se uradi, ja sve sve bojim da ne moze nista :(Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#389 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 July 2018 - 14:16

Kod tebe se menja taj igličasti ventil na duži ili kraći

#390 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 05 July 2018 - 14:36

View PostMario, on 05 July 2018 - 14:16, said:

Kod tebe se menja taj igličasti ventil na duži ili kraći
Koji treba u mom slucaju i da li se to moze nabaviti negde?
Kada sam otvorio, bilo je goriva malo vise od pola lonceta

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#391 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 05 July 2018 - 16:38

Možeš i da postruzes malo pipak koji gura iglicu,tako ce kasnije zatvarati.

#392 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 05 July 2018 - 17:07

View PostJohnny, on 05 July 2018 - 16:38, said:

Možeš i da postruzes malo pipak koji gura iglicu,tako ce kasnije zatvarati.
Sve je to plasticno pa je jako pipavo. Kad budem malo skupio hrabrosti, probacu nesto da smislim

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#393 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 July 2018 - 21:13

Mogao bi malo i da ugrejes te plastične viljuške od plovka pa da ih pokrivis malo... pipavo jbg.. za rezervne iglice nezz. Areche je španski proizvođač inače ovo su kopije engleskih Amal karburatora. Ništa korisnih informacija ti nisam dao, sve za njih se tesko nabavlja...

#394 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 05 July 2018 - 22:02

View PostMario, on 05 July 2018 - 21:13, said:

Mogao bi malo i da ugrejes te plastične viljuške od plovka pa da ih pokrivis malo... pipavo jbg.. za rezervne iglice nezz. Areche je španski proizvođač inače ovo su kopije engleskih Amal karburatora. Ništa korisnih informacija ti nisam dao, sve za njih se tesko nabavlja...
Bas sam sve to uradio malo pre. Zavukao pljosnati srafciger i malo grejao sa fenom, dok se nije malo nakrivilo, sklonio sam odma da ne napravim vecu zezanciju. Ukupno sam ga pomerio za 1mm sto se ispostavilo da je mnogo, prelio je i nisam mogao da ga upalim jedno pola sata. Skidao svecicu, bila je malo masnjikava i posle jedno 3-4 skidanja karba otp.sam ga vratio kako je bilo, mozda za 0.2-0.3 je ostalo nakrivljeno nego pre. Upalio sam ga i vise nije prelivao ali kad sam ga skinuo posle toga, dok sam odvrtao srafove od lonceta, curelo je gorivo sto ja mislim da ne bi smelo kad ga drzim ravno skroz. Konacno ga na kraju upalio ali jeedva dok sam drzao gas na pola a nije imao skoro nikakav odziv na gas pa sam morao malo srafic da "dostelujem" da bi radio u leru normalno. Ali opet kada sam podigao prednji kraj, odma se ugasio.

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#395 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 06 July 2018 - 06:12

Kada podigneš nivo goriva u lončetu onda možeš korigovati sa iglom i šrafom te donje otklone. Naravno da naliva kada je atomizer sada više uronjen u gorivo, to je sada nova situacija, ali si rešio sa se na bočnoj nogari ne gasi. Pa sad ti proceni šta je prioritetno i valjano...

#396 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 06 July 2018 - 12:33

View PostMario, on 06 July 2018 - 06:12, said:

Kada podigneš nivo goriva u lončetu onda možeš korigovati sa iglom i šrafom te donje otklone. Naravno da naliva kada je atomizer sada više uronjen u gorivo, to je sada nova situacija, ali si rešio sa se na bočnoj nogari ne gasi. Pa sad ti proceni šta je prioritetno i valjano...
Probacu jos nesto danas koliko me sluzi znanje.Moram dizati iglu za jedan stepen ili vise ako je potrebno? Sad je trenutno spustena skroz dole a dizne su 90 glavna i 20 ler.mislio sam da je 100 ali ipak nije. Znaci mi dosta kad je na bocnoj nogari da se ne ugasi, kad krecem da se vozim pa da mogu da ga pustim da se greje a ne ovako da moram da sedim na motoru i drukam gas pa mi posle komsije sve po spisku :D
Ako mi ne bude islo onda lepo ja kupim neki normalniji karb od dellorta mozda i 19mm kao sto sam rekao a ovaj okacim na zid :D

Послато са LG-H870 уз помоћ Тапатока



#397 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 06 July 2018 - 12:34

Morao bi još spuštati iglu ako misliš da umanjiš nalivanje koje si sada dobio sa korigovanjem nivoa..

#398 vuledj

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 258 posts
  • MestoVrsac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 18 July 2018 - 02:02

Sto se tice karburatora, pre neki dan sam ga ustelovao lepo. Igla je bila u sredini pa nisam mogao lepo da ga dobijem da radi, spustio sam je skroz dole i cini mi se da sad bolje radi i ima lep odziv na gas itd.
Sto se tice lonceta, pojavilo se malih komplikacija, kada sam grejao sa fenom da blago nakrivim pipak za iglicu, tek posle 2 skidanja sam provalio da se pojavila mala rupica koja je pustala gorivo u sam plovak a bas sam pazio da fen ne drzim dugo na tom mestu gde sam grejao. To sam resio, imam dvokomponentni lepak koji lepi bukvalno sve tako da sam opalio samo jednu tackicu i sad je sve ok. Cini mi se da sada bolje radi nego ono kao pre sto sam pricao da se gasi kad je na nogari i kad se promeni polozaj motora da krene da gubi odziv na gas i gasi se, ima i dalje toga ali manje...
Nego ovih dana sam se bacio na far, tacnije ja imam onaj far sa dve halogene sijalice kao za kupatilo, lepu svetlost bacaju ali ne dovoljno sto meni treba. Izlomljeni su nosaci za taj far pa je on bas kilavo stajao na skuteru. Drugar je prockao i nasao fabricki far od aeroxa ali u jako losem stanju, medjutim sve se to na kraju resilo. Odneo sam kod prijatelja sto mi je polirao farove na kolima i naravno zadovoljan opet otisao kod njega da sredi i far od roxa. Namontirao sam ga ali mi ovih dana stize sprej sa kojim cu da zatamnim ceo far da bi se uklopio lepse uz motor. Ono sto je mene zanimalo da li je neko slucajno ubacivao nesto bolje od sijalica na fabrickom faru? Gledao sam po netu da su neki ubacivali dva sociva i oko njih angel eye( ubacicu sliku) to mi se jako svidja ali nigde nisam nasao tutorijal kako to odraditi ili da se na ovo standardno grlo ubaci neka Led sijalica koja ce vecu svetlost da daje a da kupim negde angel eye i da ubacim ako je moguce ispred standardne sijalice.

ovakvog sam dobio
Posted Image
a ovo kad je ispoliran
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Dok sam ubacivao ove slike nasao sam tutorijal kako da se ubace sociva


Posted Image

Posted Image

#399 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 18 July 2018 - 06:59

Ništa filozofije, pukni samo halogenu koja je iste nazivne snage kao i ta stock balonka, da joj vlakno bude u fokusu i uživaj u dobro izprojektovanom ogledalu fara... za bolje od toga su potrebne studije, i preskoči zatamnjenja jer i ona kradu određeni svetlosni spektar...

Postavi stvari ovako, oni su ga odradili da bude dovoljan za 50kmh, ti si već u hendikepu ako ćeš se noću voziti brže..

A od svih nas mudrih uključujući jutub i sve soc mreže, jedino su oni to odradili na nivou, merenja i računa...

#400 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 18 July 2018 - 07:15

Slazem se sa Mariom u vezi zatemnjenja fara i ovako je katastrofa jos pa kad zatemnis nista neces videti..... ja znam imam nekoliko druga i vozili me i vozio sam nocu sa roxom bukvalno je samoubistvo osvetljenje jako kratko sveti.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users