


#941
Posted 28 February 2016 - 22:55

#942
Posted 28 February 2016 - 23:07
A za vitonsku prirubnicu me podseti snimak o Kanadi i Jelenima najlepšim životinjama na svetu...koje su do kraja snimka bile nemani koje treba pobiti do jednog...hahaha
Raduje me početak pakovanja MHRa i štelovanja...bio je red...providno lonče je pun pogodak!!
#943
Posted 29 February 2016 - 19:01
Unapred da ti kazem svaki setap se drugacije steluje i nebi verovao kako sitna promena kao npr radilica promeni totalno stvari. Meni je ler uvek rastao kako raste temperatura, sad odjednom sa novom radilicom ler opada kako se zagreva motor, time cak i bolje ali opet ne znam do cega moze biti a uvek sam testirao blokove pod pritiskom i nikad nije vukao fals.
Odziv mi se ne svidja, ne smem da ti snimim kako je kod mene a isto trokira na pocetku gasa, cale navikao na kola i ja mu rekao dodaj malo gas da se ne ugasi (a hteo da mu vidim reakciju, odma se upecao pa je svo vreme u garazi turirao polako motor da se brze zagreje). \
Malossi taj ima dosta potencijala i dobro je sto karika ne trci preko kanala kao kod mene. Bas me zanima kako ce se pokazati takav cilindar na piaggio agregatu.
#944
Posted 29 February 2016 - 19:21
No dal nije logično da će se ler spuštat kako se motor zagrijava? Jer dok je hladan uvijek mu je smjesa siromašnija nego kad je zagrijan na radnu temperaturu, pa je logično da će bit malo višlji ler.
Npr meni tomos dok je hladan ima ler 2000-2500rpm, kako kad, a kad je zagrijan samo što se ne ugasi na 1400-1700rpm.
Ispravite me ako je ovo što sam reko krivo, bar je kod mene u svakom slučaju bilo tako...
#945
Posted 29 February 2016 - 20:59
Ima sad tu puno igrarije, ja naprimer posle celog dana probe nisam uspeo da ga vozim i da izduvam malo to sto je nakupio u sebi od rada u mestu. Nisam merio temperaturu glave ali nije bilo ni potrebe, mogao sam svo vreme da drzim ruku na izduvnoj grani, znaci da nije imala vise od 40-45 stepeni! Jednostavno, toliko je bio prebogat gorivom. Recimo da je radna temperatura za ovaj ac oko 100 stepeni.
Dalje, ovde trenutno najveci problem pravi prelivanje, i cim resim kurblu, teracu postavku ka siromasnijem dok ne dobijem pravilan rad.
Boki, znam da se svaki setup setuje za sebe, mala promena i nista vise nije isto. Nije isto ni kada napolju pada kisa a kamoli kada si upucao novu radilicu, druge lezajeve i semeringe. Dovoljno je da pocistis garez sa glave i dobijes malo na zapremini a izgubis ba stepenu kompresije, i odmah si bogat na karbu. Znas kako se to seti na 50ki serjali, mos misliti kako je ovde na 47,6 precniku gde C parametar za 0,1mm pomera stepen kompreaije za 0,3-0,4. Pa svakako nije isto dal' je 15:1 ili 14,5:1...
Ja sam imao druge ideje i trebalo je da se ram (nosac i ugao nosaca motora) kompletno promeni pre montaze bloka al sam malo pozurivan da se proba.. Taj ugao malo zeza sada u serijskoj postavci, sto kaze Mario, jos je grdji kada sednem na skut..
Nije greda, sve se da nastelovati, koliko se secam, poslednje sto sam probao je 34 ili 32 pilotka i prvi put da je trazio sauh da se upali i da sam mogao na leru da krenem da odvrcem sraf smese (kod phbg odvrtanjem se dodaje gorivo). Znaci poceo je da reaguje, bez obzira sto sigurno ima prelivanje, najmanja pilotka mi je 30 i nisam siguran da li se pravi manja, ali nije problem da napravim. Igla je neke srednje matrice W7, i jos nisam korigovao, samo sam je spustio za 1 zub, znaci i tu imam prostora da probam tuplje-siromasnije.
Naravno, ako ne bude urodilo plodom a pre nego prekrojim ram, mogu da postavim i serijsku prirubnicu koja stoji pod normalnim uglom, doduse ne ide ravno u nazad al nije ni bitno..
Sve ovo radim da vidim hocu li uspeti sa serijskim magnetom da dobijem odziv. Ako ne uspem da ga ustelujem, onda ce verovatno inerrotor biti prioritet. Za sada sam srecan sto mi je auspuh otprilike za 12000, inace da imam neki jaci, verovatno bi se samo ceskao po bradi i divio se kako lepo izgleda

#946
Posted 29 February 2016 - 21:53
#948
Posted 29 February 2016 - 22:50
#949
Posted 13 March 2016 - 19:27
Rezultati su porazavajuci, jos uvek nismo osetili cari rezonance.
Postavio sam stok prirubnicu koja daje malo iskosen polozaj karbu ali je zato karb ravan, bez nagiba. Setali smo se sa pilotkama od 52 do 32, na po 2 koraka razlike, jedino sa 30kom nije hteo da reaguje na sraf extra goriva. Igle su iz naraku seta, w16, 9, 8, 7, 5, 4, 3 ostale su debele i nisam ih koristio. Glavna dizna se setala izmedju 100 i 86 zavisno od poatavke pilotke i igle..
Pisao sam log, kako i sta sa cim sam probao, ne vredi drugacije, ne moze se sve popamtiti..
Prisutno je nalivanje i trokiranje u bilo kojoj kombinaciji. Serijski magnet i serijski variomat sa ventilvarom su teski kao tuč. Takodje, cilindar je extremno razrok, nelinearan, nema snage ispod 9-10000 obrtaja, a bez inner rotora i alu ventilvara problem je utrcavanje u rezonancu.
Kvacilo je nategnuto skoro do kraja, 2 crtice do najtvrdjeg setupa sa najdebljim plavim (2,1mm) polini oprugicama, ostalo je jos malo mesta za natezanje. Variomat je serijski sa 3 rolne od 3,2 grama.
Laze me obrtomer izgleda zesce, jer kad liznem rezonu zakuca 13k al bi po zvuku rekao da nisam ni 11500..
Na snimcima je pilot 32, w16 potopljena i glavna 90. Iglica ventila je orig dellorto, nisam krivio limic i stelovao nivo, standardan je i providno lonce pokazuje da je nivo na 1,5mm ispod tela karburatora stalno.
Najveci problem je sto na blago dodavanje gasa imam non stop trokiranje a na naglo zavrtanje gasa zamuce u bilo kojoj kombinaciji.
Uspesno sam potrosio 10eura benzina

Konsultovao sam se sa Mariom, imam jos par keceva u rukavu.
#950
Posted 13 March 2016 - 19:29
#951
Posted 13 March 2016 - 21:24
#952
Posted 13 March 2016 - 21:48
Nisam mislio da je to neka enigma, medjutim treba ozbiljna mozgarija. Al' nema predaje, il' odlikovan il' upokojen...
Malo sam izgubio motivacije, nikada nisam doziveo da karb zamuce na naglo zavrtanje gasa sa ler obrtaja a ako se lagano dodaje gas onda trokira i nece da prebaci 7-8k obrtaja. Dosta je kompleksno sa materijalom koji imam i potrosih dan samo da dobijem da probije da moze da krene. U medjuvremenu sam radio i Aci huricana i cackao nesto na zip-u, pa realan osecaj je da hurry i zip idu mnooogo bolje od HE cilindra, te mi se vratila motivacija. Kad bi jos Singe izbacio neki video, ja bi nocas isao da srafim

Kao sto sam pisao, imam jos malo prostora tanjiti pola otklona iglom, takodje spustiti nivo goriva u loncetu i podici ler na 4-5k obrtaja, tu nemam mukanje na naglo zavrtanje rucice, pa ce biti lakse otkloniti ovo trokiranje...
Ako ni to ne urodi plodom okacicu odzak zvani nardo, jer kako Mario kaze, izgleda nema svrhe stelovati ovaj spuh bez selettre i pravog variomata.
#953
Posted 13 March 2016 - 22:16

#954
Posted 13 March 2016 - 22:25
zilke17, on 13 March 2016 - 22:16, said:


Ajde sta se drzite u tajnosti, dajte te snimke da se i Zemunci malo utronjaju

Namucio me danas posteno (free), rekao sam da necu ocima da ga vidim nedelju dana... a onda sam ga pomazio po sedistu, pozeleo laku noc i nezno zatvorio vrata garaze...
#955
Posted 13 March 2016 - 22:48

Bas je muka to stelovati bez adekvatnog paljenja, fali mu jednostavno da vrisne u te obrtaje posebno za Athena auspuh.
Sjecam se da je i Bojan imao slican problem da na naglo odvrtanje mu zamuce motor, a kada postepeno daje gas onda probije...
Pratim detaljno radove, vjerujem da ce to biti spremno za sezonu.
#956
Posted 13 March 2016 - 22:52

#957
Posted 14 March 2016 - 00:18
Daleko je od jednostavnog ubosti jedan MHR da radi kako treba...Dole stidljiv a gore zedan u pm!
Jel imas i neku tuplju iglu od te w16?
#958
Posted 14 March 2016 - 06:42
Ne bi verovao, u bilo kojoj kombinaciji zaliva i trokira ispod 7k
#959
Posted 14 March 2016 - 09:24
AcaPostar, on 14 March 2016 - 06:42, said:
Ne bi verovao, u bilo kojoj kombinaciji zaliva i trokira ispod 7k
Ok, nije u rezonanci i previše mu je goriva..to je jasno ali mi nije jasno da baš ni sa najmršavijom kombinacijom probije tj ne trokira!
#960
Posted 14 March 2016 - 10:08
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users