Jump to content


Pia Free ( poshtarski shporet )



1014 replies to this topic

#941 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 February 2016 - 22:55

Ovo lonce je extra, mozda je nekad bolje kada se ne vidi sta se desava :D

#942 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 February 2016 - 23:07

Uh uh uh da da...ugao karba je momačko-švalerski...Biće ovo matematika podesiti, naravno nije nemoguće!

A za vitonsku prirubnicu me podseti snimak o Kanadi i Jelenima najlepšim životinjama na svetu...koje su do kraja snimka bile nemani koje treba pobiti do jednog...hahaha

Raduje me početak pakovanja MHRa i štelovanja...bio je red...providno lonče je pun pogodak!!

#943 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 February 2016 - 19:01

Aco bice igranke sa karbom tj nivoom goriva u loncetu.

Unapred da ti kazem svaki setap se drugacije steluje i nebi verovao kako sitna promena kao npr radilica promeni totalno stvari. Meni je ler uvek rastao kako raste temperatura, sad odjednom sa novom radilicom ler opada kako se zagreva motor, time cak i bolje ali opet ne znam do cega moze biti a uvek sam testirao blokove pod pritiskom i nikad nije vukao fals.

Odziv mi se ne svidja, ne smem da ti snimim kako je kod mene a isto trokira na pocetku gasa, cale navikao na kola i ja mu rekao dodaj malo gas da se ne ugasi (a hteo da mu vidim reakciju, odma se upecao pa je svo vreme u garazi turirao polako motor da se brze zagreje). \

Malossi taj ima dosta potencijala i dobro je sto karika ne trci preko kanala kao kod mene. Bas me zanima kako ce se pokazati takav cilindar na piaggio agregatu.

#944 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 29 February 2016 - 19:21

Izvinite ako je off i ako nema veze sa temom.

No dal nije logično da će se ler spuštat kako se motor zagrijava? Jer dok je hladan uvijek mu je smjesa siromašnija nego kad je zagrijan na radnu temperaturu, pa je logično da će bit malo višlji ler.
Npr meni tomos dok je hladan ima ler 2000-2500rpm, kako kad, a kad je zagrijan samo što se ne ugasi na 1400-1700rpm.

Ispravite me ako je ovo što sam reko krivo, bar je kod mene u svakom slučaju bilo tako...

#945 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 February 2016 - 20:59

Logicno je to sto se desava, zato sto kada se zagreje udavi se u gorivu. Visak goriva u zagrejanom stadijumu ce oboriti ler gas. Zato se i steluje karburator dok je motor na idealnoj radnoj temperaturi.
Ima sad tu puno igrarije, ja naprimer posle celog dana probe nisam uspeo da ga vozim i da izduvam malo to sto je nakupio u sebi od rada u mestu. Nisam merio temperaturu glave ali nije bilo ni potrebe, mogao sam svo vreme da drzim ruku na izduvnoj grani, znaci da nije imala vise od 40-45 stepeni! Jednostavno, toliko je bio prebogat gorivom. Recimo da je radna temperatura za ovaj ac oko 100 stepeni.

Dalje, ovde trenutno najveci problem pravi prelivanje, i cim resim kurblu, teracu postavku ka siromasnijem dok ne dobijem pravilan rad.

Boki, znam da se svaki setup setuje za sebe, mala promena i nista vise nije isto. Nije isto ni kada napolju pada kisa a kamoli kada si upucao novu radilicu, druge lezajeve i semeringe. Dovoljno je da pocistis garez sa glave i dobijes malo na zapremini a izgubis ba stepenu kompresije, i odmah si bogat na karbu. Znas kako se to seti na 50ki serjali, mos misliti kako je ovde na 47,6 precniku gde C parametar za 0,1mm pomera stepen kompreaije za 0,3-0,4. Pa svakako nije isto dal' je 15:1 ili 14,5:1...

Ja sam imao druge ideje i trebalo je da se ram (nosac i ugao nosaca motora) kompletno promeni pre montaze bloka al sam malo pozurivan da se proba.. Taj ugao malo zeza sada u serijskoj postavci, sto kaze Mario, jos je grdji kada sednem na skut..

Nije greda, sve se da nastelovati, koliko se secam, poslednje sto sam probao je 34 ili 32 pilotka i prvi put da je trazio sauh da se upali i da sam mogao na leru da krenem da odvrcem sraf smese (kod phbg odvrtanjem se dodaje gorivo). Znaci poceo je da reaguje, bez obzira sto sigurno ima prelivanje, najmanja pilotka mi je 30 i nisam siguran da li se pravi manja, ali nije problem da napravim. Igla je neke srednje matrice W7, i jos nisam korigovao, samo sam je spustio za 1 zub, znaci i tu imam prostora da probam tuplje-siromasnije.

Naravno, ako ne bude urodilo plodom a pre nego prekrojim ram, mogu da postavim i serijsku prirubnicu koja stoji pod normalnim uglom, doduse ne ide ravno u nazad al nije ni bitno..

Sve ovo radim da vidim hocu li uspeti sa serijskim magnetom da dobijem odziv. Ako ne uspem da ga ustelujem, onda ce verovatno inerrotor biti prioritet. Za sada sam srecan sto mi je auspuh otprilike za 12000, inace da imam neki jaci, verovatno bi se samo ceskao po bradi i divio se kako lepo izgleda :)

#946 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 February 2016 - 21:53

ajd molim te izbaci višak nepoznatih iz jednačine dok ne osvane prvi rezultat

#947 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 February 2016 - 22:04

View PostMario, on 29 February 2016 - 21:53, said:

ajd molim te izbaci višak nepoznatih iz jednačine dok ne osvane prvi rezultat
U smislu pisanja ili predlazes nesto konkretno?

#948 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 February 2016 - 22:50

u smislu te prirubnice, predji na stock da ne naliva dok ne dobijes neki rezultat, pa kasnije upgrade


#949 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 March 2016 - 19:27

2 dana prosipanja goriva..

Rezultati su porazavajuci, jos uvek nismo osetili cari rezonance.

Postavio sam stok prirubnicu koja daje malo iskosen polozaj karbu ali je zato karb ravan, bez nagiba. Setali smo se sa pilotkama od 52 do 32, na po 2 koraka razlike, jedino sa 30kom nije hteo da reaguje na sraf extra goriva. Igle su iz naraku seta, w16, 9, 8, 7, 5, 4, 3 ostale su debele i nisam ih koristio. Glavna dizna se setala izmedju 100 i 86 zavisno od poatavke pilotke i igle..

Pisao sam log, kako i sta sa cim sam probao, ne vredi drugacije, ne moze se sve popamtiti..

Prisutno je nalivanje i trokiranje u bilo kojoj kombinaciji. Serijski magnet i serijski variomat sa ventilvarom su teski kao tuč. Takodje, cilindar je extremno razrok, nelinearan, nema snage ispod 9-10000 obrtaja, a bez inner rotora i alu ventilvara problem je utrcavanje u rezonancu.

Kvacilo je nategnuto skoro do kraja, 2 crtice do najtvrdjeg setupa sa najdebljim plavim (2,1mm) polini oprugicama, ostalo je jos malo mesta za natezanje. Variomat je serijski sa 3 rolne od 3,2 grama.

Laze me obrtomer izgleda zesce, jer kad liznem rezonu zakuca 13k al bi po zvuku rekao da nisam ni 11500..
Na snimcima je pilot 32, w16 potopljena i glavna 90. Iglica ventila je orig dellorto, nisam krivio limic i stelovao nivo, standardan je i providno lonce pokazuje da je nivo na 1,5mm ispod tela karburatora stalno.

Najveci problem je sto na blago dodavanje gasa imam non stop trokiranje a na naglo zavrtanje gasa zamuce u bilo kojoj kombinaciji.









Uspesno sam potrosio 10eura benzina :)

Konsultovao sam se sa Mariom, imam jos par keceva u rukavu.

#950 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 13 March 2016 - 19:29

:kokice:

#951 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 March 2016 - 21:24

Mora to bolje, za sada je Singe u blagoj prednosti sa duletom al ces ga verovatno prestici ti kad sve lepo ustelujes..

#952 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 March 2016 - 21:48

Mora mora, ovako jedva da krene i ide k'o kesa na vetru..

Nisam mislio da je to neka enigma, medjutim treba ozbiljna mozgarija. Al' nema predaje, il' odlikovan il' upokojen...

Malo sam izgubio motivacije, nikada nisam doziveo da karb zamuce na naglo zavrtanje gasa sa ler obrtaja a ako se lagano dodaje gas onda trokira i nece da prebaci 7-8k obrtaja. Dosta je kompleksno sa materijalom koji imam i potrosih dan samo da dobijem da probije da moze da krene. U medjuvremenu sam radio i Aci huricana i cackao nesto na zip-u, pa realan osecaj je da hurry i zip idu mnooogo bolje od HE cilindra, te mi se vratila motivacija. Kad bi jos Singe izbacio neki video, ja bi nocas isao da srafim :)

Kao sto sam pisao, imam jos malo prostora tanjiti pola otklona iglom, takodje spustiti nivo goriva u loncetu i podici ler na 4-5k obrtaja, tu nemam mukanje na naglo zavrtanje rucice, pa ce biti lakse otkloniti ovo trokiranje...

Ako ni to ne urodi plodom okacicu odzak zvani nardo, jer kako Mario kaze, izgleda nema svrhe stelovati ovaj spuh bez selettre i pravog variomata.

#953 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 13 March 2016 - 22:16

Sacu ti ja ubaciti Singetov snimak pa idi u garazu :D

#954 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 March 2016 - 22:25

View Postzilke17, on 13 March 2016 - 22:16, said:

Sacu ti ja ubaciti Singetov snimak pa idi u garazu :D
Pa otkud ti, da nisi na odmoru? :D

Ajde sta se drzite u tajnosti, dajte te snimke da se i Zemunci malo utronjaju :)

Namucio me danas posteno (free), rekao sam da necu ocima da ga vidim nedelju dana... a onda sam ga pomazio po sedistu, pozeleo laku noc i nezno zatvorio vrata garaze...

#955 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 March 2016 - 22:48

Dokaz da HE nije za svakoga i da se to preko noci ne moze ustelovati...potrebno je dosta znanja, muke i znoja da se sve dovede pod konac! Bravo na upornosti Aco :)
Bas je muka to stelovati bez adekvatnog paljenja, fali mu jednostavno da vrisne u te obrtaje posebno za Athena auspuh.
Sjecam se da je i Bojan imao slican problem da na naglo odvrtanje mu zamuce motor, a kada postepeno daje gas onda probije...

Pratim detaljno radove, vjerujem da ce to biti spremno za sezonu.

#956 KucevicStevan

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 269 posts
  • MestoKragujevac
  • VozimYamaha Aerox

Posted 13 March 2016 - 22:52

Aco sve nas čeka isti zadatak.. Da sve to lepo skrojimo, da bude saliveno, jer osmeh na lice neće izvući čekanje da se motor sam usteluje.. Samo rad i jakaa volja! A što se tiče narda, meni je bar milina bila stelovati ga na prethodna 3 cilindra.. Videćemo kako će se pokazati sa rejsingom :)

#957 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 March 2016 - 00:18

Aaaa igrarija je krenula i opste ludilo od setovanja...
Daleko je od jednostavnog ubosti jedan MHR da radi kako treba...Dole stidljiv a gore zedan u pm!

Jel imas i neku tuplju iglu od te w16?

#958 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 March 2016 - 06:42

Naravno, w3, 7,8,9, 5,4,12,10.

Ne bi verovao, u bilo kojoj kombinaciji zaliva i trokira ispod 7k

#959 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 March 2016 - 09:24

View PostAcaPostar, on 14 March 2016 - 06:42, said:

Naravno, w3, 7,8,9, 5,4,12,10.

Ne bi verovao, u bilo kojoj kombinaciji zaliva i trokira ispod 7k

Ok, nije u rezonanci i previše mu je goriva..to je jasno ali mi nije jasno da baš ni sa najmršavijom kombinacijom probije tj ne trokira!

#960 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 14 March 2016 - 10:08

Vidim ja , pocelo je ludilo od stelovanja , mirise prolece ...neka , pozitivno je to ...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users