Jump to content


Yamaha Aerox - PsyDuck



720 replies to this topic

#181 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 14 February 2015 - 14:13

Da, gurnule su tocak prema sredini skutera...

#182 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 16 February 2015 - 22:09

Konacno kuci ;)

Posted Image

Prosto mi je neverovatno da kada pustim korman skuter ide pravo :blink:
Nasut je antifriz da mi ne zaledi preko noci, sutra cu da doteram prenos malo :)
Ide kao mecava, mnogo bolje nego pre menjanja namotaja i magneta

#183 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 20 February 2015 - 17:31

Sediste dobilo novi gunj :D

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#184 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 17:55

uh koja promena, po meni definitivno bolje neg ranije.. :D

#185 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 20 February 2015 - 19:45

Al' ce da se riba za cetkicom eko koza :D

#186 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 20 February 2015 - 19:48

To je skajcina :D
Primetio sam nesto posto sam popravio S6 obrtomer...Pola gasa 9400 obrtaja, idem nekih 65-70, pun gas 9800 obrtaja idem 95 i ne dize obrtaje preko 9800. Instant zakuca u 9800 na odvrtanje gasa i tako ubrzava i kasnije drzi te obrtaje. Jel to normalno?

#187 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 20:00

Hahah, naravno da nije. :D Ti bi sa sport pro-om i nardom trebao da budes na oko 11-11500 rpm kroz medjuubrzanje.. :)
Ti obrtaji na kojim se stabilizuje su obrtaji medjuubrzanja i te obrtaje gadjas prema spicu rezonance auspuha.. Kasnije kad dostigne max brzinu treba jos malo da se razvrti..

Edited by bojan681, 20 February 2015 - 20:01.


#188 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 20 February 2015 - 20:33

11500 kroz ubrzanje???!
na sportpro i simonini? (nije nardo) i da zavrsim na 12000? nema sanse da je ovaj cilindar pravljen za tako nesto...

edit: zaboravio sam da napisem sustinu...stoji ma 970p ma samo dodavanje gasa, ne ide dalje te obrtaje drzi od 0 do 95...to sam hteo da kazem...kada ponestane prenosa, on je i dalje na 9700...

Sent from my SM-G850F using Forum Fiend v1.3.1.

Edited by PsyDuck, 20 February 2015 - 20:41.


#189 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 22:01

Jesi menjao cdi? Trebao bi da ti ide bar na 11k rpm, meni je sport pro sa replikom isao oko 10500 rpm kroz medjuubrzanje..

#190 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 20 February 2015 - 23:19

View PostPsyDuck, on 20 February 2015 - 19:48, said:

To je skajcina :D
Primetio sam nesto posto sam popravio S6 obrtomer...Pola gasa 9400 obrtaja, idem nekih 65-70, pun gas 9800 obrtaja idem 95 i ne dize obrtaje preko 9800. Instant zakuca u 9800 na odvrtanje gasa i tako ubrzava i kasnije drzi te obrtaje. Jel to normalno?
To je ok sa tim simoninijem. Znaci da je masina dobro opterecena prenosom i da ne prevrtava. Meni peda kroz ubrzanje sa narakuom drzi 9000 rpm i nakraju prenosa na nekih 87-88km/h nabere do 10200 rpm i prebaci 90 km/h po gps-u. E sad ne znam gde je spic tom simoniniju ali tu si negde. To da treba da izvrti preko 11000rpm to moze sa serijskim varijom ali to nije dobro. Poenta price je da ti masina potrosi prenos na obrtajima gde je najjaca i da do prevrtavanja ne dodje ili i ako dodje da to bude par stotina obrtaja.

#191 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 February 2015 - 23:47

Neša je u pravu, to što ti stoje obrtaji znači da je mašina dobro opterećena prenosom i da može da drži te obrtaje...Bojane sedi 1 :udri:
Po meni bi ga trebalo probati i na nešto višim obrtajima da vidiš kako će se ponašati, 10-10.5-11.0

#192 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 21 February 2015 - 12:38

Probacu danas ili sutra, lepo je vreme :D
97 GPS, temperatura 68 stepeni. Moram poboljsati hladjenje za leto...

#193 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 22 February 2015 - 00:20

samo mu stavi kais standardne duzine da prebacis 100tku. molim te pola godine da to uradis :)

#194 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 22 February 2015 - 12:47

Necu to da radim...Namesticu 100 sa ovim kaisem...

#195 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 23 February 2015 - 18:44

Citam analizu cilindra koju je Mario radio i nisu mi jasne neke stvari. Ako je cilindar pravljen za 9000 obrtaja, zasto da ga ganjam na 11000? Nije mi bas najjasnije kako da izvucem vecu snagu na 11000 obrtaja ako je on projektovan za 9000...

#196 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 February 2015 - 18:51

Pa to pravljen u prevodu znaci da se na tim obrtajima kroz analizu poklapaju time-area parametri, odnosno da su pritisci skladni.. ne znaci da on nece raditi na npr 8000 ili na 10500, zavisi i od drugih komponenti, najvise od spuha.. ako je spuh pravljen da radi na 12000 on ce diktirati i terati cilindar u neki vislji rezim, ali ako nemas spuh za preko 10000 nema ni poente gurati taj cilindar preko 10..

#197 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 February 2015 - 18:54

Ganjas obrtaje gdje ti auspuh ima spic rezonancije

Sent from my Sony Xperia ZR

#198 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 February 2015 - 18:58

Sto u prevodu znaci, ako nemas podatke za svoj spuh, metar u ruke i izmeri duzinu auspuha od vrha grane do sredine zadnjeg protiv konusa, sabers sa 28mm iz izduva za mina blok i dobijes duzinu koju posle uneses u onaj mariov kalkulator (uz poznate uglove za tvoj cilindar) i dobijes gde tvoj cilindar sa tvojim spuhom ima spic rezonancije.

#199 Patak

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimYamaha Aerox

Posted 23 February 2015 - 20:48

Hvala Aco, idem odmah da premerim, ali ne znam sta je zadnji protivkonus :)
Jbg, radim u IT sektoru, ne zameri :)

#200 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 February 2015 - 21:01

Mislim da nije tako jednostavno, trebaju se znati i svi konusi na auspuhu da bi se dobili tacni podaci. Moja preporuka ti je da uporedis konuse simonini racing auspuha sa konusima od narda pa vidis jel ima razlike..





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users