![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-1167.jpg)
#261
Posted 02 March 2015 - 21:02
#262
Posted 02 March 2015 - 23:07
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![Posted Image](https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/10981056_812369678810368_2024668532260909180_o.jpg)
#263
Posted 03 March 2015 - 19:17
Tacno se oseti da manje proklizava, ubrzanje je bolje, moze da se vozi na malom gasu, uopste ne osecam udarce kvacila koje pokusava da ostane u gripu sa zvonom jer nema dovoljno obrtaja da se skroz razvrti. Start nije bas kao sa Bojanovim kvacilom, tj dobar je start ali ne podize tocak na gas, mora se korman ipak povuci.
Sve je to ok, bolje i to nego sa vecim zvonom.
#264
Posted 03 March 2015 - 20:01
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#265
Posted 03 March 2015 - 22:06
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Bacicu se ovih dana u stel karburatora, samo mi nije jasno kod ovog phbg, srafic nije za extra vazduh nego za extra gorivo? Na koju stranu se dodaje gorivo, a na koju smanjuje dotok goriva?
#266
Posted 03 March 2015 - 23:22
uvek polaziš od situacije da je šraf skroz zavrnut, i polako odvrćeš dok ne počne da obara ler gas..
moja iskustva sa PHBG-om su da se uglavnom sve završi do otvorenosti jednog celog kruga,.. najviše situacija sam imao na 30 i 45 minuta, sa manjim pilotkama oko 1 kruga... mada su stock postavke uvek debele...
///////////////////////////////////////////////////////////////// nula nula sedi nedovoljan 1 /////////////////////////////////////////////////////////////////
#267
Posted 03 March 2015 - 23:50
#268
Posted 04 March 2015 - 00:37
#269
Posted 04 March 2015 - 00:39
#270
Posted 04 March 2015 - 01:00
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Desni kocioni bas pusta...ponekad bude po 3 dana suv posle pranja i brisanja, a ponekad non stop kaplje...cudi me kako jos uvek nije ostecena farba od tog ulja...
Stavljanjem fabrickog remena za aerox, 744 ili 754 na morini polutke, da li moze da poremeto start s obzirom da remen nece u pocetnom polozaju biti na ivicama polutki?
ja se vodim nekom logikom da to moze da bude ok zato sto ce prenosni odnos izmedju prednje i zadnje osovine ostati isti kao kod fabricke remenice...moje misljenje je da moze da utice samo debljina remena koja je 16.5mm i ugao...nisam siguran da li su razliciti uglovi minarelli i morini polutki...
Sent from my SM-G850F using Forum Fiend v1.3.1.
#271
Posted 04 March 2015 - 01:06
nalovi 765mm kaiš...
#272
Posted 04 March 2015 - 04:00
#273
Posted 04 March 2015 - 10:26
#274
Posted 04 March 2015 - 10:40
#275
Posted 04 March 2015 - 11:22
#276
Posted 04 March 2015 - 11:27
Narucene su gumice, negde na netu sam nasao sifru tih gumica, neko je porucivao sa bjbikers foruma od te firme iz zrenjanina. fi 11 su gumice, videcu da li odgovaraju na oba kociona...
#277
Posted 04 March 2015 - 12:17
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Posted Image](http://www.discussionsnetwork.com/forumfiend/uploads/images/45660.jpg)
![Posted Image](http://www.discussionsnetwork.com/forumfiend/uploads/images/45661.jpg)
![Posted Image](http://www.discussionsnetwork.com/forumfiend/uploads/images/45662.jpg)
Sent from my SM-G850F using Forum Fiend v1.3.1.
#278
Posted 04 March 2015 - 12:48
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#279
Posted 04 March 2015 - 13:49
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
U sastav ulaze i testera, stega i cekic!
#280
Posted 04 March 2015 - 19:31
Ovo dole je izlaznost remana sa rolnicama od 5 grama, i sa rolnicama od 13grama. Promene nema! Sto dalje znaci, po mojoj logici, da problem nije u rolnicama. Probao sam rukama da nategnem kais skroz dole u polutke i onda da vidim koliko ce na varijatoru da izadje. Izadje tacno toliko koliko je obelezeno, a remen sam svim silama zgurao dole. Remen je 17.5 x 765 potrosen na 16.8.
Mogu da se kladim da je presirok i da ne moze da ide jos dole, zato se i dernja, ide u obrtaje kao mahnit. Sa 5 grama mi je isao na 12300, sa 13 grama na 11000. Brzina ista, 87kmh. Da li da trazim uzi remen da probam sa njim ili sta, meni vise nista nije jasno...
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/t/T/h/2jy0qNLq/20150304172704.jpg)
Edited by PsyDuck, 04 March 2015 - 19:31.
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users