


#381
Posted 29 March 2015 - 21:15

#382
Posted 29 March 2015 - 21:36
To sto si napravio nema svrhe jer cim se cilindar zagreje na 50 stepeni cim upalis pumpu temp ce ti pasti na 30 stepeni i moraces odma da gasis..
Edited by bojan681, 29 March 2015 - 21:38.
#383
Posted 29 March 2015 - 22:24
PsyDuck, on 29 March 2015 - 20:52, said:
Zaboraviti necu jer mi termometar izbija oko dok sija sa kormana.
A sta mislis npr ako stojis 10 minuta u leru na semaforu, cilindar se zagreje, i puknes mu gas kada se upali zeleno? Zar efekat nije isti kao naglo ukljucivanje vodene?

Ili na primer naglo ukljucivanje ventilatora na skuterima koji ga imaju, i to na 95 stepeni?

Ventilator imaju i automobili, ukljucivanje ventilatora ne moze naglo u momentu da spusti temperaturu, za razliku od pustanja hladne vode u zagrijan sistem.
Bolje da si napravio sklop sa potenciometrom gdje recimo ogranicis kapacitet vodene pumpe na 20% pa povecavas postepeno nego da skroz iskljucujes i ukljucujes cirkulaciju

#384
Posted 29 March 2015 - 23:53
Ako mi to dokazes, snimicu video kako sekirom lupam Aerox.
#385
Posted 30 March 2015 - 00:18
Koliko god zanimljivo zvuci tvoj predlog za snimanje videa, nece biti potrebe, samo cepaj

#386
Posted 30 March 2015 - 00:19
#387
Posted 30 March 2015 - 00:45
#388
Posted 30 March 2015 - 01:02
#389
Posted 30 March 2015 - 01:19
Miki82, on 30 March 2015 - 01:02, said:
Proizvodaci su igrali na tu kartu-zapreminu hladnjaka-ostavlja se fabricki hladnjak ali se izbacuje termostat.Povecanjem zapremine cilindra smanjuje se vreme zagrevanja cilindra i potrebno je brze hladjenje.Tako da je tu termostat na 70cc dunuo,da bi fabricka pumpa i hladnjak mogli da odrade posao.Zamisli ko bi kupovao cilindre koji zahtevaju veci hladnjak i pumpu.I da se razumemo,pricamo o base i midrace cilindrima.High End cilindri su zahtevni po pitanju hladjenja i prepravke su neophodne.
#390
Posted 30 March 2015 - 01:29
#391
Posted 30 March 2015 - 02:29
PsyDuck, on 29 March 2015 - 23:53, said:
Ako mi to dokazes, snimicu video kako sekirom lupam Aerox.
#392
Posted 30 March 2015 - 23:58
Kad dođe leto brže će se on ugrejati
#393
Posted 31 March 2015 - 00:07
pa naprži pun gas da vidi kako ide...
#394
Posted 31 March 2015 - 00:20
Mario, on 31 March 2015 - 00:07, said:
pa naprži pun gas da vidi kako ide...
da,da jel to mene prozivaš??
priznajem tako je bilo....još ja kontam šta maše ovaj koji q...c ne mogu ni jedan krug da ga oprljim kako valja..?!
#395
Posted 31 March 2015 - 00:27
sve to smisla nema, jer ga voda ohladi kako pumpa krene, a ovo što može da se zaboravi tek smisla nema, tako da pumpu slobodno vežite na kontakt bravu....
tema za regulaciju obrtaja pumpe je ovde, Marko je već dobio neki rezultat...
http://forum.pyrothe...pe/page__st__40
#396
Posted 04 May 2015 - 22:49

#397
Posted 04 May 2015 - 22:55
#398
Posted 05 May 2015 - 23:45
#399
Posted 09 May 2015 - 09:01
#400
Posted 09 May 2015 - 09:43
26 user(s) are reading this topic
0 members, 26 guests, 0 anonymous users