Jump to content


Sprint Eagle - finalni prenos - razlike


3 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 November 2014 - 22:50

Pošto imamo razlike u prenosu kod Sprint Eagla u odnosu na ostale kineze, prekopiraću par postova članova ovde...

 MaRk0, on 17 October 2014 - 22:48, said:

Montirao sam primar.

Posted Image

Pokupio od majstora onu osovinicu sa malim zupcanikom sekundara. Dobro je odradio, nije hteo nista da mi naplati ali sam mu ostavio makar za pivo da me ne bije maler posle...

Levo je fabricki, a desno malossi zupcanik. Skinuto nekih 2mm sa osovinice vidi se sa slika ispod. Osovinica je u plusu nekih 2,5 stotih u odnosu na rupu malossi zupcanika, tolika je bila i razlika u odnosu na fabricki.

Posted Image

Posted Image

Treba ovo sutra da nabijem kako znam i umem. Osovinicu cu u zamrazivac a zupcanik ide pod brener pa na hidraulicnu dizelicu.


#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 November 2014 - 22:53

 MaRk0, on 19 October 2014 - 03:54, said:


Nabio sam onu osovinicu u veliki zupcanik primara. Ona je bila u zamrazivacu tokom noci, a zupcanik sam zagrejao na boci za plin i to onako dobro dok nije pocrneo od toplote. Plasio sam se da ne zastanem na sredini u toku procesa i onda ni napred ni nazad. Boka je bio pored za svaki slucaj, lakse je kad se radi u dvoje. Medjutim, osovinica je usla u zupcanik tek malim pritiskom prstiju. Bas sam se iznenadio sta temperatura radi sa ovim materijalima, dok sam pokusavao rukama da nabijem nije bilo sanse. Ipak je razlika 2,5-3 stotih. Koliko ce ta veza biti jaka videcemo u toku exploatacije masine...

Posted Image

Posted Image

Posted Image



#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 November 2014 - 22:56

 RuCZ, on 03 November 2014 - 19:35, said:

Onaj top racing prenos koji sam uzeo za cpi ne odgovara za Sprint Eagle-a. Konsultovanjem sa iskusnijim članovima razlog je verovatno to što Eagle ima nazad disk pa je veliki zupčanik sekundara nazubljen, a ovaj top racing bez nazubljenja.

Posted Image

Levo je originalni a desno top racing. Jedna od ideja je bila da se ubaci osovina od cpi-a, ali bi u tom slučaju zadnji točak bio 5mm pomeren iz ose (u odnosu na prednji točak). Evo i uporednog izgleda te dve osovine:

Posted Image



#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 November 2014 - 22:58

konstatovali smo da je osovina drugačija jer je eagle sa diskom, pa su vrv menjali projekat zbog toga, recimo duža osovina, ili položaj na koji stvlja pogača sa diskom dublji.. od klasične

to naravno nema veze sa ovim nazubljenjem unutar prenosa, ali eto na žalost promenili su i to...

 RuCZ, on 03 November 2014 - 22:36, said:

Bar će znati oni koji imaju isti skuter da im ovaj prenos od CPI-a ne odgovara.

 bojan681, on 03 November 2014 - 22:39, said:

Ma kao sto sam pisao moze se ubaciti sekundar , samo kad vec menjas delove skines masinu sa rama pa odradis onu cevku da ide 5mm u suprotnu stranu pa se sve nulira i bude ko fabricko sto je bilo..







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users