Jump to content


PRC Auspuh 4T GY6 50-80cc


1 reply to this topic

#1 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 06 November 2014 - 12:55

Prijatelju sam menjao auspuh na Baotianu 4T kopija SR-ke ali ovaj put sa gy6 agregatom.Posto je motor kitovan prc kitom na 80cc fabricki auspuh je pravio mnogo problema sa grejanjem masine a slike sve govore

Fabricki auspuh

Posted Image

po meni ovaj auspuh nije trebao ni da se nadje na 4t masini.precnik grane na sastavu sa cilindrom je 18.5mm sto je isuvise malo jos kad mu dodamo ove krivine i na kraju stinger dobijemo ubicu masine.A poznato nam je da 4T treba sto lakse i sto brze da se oslobodi izduvnih gasova.

Zbog ogranicenog budzeta iako sam predlagao bullet za 4T izbor je pao na auspuh iz zute kuhinje sa precnikom na na sastavu sa cilindrom od 23mm,hromiran cak i dobro izgleda mada je top od nekog tankog lima.Ima prigusivac na zavrsetku topa koji moze da se vadi pa postaje jos glasniji,ja ga nisam vadio jer je i ovako dosta bucan deluje kao da radi masina od 600cc.

Video:



Cena mu je 4500 din a i preformanse nisu daleko.Masina ima dosta bolje ubrzanje sa ovim PRC-om,meni je daleko bolji zvuk i manje se greje agregat jer se lakse oslobadja gasova,a i krajnja brzina se popravila za nekih 5 km po satu i snaga neuporedivo bolja u odnosu na fabricki spuh.
Zakljucak bi bio da je odnos ulozeno-dobijeno dobar i da je ovo jedan dobar auspuh iz zute kuhinje vredan paznje ukoliko se odlucimo na tjuning 4T kineza u nekom niskom budzetu.

Edited by Plamenni, 06 November 2014 - 12:57.


#2 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 06 November 2014 - 13:43

razmisljao sam da uzmem,hrom za te pare i stvarno je dzabe...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users