Jump to content


DR Evo 70cc Minareli LC



3 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 19 September 2014 - 13:44

Ediciju DR Evo nastavljamo sa LC modelom za minarelli blokove.. Interesantno je da ih prodaju kao Top performance i da je proizvođač svega brand Motorparts iz Italije..

Kao što znamo Top Performace ima i ediciju gusanih cilindara koji se zovu Trophy, ali isto tako ima i ediciju gusanih cilindara koje se zovu DR odnosno ... Dr ima kulturno pakovanje, silikonske O ring gumice, zaptivače pa čak i šelne za creva za vodu dolaze u kompletu..

Posted Image


ono što je nama interesantno su po tri prelivna kanala sa obe strane, i to liči na DUE+ koncept, nismo sigurni da li je to novina ili su LC cilindri uvek takvi bili, gore vidimo da je u AC izvedbi sa dva para preliva, ovo je svakako ekstra invoacija koja se provlači kroz sve jače konepte cilindara... evo nekih slika samog cilindra..

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


dve karike trapezoidalnog oblika su u kombinaciji sa Asso Werke klipom, od kojih je jedna tvdro hromirana i druga klasično kaljena, prema uputstvu proizvođača hromirana karika se postavlja gore

Posted Image


evo i slika AW klipa

Posted Image Posted Image

Posted Image
Posted Image


portmapa

Posted Image


iz koje proizilaze sledeće analize

C = 0,2mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 150 PSI
Snaga- Teorijska = 12,8 KS
Snaga na radilici = 10,6 KS
Snaga na točku = 9,27 KS

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8100 rpm

Posted Image


C = 0,5mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 137,5 PSI
Snaga- Teorijska = 12,7 KS
Snaga na radilici = 10,58 KS
Snaga na točku = 9,20 KS

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 8800 rpm

Posted Image


C = 0,8mm (od ivice cilindra)
Pritisak = 133,3 PSI
Snaga- Teorijska = 12,8 KS
Snaga na radilici = 10,6 KS
Snaga na točku = 9,27 KS

Najbolja iskorištenost
Obrtaji = 9200 rpm

Posted Image


dalje imamo informacije koje proizvođač u knjižici donosi, promer klipa, radna zapremina, i stepen kompresije.. Trenutno nemam izmerenu zapreminu glave i zakrivljenje čela klipa pa da iz kalkulatora mogu da zaključim koliki je C parametar adekvatan stepenu kompresije od 13:1 koliko se u brošuri spominje, taj posao me čeka....

evo skenirane knjižice

Posted Image

Posted Image


čitamo i da preporučuju da se u prvih 300km cilindar ne vozi punim gasom ukoliko želimo da nam potraje, kao i njihove preporuke za varijator, kvačilo i sekundarni prenos iz njihove palete da bi tuning bio upotpunjen....

evo i kodnog broja... cilindar je nešto skuplji od malossi LC izvedbe (cca 10e) ali i jači.. cena na RP-u je 186e

Posted Image

#2 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 September 2014 - 15:38

Ovaj u LC verziji prosto "vapi" za povecanjem povrsine izduva....takoreci sve spremno da se pretvori u Due+....ili bar blizu njega...

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 04 October 2014 - 18:23

C parametar sa stock zaptivace je 0,65mm

Posted ImagePosted Image

Sinclair research 1981 ©

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 04 October 2014 - 18:46

Mereni squish je 1,6mm

Posted Image

Sinclair research 1981 ©





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users