![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-319.jpg)
#181
Posted 27 September 2016 - 14:36
Tako sam dobio legendarnog bennelija 491 AC ali sa 100ccm, old school skuterce, tu se kulira nema nerviranja, mnogo dobro odradjeno, kada je kvalitet bio na nivou. Ali eto poslje 15 godina prestao je da baca iskru.
Dijagnostikom je utvrdjeno da CDI ne radi, odnosno da je pokojni, ajde oprosteno mu je nakon 15 godina rada.
Posto je specifican za 100ccm ne pase niti od jednog drugog, osim aeroxa, neosa 100ccm pa ga je skoro nemoguce naci. Nakon neuspjesne potrage prisiljen sam uzeti Kinesce. E tu dolazi do komplikacija na maxxx. Uzimam novi cdi kinesce, i ustekavam. Nista se ne desava. E tu sam vec bukvalno nalozen i kuvam kao ekspres lonce. Provjeravam opet stator, i greskom utvrdjujem da je neispravam visokonaponski namotaj. Skidam plastike, magnet, paljenje, provjeravam sve i ispravno je ipak.
Posto sam proverio sve zivo i nezivo preostaje mi ponovna provjera CDI-a. Podrazumjeva se provjera obrnutih polariteta jer zuco ume da zameni boje zica. A konacno sam upalio agregat sa cdi-em od Yamahe 50, samo sto taj nije adekvatan za ovu aplikaciju.
I naravno, novo kinesce od Cdia je crklo.
Pa ne mos verovat ni novom kinescetu!
#182
Posted 02 October 2016 - 11:31
Karb sa kineza
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Suzuki RM 250 , zamenjeni lanac i lancanici , inace se godinu dana vozio po principu moze to jos
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Uvek me obraduju italijanski i austrijski motori kada odvijem stopli za ulje , husqvarna te610
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
"Repariran" karburator na RS125
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
A na ovom Scarabeu samo da se ocisti karburator
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
RS125 nece da pali na alnaser , kaze covek samo zuji nesto
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
I za kraj polished parts looks so fast , trkacka glava sa r6 2007
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#183
Posted 02 October 2016 - 11:39
#184
Posted 02 October 2016 - 12:05
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#185
Posted 02 October 2016 - 19:16
#186
Posted 02 October 2016 - 21:50
#187
Posted 02 October 2016 - 22:21
Sa krsevima nikad nije dosadno
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Inace ne mora biti brzo sve sto izgleda sjajno , ali ova r6 je bila
![Attached File](https://svet-skutera.rs/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#188
Posted 03 October 2016 - 07:02
#189
Posted 03 October 2016 - 10:34
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#190
Posted 27 December 2016 - 21:23
posto je evropski agregat svi ocekuju da je najkvalitetniji na svetu,a cijenom dijelova koja je ravna zlatu i dijamantima,za ocekivati je da je kvaliteta iz druge galaksije naspam kineskog quasara..
ali tu dolazi do porazavajuceg otkrica i prevare u nevjerojatnim razmjerima,kao i zablude..
evo kak izgledaju karike nakon 9 i kusur hiljada km...
![Posted Image](https://s28.postimg.org/dy7ir0si1/IMAG6873.jpg)
![Posted Image](https://s28.postimg.org/m2fmvrex5/IMAG6874.jpg)
zazor na kariki je punih 5.7mm,tanka je ko vlas,cudo da nije pukla jos,kilometraza skutera maratonska..
nova karika jedva da ima zazor..
![Posted Image](https://s30.postimg.org/btd1pdrst/IMAG6870.jpg)
![Posted Image](https://s30.postimg.org/v9xrbwmwt/IMAG6872.jpg)
najveca ironija je u toma da dihtung glave cesto odlazi,a jos veca ironija je da se pokida kad se skida tak da ni diht masa nemore da ga spasi za ponovnu uporabu..quasar opet pobedjuje,na njemu nikad netreba novi dihtung..
s tim da su svi dijelovi za rotax 2-3x skuplji nego za quasar koi je najbolji agregat na svetu..odrzavanje za kikiriki,dijelova ima i u vocarni na polici izmedju pistacija i kikirikija..
karike za quasar jeftinije nego za minarelli 2t 50cc..
zakljucak je da svi ostali agregati uzimaju mnogo para,ne da uzimaju nego otimaju od usta dok se quasar vozi i odrzava za kikiriki
#191
Posted 27 December 2016 - 23:19
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#192
Posted 28 December 2016 - 00:40
![:mmhappy3:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/mmhappy3.gif)
#193
Posted 28 December 2016 - 02:46
zato je "kineski" quasar bolji nego evropski rotax
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#194
Posted 28 December 2016 - 14:29
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Kao istinski reinkarnator piaggio masina, moram da potvrdim ono sto je potvrdjeno vec ranih 2000-ih da rotaxu jednostavno nema spasa, ne pomaze ni diht masa i moram da priznam kako ga ne bi mogao uciniti vecnim, jer bi se obrukao. Jeftin je za pazarit, a extremno skup za (ucestalo) odrzavanje.
Stoga oprez (okreni se i bezi) kod Aprilie Rotax 125, 150, 200ccm!
Najveci Aprilijin uspjeh je ugradnja BB agregata, traje vecno, a ne trazi nista, ama bas nista, cuo, vidio, uzeo i sebi da probam i u 8000km se uverio da je bas tako. Podseca me na najbolji agregat na svetu koji ipak uzima mnogo manje tecnosti za svakodnevan rad, i tu se jasno istice kao broj 1.
#195
Posted 28 December 2016 - 21:30
#196
Posted 28 December 2016 - 22:49
Rotax Jedandvapet se bedno pokazal, svi koi su ga sarafali skuzili su...
Si skuzil sprdnju, ne?
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#197
Posted 29 December 2016 - 00:27
![:ziveli:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/ziveli.gif)
![:mmhappy3:](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/mmhappy3.gif)
Zato sam se malo cudio na tvojem postu , ali moram priznat da dosta dobro ide. Puno bolje od konkurenccije 125 4T. Kaj mu to vrijedi kada je smece. Grijanje po cener minuta da pocne imati odaziv na gas + kada cujem pri svakom paljenju rostanje lanca bregaste mislim da ce se raspast.
#198
Posted 29 December 2016 - 01:08
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#199
Posted 31 December 2016 - 16:04
Dok sam otpustao maticu radilice odmah sam registrirao krivu radilicu.
Feder na bendixu ukazuje na da nesto fali, a upravo to sto fali prvo nastrada kod pokrivljene radilice (ako je toliko pokrivljena da dodiruje bendix)
Primjecujem cudno izgreban variomat sa zadnje strane
Aha tu smo
Ne znam koja je ovo po redu da skakuce ko veverica. Ali na 50ccm skuterima moram da priznam, kako to uopce ne smeta, davno sam primjetio ovaj fenomen i da stvar bude gora, radilica je pukla samo onima koji su gajili da bude sve pod konac.
#200
Posted 03 January 2017 - 16:14
Vec 3x vidjam piaggio oem Heng Tong plocicu da je Odlepila!
Ova je pocela blokirati tocak.
Stede na lepku, neverovatno i zalosno. Vidi se kako ce i druga da odlepi uskoro.
Niposto ne preporucam reparaciju uz pomoc diht mase, ali ne bi se cudio da odradi poso
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![:D](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
EDIT:
O sunce ti, odlepila je i druga kada sam je izvadio iz celjusti
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users