Polemike hlađenja AC ili LC
#1
Posted 03 December 2014 - 17:06
Stize pomoc prijatelja za vikend pa ce biti drz' mu Nane glavu...
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#3
Posted 03 December 2014 - 17:34
AcaPostar, on 03 December 2014 - 17:06, said:
Stize pomoc prijatelja za vikend pa ce biti drz' mu Nane glavu...
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#4
Posted 03 December 2014 - 17:58
goggyso, on 03 December 2014 - 17:34, said:
Vodanjare bez ventilatora na hladnjaku nisu bas najbolje za kreni-stani gradske guzve jer brzo nabiju temperaturu ali se slazem da je LC bolji od AC samo ako se turpija skuter. AC sasvim ok radi za serijale.
Plamenni svaka cast na "operaciji", srecno sa radovima!
#5
Posted 03 December 2014 - 18:43
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#6
Posted 03 December 2014 - 22:20
#7
Posted 04 December 2014 - 00:44
Lauda, on 03 December 2014 - 17:58, said:
Vodanjare bez ventilatora na hladnjaku nisu bas najbolje za kreni-stani gradske guzve jer brzo nabiju temperaturu ali se slazem da je LC bolji od AC samo ako se turpija skuter. AC sasvim ok radi za serijale.
Plamenni svaka cast na "operaciji", srecno sa radovima!
#8
Posted 04 December 2014 - 00:50
AcaPostar, on 03 December 2014 - 18:43, said:
Sent from cigla over taraba using tamba-lamba
#9
Posted 18 September 2015 - 00:08
Koliko bi dobro bilo za AC masinu koja ima radnu temperaturu oko +120C da se spusti na 90-100C? Da li vrijedi raditi prepravke na hladjenju AC masine i koliko bi to vrijedilo za performanse?
#10
Posted 18 September 2015 - 00:15
#11
Posted 18 September 2015 - 00:23
#12
Posted 18 September 2015 - 00:24
Edited by Lauda, 18 September 2015 - 00:25.
#13
Posted 18 September 2015 - 00:40
#14
Posted 18 September 2015 - 01:17
Pitanje je na mestu, ali nemoj da ocekujes da ces skinuti mnogo izmenom prisilnog hladjenja. Moze se vise dobiti npr promenom smese za zadatu vrednost spoljne temperature, visokokvalitetnim sintetickim uljem itd. Dobiti vise u smislu performansi bez da temp raste.
Ac cilindri su inace projektovani sa vecim tolerancijama od lc i pothladjeni ac cilindri isto imaju problem te ce se gusiti i osetice se pad snage.. mislim da nemas razloga za brigu ili za nekim dodatnim razmisljanjima o vecem ventilatoru. Mhr ac na piaggiu radi sa serijskim ventilatorom (malossi ne pravi oversize), voze se trke tako, a gledao sam i da ga voze bez ventilatora i oklopa na dragu od 200m. Ti sa sportom neces imati nikakvih problema, samo ako je sve ustelovano kako valja.
#15
Posted 18 September 2015 - 01:23
Radna temperatura je izmedju 106 i 110 stepeni (na punom gasu) kada je vanjska temperatura vazduha oko 20ak stepeni, to je ono sto sam uspio izmjeriti do sada. Mislio sam da se spustanjem radne temperature moze izvuci jos koji mikron snage uz prethodno dobro podesen karb/prenos. S tim sto ja vec imam oversize i olaksan ventilator hladjenja kao i usisnik vazduha...pa sam sa time vec sigurno spustio radnu temperaturu.
P.S izvlacenje snage nije vezano za drag, ne ocekujte konkurenciju od mene
Edited by Lauda, 18 September 2015 - 01:26.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users