←  Uradi sam /prenos/

svet-skutera

»

Lezaj Dekla Piaggio, Podmazivanje

Locked

Dajteh's Photo Dajteh 25 Jan 2015

Evo jedan jednostavan zahvat koji bi trebao produziti vijek lezaja u deklu kod piaggio masina.

- Skinite deklo i pronadjite lezaj, pronadjite metalnu sipkicu ili glatku stranu borera koja ulazi u knap kroz rupu lezaja
- Uzmite ciste litijeve masti, ili tovatne
- Uzmite neku spricu, manju ili vecu, nebitno, da mozete lakse napuniti rupu od lezaja
- Ubrizgajte mast u rupu od lezaja dok ne napunite prostor
- Zatim uzmete glatku stranu borera ili metalne sipke, mislim da je 8mm, koja ce prolaziti u knap kroz rupu, i brzo ugurate do kraja
- Mast ce izbiti kroz kavez lezaja i biti ce prljava
- Obrisite sa gornje strane lezaj i obavili ste poso
- Lezaj je napunjen novom mascu i ociscen

Ovim jednostavnim zahvatom, vjerujem da produzavate vijek lezaja :D


Posted Image
Quote

Beogradski Fantom's Photo Beogradski Fantom 25 Jan 2015

Svasta sam radio sa tim lezajevima, ali je sve bilo kratkog veka, posle nekog vremena pocne opet da se cuje. Moracu da probam ovu tvoju metodu.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 25 Jan 2015

Ja ovo radim prije nego se pocnu cuti, za sada drze :D
Jednom sam mjenjao na skuteru sa 37000km.
Quote

Beogradski Fantom's Photo Beogradski Fantom 25 Jan 2015

Ma kod nas se niko ne seti toga preventivno nego tek kad pocne da se cuje :D
Quote

Razredni's Photo Razredni 25 Jan 2015

View PostBeogradski Fantom, on 25 January 2015 - 17:31, said:

Ma kod nas se niko ne seti toga preventivno nego tek kad pocne da se cuje :)
:D nažalost, retki su oni koji na kraju sezone prekontrolišu sve ili ne-daj-bože odrade preventivni zimski servis.. To je slična fora kao sa svećicom, ljudi jednostavno nemaju tu naviku. To je ona logika, zašto bi očistio i proverio zazor na npr 2500km, kad može da izdrži 10000, baciš i kupiš drugu..

Dajteh, dobro je ovo da ljudi znaju, ovo se uči od onih starih, pravih majstora. :respect:

Ja bih još samo dodao, mora da se pazi da sve što ulazi u ležaj ili ima kontakt sa mašću (burgija ili šipkica) mora da bude čisto, bez prašine i čestica, taj ležaj preživi baš lepe obrtaje..
Quote

Mario's Photo Mario 26 Jan 2015

ja nisam razumeo.. kako izbija mast kada ovaj ležaj ima plašt sa obe strane ?
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 26 Jan 2015

Vjerovao ili ne izbije ga kroz plast, i to sa unutarnje i vanjske strane, vise sa vanjske. Nisam mogao slikati jer su mi prljave ruke bile.
Quote

Mario's Photo Mario 26 Jan 2015

ok, mislio sadm da je tako samo nisam bio siguran..

tu bi opušteno mogao da se skine taj plašt sa unutrašnje strane
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 26 Jan 2015

da mogao bi skinuti plast, jer ga osovina primara zatvori, ali kad probas izbiti mast, vidjeti ces da ga bas lijepo zamasti.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 25 Feb 2015

Evo ga, dosao na red za podmazivanje i lezaj od nrga:

Ocistio sam lezaj krpom
Posted Image

Pripremio borer 8mm
Posted Image

Ubrizgao litijeve masti sa spricom
Posted Image

Vidi se da je izbilo vec i sa spricom izmedju osovine i plasta
Posted Image

Stavio borer 8mm u rupu punu masti i pritisnuo da izbije mast kroz lezaj
Posted Image

Sada se lezaj lakse i tise vrti
Posted Image
Quote

goggyso's Photo goggyso 25 Feb 2015

Ja sam sipao ulje od menjača/reduktora, SAE80w90 tu iza ležaja, al mislim da je pametnije ovako sa masti. Moraću to odraditi sad kad budem ubacivao nosate rolnice.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 07 Mar 2015

Evo jos jedan praktican primjer gdje sam vratio u zivot zacvikale lezaje od klizne kapije. Nisam je vise mogao gurati i vanjsko spricanje wdom vise nije moglo da koristi, pocela se osovina okretati koliko su zablokirali.

Skinuo sam kotace koji u sebi imaju 2 zatvorena lezaja, prvo ih spricuo sa wdom i mso4 sprejem da ih pokrenem. Posusio ispuhao (znam da nije pametno, ali ovo je vec unisteno od korozije) i stavio kotac na ravan pod tako da zatvorim drugu stranu kotaca, da ne izbije mast u prazno. Ubrizgao masti i nakucao cekicem osovinu koja ide u knap. Postupak sam ponovio 3 puta jer je izbacilo mnogo djubra na spoju unutrasnje osovine i vanjskog plasta. Pocistio, ubacio masti i stavio poklopac preko lezaja.
Sada je kapija kao veverica, klizi amo tamo i ne cuje se. Opet sam usparao vrijeme i novac, a i osjecam se bolje jer nisam samo kupio i bacio staro :)

Posted Image

Posted Image

Posted Image



Razmisljam kako da podmazem lezaje prednjeg kotaca u skuteru.
Edited by dajteh, 07 March 2015 - 19:44.
Quote

Razredni's Photo Razredni 07 Mar 2015

Pravo da ti kazem ja sad kad sam sklapao freeja ubacio sam nove skf u prednji tocak, konstrukcija je takva da izmedju 2 lezaja stoji bolcna kroz koju prolazi osovina tocka. Oko bolcne je prazan prostor do unutraznjeg precnika felne, lezaji imaju svoj dosed tako da nemaju kud. Napunio sam tu prazninu sa masti pa kada sam ubacivao drugi lezaj malo je kipilo napolje, tako da sam miran ;)
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 07 Mar 2015

Ma kad bolje razmislim za prednji kotac mi se to niti ne isplati, previse je tu posla, tako da radije zamjenim lezaje. A ovo kada mi je usput u smislu odrzavanja lezaja, to ima smisla :)
Quote

Miroslav'91's Photo Miroslav'91 06 Jul 2016

Ja na mom skuteru nisam obracao paznju na taj lezaj dok od skoro nije pocelo da se cuje pistanje iz dekla. Vozio sam neko vreme tako, pistalo je uglavnom kad se zagreje motor, a danas kad sam krenuo do grada pocelo je da se cuje i neko lupkanje.

Vratim se kuci, skinem deklu, a taj lezaj mi ostao ''zavaren'' na osovini kvacila i ne mogu da ga skinem rukom. Da li je pametno da zatvorim deklu i tako odvezem do majstora (4-5 km)?

Attached File  lezaj.jpg (1.83MB)
downloads: 22
Quote

Lauda's Photo Lauda 06 Jul 2016

Nije pametno. Skini lezaj, makar i kuckao lagano. Kupi novi i montiraj.

Sent from my C5503 using Tapatalk

Quote
Locked