

#121
Posted 10 April 2015 - 11:23
#122
Posted 10 April 2015 - 11:28
sreća pa se ledice gore pale, na podešenu vrednost... to je cela nauka sa tim senzorima, i ne očekujem da vlasnik prebacuje, najverovatnije će biti uvek na gorivo...
#123
Posted 10 April 2015 - 11:57
#124
Posted 10 April 2015 - 12:00
#125
Posted 10 April 2015 - 12:33
#126
Posted 13 April 2015 - 20:30
Sikii, on 08 April 2015 - 13:16, said:
greška je u manual-u piše da se drže oba tastera 3 sec da bi prešao u ADJ mod gde su podešavanja, međutim posle 3 sec pređe u RAC mod, za merenje ubrzanja...
da bi prešao u ADJ mod moraš držati 6 sec.. prvo se pojavi RAC i držiš dalje i posle još 3 sec pređe u ADJ..
nakon toga već znaš, sa SEL levim menjaš pozicije, sa ADJ desnim menjaš ukoliko želiš parametre, mislim da se obim točka prvo pojavi, imaš 1560 recimo obim točka, i sa desne strane broj magneta..
izlaziš kada završiš tako što držiš ADJ 3 sec, ako i ništa ne diraš posle 30 sec se sam vrati u normalni mod...
#127
Posted 14 April 2015 - 11:58
pronašao sam konusnu nareznicu sa tim tipom sitnog koraka, u probušio jednu od 9mm i jednu od 8mm u drugom rebru... kao što se i vidi sa slika senzor će proći kroz oba rebra i dodirnuti treće..




šta da vam pišem, zaj***a rabota, pogubi čovek 3 sata na glupost, al ajd 'er hoćemo da merimo.. e onda mora da se odradi kako valja..
poslužio sam se crveni silikonom koji em provodi em drži da se od vibracija ne odvrne, mada stegao sam koliko sam smeo, aluminijum je, cele tri loze imam u jednom rebru... i pojačao sam izlaz tankih kablova iz sonde isto sa silikonom jer sam već imao prilike da se sretnem da je žica popustila na samom izlazu...
videćemo dokle će ovo da izdrži, ovako sam završio




ovde sam se malo pokajao što sam višak kabla umotao u predelu bočne, naime pošto je vezano za sajlu zadnje kočnice, a ona se ovde mrda kako diše motor u vožnji postoji opasnost da će mi jedna od vođica sajle poguliti tanki provodnik za sondu, pa sam to naknadno prepakovao, višak je sada gore u maski, a deo koji se šeta sa sjalom je obezbeđen celom dužinom sa debljim sloje krep trake..



dalje ipak sam odlučio da ovde ubacim ducati CDI od SR-ke, nisam 100% siguran u ovaj koncept sa 1 mikro Icinim, radi on ali mi se učinilo kao da malo više goriva traži, to meni aludira na veći ugao, raniju varnicu, a pošto se ovde već igram sa 19 stepeni, želim biti siguran... konkretno ovaj CDI ovde ostaje, i završio sam sve po PS-u što se instalacije tiče

isto tako rešio sam i ovde u kutijici akumulatora jedan prekidač, ovo je ta verzija sa alarmom koji troši 4mA pa da se ne bi skidao akumulator u periodu kada se motor duže ne vozi, prekidač je na usluzi.. kasnije vidim pošto je i plus i minus na tankim buksnama može to da se prekine već kako je i fabrički osmišljeno, ali nije trajno rešenje, buksne su kineskog lošeg kvaliteta pa će to ubrzo da se olabave....
malo sam se i ovde preračunao , sastave i prelaz sam trebao uraditi niže iza osigurača, slabo ima mesta od akumulatora u kutiji i to sam tek na kraju uvideo... pa sledi ostav..


odvozio sam jedan krug punim gasom po ulici da vidim do koliko ide maksimalna temperatura, otprilike je to kako je i Yoco rekao, 129C mada računam da će možda ići još malo više... na nogarama kada mašina nije u opterećenju lepo spušta.. biće ovo ok merenje, alarm za temp1 sam prepodesio na 145C
previsoko mi hvata kvačilo, prelagano mi deluju rolnice, za sada imam međuubrzanje na 9500... to je postavka koja je bila još u vreme replike i starog setupa, pa sam rešio da razbacam kvačilo i variomat da vidim na čemu sam...
evo u Motoforce M-type kvačilu su crne najtvrđe oprugice iz Malossi delta seta, nalovio sam neke žute koje su mekše, isto tako u Naraku racing variomatu stoje 4,5g rolnice u kombinaciji sa Malossi žutom centralnom, ubaciću 5g za sada i sledi ponovna proba.,..




malo je situacija bolja, i ugledam ovu oštru iglu od Arreche karburatora, a u poslednjim postavkama ovde je bila W9, zato je meni čudno bilo kako je odgovarajuća glavna dizna, kada se dosta iz setupa menjalo, uglovi i površine kanala, stepen kompresije i ugao predpaljenja... pa evo krivca...

na punom gasu je izrazito jak... izgura pun prenos u ulici 200m i kreće da diže obrtaje.. a pisao sam već da je ovde S6 primar.. nelinearni originalni torque se ne oseti...
spuštanjem igle dobio sam bolju raspoloživost na početnom otklonu ali mi nedostaje goriva na punom gasu.. uspeo sam da spalim i drugu BR8HS novu svećicu, ništa ovde još nije kako valja...
malo zvuk kasni u odnosu na sliku, tako je kad snimam na internu memoriju, zaboravio sam da prebacim na SD, evo snimka, niti mogu da podesim pilotku kako valja, a usput počinje da trokira za medalju... pa dosta je za danas, vidim ja da se kapija ovde zatvara...
#128
Posted 14 April 2015 - 20:27
Mario, on 13 April 2015 - 20:30, said:
da bi prešao u ADJ mod moraš držati 6 sec.. prvo se pojavi RAC i držiš dalje i posle još 3 sec pređe u ADJ..
nakon toga već znaš, sa SEL levim menjaš pozicije, sa ADJ desnim menjaš ukoliko želiš parametre, mislim da se obim točka prvo pojavi, imaš 1560 recimo obim točka, i sa desne strane broj magneta..
izlaziš kada završiš tako što držiš ADJ 3 sec, ako i ništa ne diraš posle 30 sec se sam vrati u normalni mod...
#129
Posted 14 April 2015 - 20:47

Samo je pitanje koliko je taj senzor zapravo osjetljiv, odnosno u kojoj mjeri utice cirkulacija vazduha na tacnost mjerenja.
Ja bih vjerovatno ovo isto uradio i kod sebe kad vec imam onaj LC senzor koji sam dobio uz sat, ali nemam ureznice niti stege da dobro odradim posao...
Bas sam razmisljao neki dan u vezi onog senzora, tj. podloske koja ide ispod svjecice i skontao kako bi bilo super da su recimo proizvodjaci ostaviti urezan prsten oko svjecice za debljinu senzora...onda ne bi bilo problema prilikom montaze svjecice i bilo bi precizno mjerenje.
Edited by Lauda, 14 April 2015 - 20:51.
#130
Posted 14 April 2015 - 21:28
@lauda... vidi treba proveriti da li taj mali s6 meri opreko 120C, ja misli8m da je Yoco pisao kod sebe u APN 6race temi da ne meri pa ga je zbog toga postavio negde u predelu cuilindra gde je malo niža temperatura...
što se tiče ovog merenja, eto vidiš na videu, pržio sam pun gas u ulici da dobijem tih 125-130C i kako sam stigao ogmah sam krenuo da snimam,, tačno se vidi kako ventilator spušta temp kada mašina nije opterećena
što se tiče tog prstena oko svećice, mrka kapa je... imao sam i ja, problem je jer su prstenovi od aluminijuma i popuste se od vibracije, odnosno jedan prsten je za jednokratnu upotrebu, kada jednom stegneš ne diraj,, sledeći put ako isti stegneš popusti se svećica, ili menjaš... drugi problem je da izlaz za tu malenu sondu sa prstena udara tu u plastični otvor deklice, meni je kod malossi cilindra zapinjalo u jedno rebro itd, na kraju mi se pokidala žica na izlazu.. isto tako moraš skinuti platnu sa svećice ako ćeš da postavljaš senzor itd..
što se tiče ureznice, poslikaću ti je, sigurno ima da se kupi negde
#131
Posted 14 April 2015 - 22:24
Sto vise citam temu, sve mi se vise svidja taj s6 sat na fact-u kod tebe

#132
Posted 14 April 2015 - 23:10
ima merenje ubrzanja, što je veoma dobro za podešavanje prenosa, i ima voltmetar pa može da se prati napon ako je el pumpa u kombinaciji bez punjenja...
#133
Posted 14 April 2015 - 23:54
Daj obrati pažnju na to snimanje, ovako slušam jedno gledam drugo...uopšte ne mogu da se povežem sa videoom!
#134
Posted 15 April 2015 - 01:15
#135
Posted 15 April 2015 - 14:26

Za koliko poraste temp. kad ugasis skuter?
#136
Posted 20 April 2015 - 12:06
kupio sam nove Denso svećice, malo sam poludeo jer sam uništio dve NGK, i smatrao sam da mi je stigao neki plagijat.. stigle su mi 24-ke i 27-ice sa rezistorima, to su 8 i 9 u NGK toplotnim vrednostima...
i evo odmah poludim, prste izlomim neće ključ za svećice bezbrižno da ulazi od posudice za ulje, ja sam inače lud što pakujem tu posudicu kada nije još sve gotovo, al eto ponadao sam se...
glavni problem predstavlja zadnji amortizer koji je 300mm na Keeway-a ide fabrički 270 ili 280mm, zbog njega mi je motor previše podignut u predelu cilindra u početnom stadijumu i udara u posudicu, nabavio sam i 280 isti kao i fabrički u RMS izdanju (pakuju Forsa brand) međutim premekan je ovde, u najtvrđem položaju kada sednem sa svojom uglađenom težinom umem da ga zakucam u krajnji položaj.. Kod kupovine amort-a potrebno je obratiti pažnju i na debljinu opruge... nije svaki za svaku aplikaciju, bez obrzira što se dužina poklapa, sećam se da sam se tih Forsa namenjao na Rox-ima već nekoliko puta i da rade posao ok, međutim ovde to nije slučaj...


pošto ostaje ovaj YSS 300mm, opet skidam posudicu jer mi je muka više, i uvrćem svećicu Denso 27... rezultat mašina isto puca preko 5000 rpm-a.. do tih obrtaja radi sve ok, pali-prima gas, preko toga kao da ima blokadu..
dobro pošto je na mašini ducatti CDI sa minareli-ja rešim prvo da promenim bobinu na Minareli tip... situacija je još gora, dve tri varnice dobijem i posle toga tajac.. ništa-mrtvo... izmenjam namotaje na minareli tip... ovde je sve kompatibilno sreća moja, samo vraćam kineski magnet, regler i punjenje nisam vezao... iii
situacija ista, sa minareli bobinom nema varnice.. sa naraku bobinom radi ali do 5000 rpm-a.. ok skidam ducatti CDI , ponovo vraćam Icin Aftermarket, situacija malo bolja ali isto, obrtaji se popeli do 6000 sa Naraku bobinom, sa Minareli ducati bobinom imam 5-6 varnica, međutim nedovoljno da upalim i posle toga tajac...
ajmo sprej protiv gremlina, ako ima neko da dunem malo pi**a im materina, aj bežite svi nazad u Sombor i Mitrovicu...
Vežem bobinu direktno sa parčetom žice na izaz CDI-ja i jezgro na masu direktno i radi , pojavila se varnica, palim motor i sve ok .. prima gas ide u brtaje... dobro ... idemo kopanje po kineskoj instalaciji...
ova crna sa belom prugom je potencijal za bobinu, dok je čista crna masa... bravo za kineze... ovde na videu sam cimao žicu iz svežnja i nema prekida, dakle nije problem prekid, pa šta je onda...
i setim se da izmerim otpor između mase i te crne sa belom prugom, koja bi trebala biti narandžasta.. al ajd, kad ono ima neki otpor od 10-ak Ohm-a.. dakle nije kratak spoj, ali nešto mi ipak unosi otpor u instalaciju, ovde ne bi smelo biti ničega.. jasno je sada zašto nema obrtaja, na većem naponu odnosno višljim obrtajima ovaj otpor postaje značajan i varnica se pogubi.. Minareli bobiina je samo slabija od Naraku bobine, i ona zbog toga ne pali uopšte...
kreće ludilo

i kada sam otkačio zadnji levi žmigavac otpor između bobine i mase se pogubio... krećem da pregledam gore kod table još jednom, i naletim na glupost, masu desnog žmigavca sam vezao na crnu sa belom prugom... trenutak istine sledi
da li je moguće da je crna sa belom prugom koja je faza za napajanje bobine dovedena gore u instalaciju za tablu... ?

najverovatnije je da neki modeli imaju kill taster u ručici i da su to osmislili na način što kratko spoje napajanje bobine gore na nekom tasteru... međutim ovde toga nema, ili je u staroj tabli bio neki imobilizer koji je vezan sa alarmom... u svakom slučaju žice su vrlo slične

meni je ovde trebala samo masa za žmigavac, a ja sam uzemljio bobinu preko dve sijalice, prednja i zadnja za desni žmigavac, i pošto su oba plusa od sijalica desnih žmigavaca vezane paralelno, imao sam da mi je prednja sijalica preko zadnje provela masu, i tako sam uspešno doveo na bobinu oko 10 Ohm-a što je ekvivalentno za dve sijalice od 12V 10W koje su na red vezane...
pa dobar način za blokadu, i pristupačan moram priznati...
#137
Posted 20 April 2015 - 12:35
#138
Posted 20 April 2015 - 13:31

#139
Posted 20 April 2015 - 14:02

Ja sam recimo kod sebe na Focusu nasao 2 zice koje uopste nemaju ulogu u tabli, a izvedene su gore...niti znam za sta sluze. Kinez je cudo...
Al' dobro, kao sto kazes ovo moze biti jeftin trik za neku blokadu obrtaja u slucaju tehnickog
Edited by Lauda, 20 April 2015 - 14:03.
#140
Posted 20 April 2015 - 21:58
Salu na stranu , raskupusao si ga samo tako , koja zajebancija ...
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users