
Cilindar je u vrlo sličnoj izvedbi portova kao i kod LC verzije, rotax tip izduva sa tri kanala, primarni kanali pod uglom podvučeni ispod aux izduva, kompenzovani horizontalni uglovi uprskavanja, glava sa veliki squish band-om..









Klip je identičan sa ostalim modelima, promera 47mm.. nosi jednu tanku kariku debljine 1mm površinski hromiranu.. Na obodima vidimo teflonske košuljice, koji su u meri 4-8/100 manji od nazivne 47,00 mere samog cilindra u zavisnosti od kvote u kojoj se meri




po unutrašnjosti klipa očitavamo Senchen što nas navodi na proizvođača termogrupa i klipova na tajvanu
web stranica proizvođača kopirajte link - senchen.myweb.hinet.net/ENGLISH/


dalje merimo visinu klipa u čelu od 50,4mm kao i na ivici od 47,7mm što nam daje meru zakrivljenja čela klipa od 2,7mm



na portmapi ćemo zapaziti da su mere veće odnosno kanali niži od istoimenog cilindra u LC izvedbi.. predpostavljamo da je razlika i u stepenu kompresije, kao i da su model za AC nešto drugačije- mirnije koncipirali

posle utvrđivanja C parametra, koji dobijamo sa fabričkim zaptivačem od 0,5mm ispod cilindra konstatujemo da se on kreće od 0,6-0,7mm te smo iz tog razloga uradili nekoliko analiza
C = 0,6mm
Ciljani obrtaji = 10100 rpm
Prisak = 142 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 15KS
Očekivana snaga na radilici = 12,5KS
Očekivana snaga na točku = 10KS

kao i primeri za 0,15mm niže ili 0,15mm višlje
C = 0,45mm
Ciljani obrtaji = 9800 rpm
Prisak = 146 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 15,2KS
Očekivana snaga na radilici = 12,66KS
Očekivana snaga na točku = 10,13KS

C = 0,75mm
Ciljani obrtaji = 10200 rpm
Prisak = 142 PSI transferi zaostaju za 6 PSI
Teorijska snaga = 15KS
Očekivana snaga na radilici = 12,5KS
Očekivana snaga na točku = 10KS

Glava u sebi ima udubljeni squish za 1,1mm, i njena zapremina iznosi 7,5ccm.. bakarni zaptivač ispod glave je promera 47mm i debljine 0,5mm



što nam donosi stepen kompresije od 10,6:1 , i mereni squish od 2,1mm

interesantno je zaključiti da je proizvođač kompletima zaptivača ostavio usklađen cilindar na 10k obrtaja, sa nižim stepenom kompresije... i recimo da želimo da povećamo stepen kompresije na 12:1 , kalibrator nam govori da bi trebalo da umanjim squih na 1,59mm.. te bi njega mogli na dva načina dobiti.. Prvi je umanjenjem zaptivača ispod glave za 0,5mm, odnosno vađenjem tog bakarnog i montažom metal na metal, aluminijum je u pitanju.. ili spuštanjem celog koncepta cilindra zaptivačem ispod, da bi dobili niži spektar obrtaja... odnosno kombinacijom jednog i drugog...
pogledajmo šta se dobija na manjim C parametrima
C = 0,30mm
Ciljani obrtaji = 9400 rpm
Prisak = 153 PSI transferi zaostaju za 10 PSI
Teorijska snaga = 15,1KS
Očekivana snaga na radilici = 12,66KS
Očekivana snaga na točku = 10,13KS

konkretno za 12:1 kompresiju bi nam najviše odgovarao C=0,1 ili C=0
C = 0,10mm
Ciljani obrtaji = 9200 rpm
Prisak = 154 PSI transferi zaostaju za 18 PSI
Teorijska snaga = 14,9KS
Očekivana snaga na radilici = 12,41KS
Očekivana snaga na točku = 9,93KS

C = 0mm
Ciljani obrtaji = 8800 rpm
Prisak = 163 PSI transferi zaostaju za 20 PSI
Teorijska snaga = 15KS
Očekivana snaga na radilici = 12,5KS
Očekivana snaga na točku = 10KS


međutim usled naglog umanjenja površine transfera, na ovim obrtajima oni počinju da posustaju.. to naravno ne znači da cilindar neće funkcionisati i da se ovde neće lepo vrtiti, samo ćemo dobiti jači šus i slabiju linearnost u isporuci snage..
interesantan cilindar, koji se vrlo prgavo ponaša, relativno kvalitetan nikasil, previsok koncept za gradsku vožnju... pravi mali midrace...