Jump to content


Piaggio NRG DD



704 replies to this topic

#341 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 21 April 2015 - 18:02

Bas sada idem probat ovako ...

Diznu 60 sa limicem a iglu na sredini bas da vidim koliko ce da ide :D

Ustelacu ga makar ga stelao celu godinu vec sam probao 70 % od nacina stelanje , ak sam toliki baksuz ...

Manje ce trosit sa limicem , Spenser MKD tebi se cini da ide puno jer si vozio sa serijal spuh koi bar kod mene imao dve slepih creva i to je cisto smece nasproti ovo sta sada imam...

VatX nemoj potcenavat giannelli spuhove to je svetska firma sa odlicnom kvalitetu, e sad za yasunija neznam nisam ga ni video uzivo da je jaci sigurno je ak tako kazu forumasi , al zasat po meni najbolji spuh za serijal masinu je REKORD :D


Ma sta vise zelimo od 80 - 90 km/h od 50cc masinu ,bitno da vuce dobro i da ne trosi iznad 4,5 litara.

Ak zelis vise kupi si nesto iznad 125 cc i to ti je to ... ;)


Posted Image

#342 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 21 April 2015 - 18:45

Pa nema nista bolje kod nas zato je i najbolji,inace nekazem da je los giannelli rade odlicne auspuhe,eto i ja vozim rekord.

#343 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 21 April 2015 - 23:32

Stavljen je limic na karburator , igla skroz spustena (ko sto je tvornicki),dizna stavljena 60, srafic zraka za pocetak na krug ipo.

Rezultate sledece- masina je puno agresivnija nego prije, svecica ovakva treba se dodat malo zraka na sraficu ovo mi mene malo vuce na siromasno .

Potrosnja ak sada ne padne stvarno imam neke gremline u motor , sutra mu dodam samo za polovinu kruga vise zraka i krecem sa merenje potrosnje .


Naucio taktiku za palenje sa rucni cok - prvo trebas ga dignut dat poloviinu gasa i kresne odma ondak po 2-3 sekunde dok se malo ugrije spustis ga i to mu je to , ali ja se nemogu j**at stime da ga samo dizem i spustam pa zato ovako, izmerim ga sada koliko ce biti ak je do 4,5 litara /100km odlicno ubacim mu odma elektronski coki merim sa njega ako je tu negde sa malu minimalnu razliku ostavim elektronski jer si ko gospodin sa njega , a ako je opet veca od 5 litara potrosnja krecem sa 58 diznu nema kaj drugo ...

Svecica
Posted ImagePosted Image

Evo i cok spusten i dignut .

Posted ImagePosted Image

Evo i lamelu sta sam smenuo federcice pred jedan dan.

Posted Image


I evo ovo najbitnije na kraju - javio se neki zvuk ja sam mislio da je upalo nesto u spuh pa zvecka , dali je to normalno da tako zvecka iz karburatora (tamo se najvise cuje) ili je otisao neki lezaj na radalici ili mozda usisne lamelice su to, kad se zagrije motor ko da se to izgubi ali nisam siguran nisam bas zapazio . Kad sam stavio spuh nije bio tai zvuk ali nakon 50 - 60 kilometara se javilo , najosetlivii je kad je hladan motor i kad radi na leru sa dodavanja gasa ko da se to izgubi . Evo poslusajte ...



#344 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 21 April 2015 - 23:45

Кao da zvone karike,ali nemoze se ovako cuti.

#345 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 April 2015 - 00:03

Meni taj boja svjecice nije dobra...kao da na nekom otklonu je previse bogat, a na tome gdje si ga slikao da je na granici. Neka me ispravi neko ako grijesim...
Po meni to moze bolje.

Na kojem otklonu si slikao?
I daj vec ako stelujes karburator, onda kontrolisi sve otklone gasa (1/4, 1/2, pun gas)...ako nisi siguran onda postavi slike od svih otklona pa da mozemo diskutovati dalje.

#346 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 22 April 2015 - 00:12

Ovo je slikano na negde 80 % gasa pa radio 10 skeunda u ler pa ondak 40 - 50 % jedno 200 metara i odma izvadzena i slikna .

Evo sutra je lepo slikam na dnevnome svetlu na punom gasu voznje od jedan kilometar .


A to da bi karike nemoguce je jos je novo a i pazio ga ko bebu prvih kilometara . Usisne lamelice,bendix,klizace ili neki zaboravljeni nestegnuti sraf. Od tih 4 jedno je

#347 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 22 April 2015 - 00:14

Moguce je da zvece i varijator na ler ako ima lufta na slajderima.

#348 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 April 2015 - 00:18

View PostMitkov, on 22 April 2015 - 00:12, said:

Ovo je slikano na negde 80 % gasa pa radio 10 skeunda u ler pa ondak 40 - 50 % jedno 200 metara i odma izvadzena i slikna .
Eto greske. Ne mozes tako kontrolisati svjecicu, tako neces postici nista. Ne moze svjecica za sekund da promijeni boju...
Svjecica se testira tako sto odvrnes otklon gasa (da li je to 1/4, 1/2 ili pun gas) na nekih 700-900m i drzis konstantno taj otklon gasa bez variranja, kad predjes tu duzinu gasenje masine i naglo kocenje. Odvrnes svjecicu i pogledas boju.
I to je jedini nacin koji je mjerodavan koliko-toliko...vjeruj mi, uvjerio sam se na svojoj kozi. I ja sam tako kao ti "kilavio" sa testiranjem svjecice pa sam imao isarano uskrsnje jaje od svjecice kao i ti...

Edit: Nemoj me pogresno shvatiti, ovo ti govorim iz najbolje namjere. Moze se desiti da ti na nekom otklonu, recimo pun gas, bude siromasan i ti slikas svjecicu nakon 20ak sekundi rada na leru i normalno da ti pokaze drugaciju nijansu i onda imas lazni indikator misleci da je smjesa ok.

Edited by Lauda, 22 April 2015 - 00:21.


#349 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 22 April 2015 - 00:23

Stavio sam nove slajdere (klizace) ,i opet ima lufta oko 1,5 mm kad se stavi poklopac.

Trebam stavit stare slajdere sa tih nije zveckao .

Lauda sutra cu radit tako u planu mi je .. najbolje to kad stanes naglo da buses uz brdo, da ne lizem gume sa naglome kocenje ...

Edited by Mitkov, 22 April 2015 - 00:30.


#350 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 April 2015 - 01:25

Kad stavis nove slajdere ne smije imati u pocetku nimalo lufta.

A ovaj zvuk sto huci, ne podsjeca me bas na zdrave zvukove, i ne radi mi ta masina onako kao prava OEM koja je sisla sa trake.
Nadam se da sam u krivu.

#351 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 22 April 2015 - 08:27

Ni sam neznam sta da radim evo kazes da ne radi kako treba ...

Ma ja sam se izglupirao sta nisam kupio novi motor ,evo sad sta sam bacao para ispast ce ko novi .

#352 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 April 2015 - 12:46

A jbg, ja bi taj skuter doveo u red isti dan, uz par dana aktivnog pracenja rada i nakon toga mora da traje bez ijedne greske.

Sta bi bilo da imas krepanog ditecha kojeg uzmes od majstora koji je toliko lud da ti jos plati da ga odvezes :D

#353 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 22 April 2015 - 14:02

Epa eto , kod mene u grad nema niko ko se razume , a mislim i da u makedonii tesko ce se naci neko specijalizovan za piaggio sto stvarno razume , nije da ja ne umem da se spravim time samo nisam to nikad radio ,kad naucim znacu i ja ...

Evo tih sta su makedonci na ovom forumu nek preporuce neki majstor specijalista sta je to vec radio ,pregledat ce i poslucat ce masinu , a ne neke sto samo znaju menjati delove naucili da drzu srafciger i kljuceve u ruci i hajde veliki majstore,to i ja znam, a kad im kazes da ga ustela e ovo e ono kilave se ...

#354 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 22 April 2015 - 14:27

Donesi go kaj Jove u Skopje.

#355 Mitkov

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 301 posts
  • MestoMakedonija
  • VozimPiaggio NRG DD

Posted 22 April 2015 - 23:20

Evo polako se blizm ka vrhu ...

Danas stelanje celi dan - stavljen elektornski cok , sa limic, diznu 60, igla skroz spustena .
Napunjen do cep izvozio niz grada 20 kilometara dopunio tacno jedan litar, to mu dodze 5 litara na 100 km da trosi sada .

Moram iskreno reci da je razlika bas velika sad ko da vozim sa fabricki spuh ubrznje je slabije kranja pala za nekih 5-6 km start isto pao za oko 30 % , kad je bio bez limic sa diznu 64 i iglu na sredini je bas isao ko raketu ali zato trosio 6,5 litara ...

A sad ja sta zelm i da ide i da ne trosi to je nemoguce ...


Sutra jos da poslikam svecicu pa da vidite dal dobro :)

Edited by Mitkov, 22 April 2015 - 23:25.


#356 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 April 2015 - 23:24

Pitaj Anabelasa kako je njegovog poštelovao da ide a malo troši.

#357 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 23 April 2015 - 00:08

On bi stelo a kad mu predlozim nesto kaze mi da ne vjeruje da to tak treba bit, onda nek stela majstor kako ume :D
ko prvo dizna se ne odreduje tako da kazes jao 60 mi mnogo trosi ali iako je siromasna necu stavit vecu, takav tuning je odpocetka osuden na propast
tek kad svjecica bude idealne boje na ful gasu tad se prijenos nastela niti da prevrtava niti da premalo vrti jer to sve utjece na potrosnju


meni ta svjecica tvoja izgleda ko siromasna ali malo uljava..
pogledaj si oba dva semeringa za pocetak, pogledaj i uljnu kolko je naspanata je rnije isto serijaal s blokadama i s rekordom.
a i dalje sumnajm da ces dobit neku malo potrosnju sa serijala variomatom kad prevrtava kasnije bezveze

#358 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 23 April 2015 - 00:19

Ako ti je toliko zapelo za potrosnju, prodaj tog NRG-a i kupi PureJet pa ce da ti trosi k'o upaljac,a da ide isto kao taj NRG...Eto pitaj @goggyso ako ne vjerujes meni.
Kroz zadnjih par stranica se stelovanje vrti u krug - stavi limic, dizna 60, skini limic dizna 64, stavi limic, itd...

#359 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 23 April 2015 - 00:29

malo ide brze bez limica pa malo brze s limicem :D

#360 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 April 2015 - 00:34

Da, al PureJet zahteva dobro poznavanje samog sistema da bi vlasnik mogao samostalno da ga održava, inače šanse za glavobolju su prilično velike. Nije PJet nikakav bauk, ali greškama nema mesta, da bi radio pravilno sve mora biti pod konac, a to se posle vraća dobrim performansama uz zaista malu potrošnju. Tu mislim na samu mašinu, prenos je identičan kao i na karb mašinama, samo se podešava tako da se njegov odličan obrtni momenat u širokom rasponu obrtaja, pametno iskoristi.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users