Diznu 60 sa limicem a iglu na sredini bas da vidim koliko ce da ide
Ustelacu ga makar ga stelao celu godinu vec sam probao 70 % od nacina stelanje , ak sam toliki baksuz ...
Manje ce trosit sa limicem , Spenser MKD tebi se cini da ide puno jer si vozio sa serijal spuh koi bar kod mene imao dve slepih creva i to je cisto smece nasproti ovo sta sada imam...
VatX nemoj potcenavat giannelli spuhove to je svetska firma sa odlicnom kvalitetu, e sad za yasunija neznam nisam ga ni video uzivo da je jaci sigurno je ak tako kazu forumasi , al zasat po meni najbolji spuh za serijal masinu je REKORD
Ma sta vise zelimo od 80 - 90 km/h od 50cc masinu ,bitno da vuce dobro i da ne trosi iznad 4,5 litara.
Ak zelis vise kupi si nesto iznad 125 cc i to ti je to ...
Stavljen je limic na karburator , igla skroz spustena (ko sto je tvornicki),dizna stavljena 60, srafic zraka za pocetak na krug ipo.
Rezultate sledece- masina je puno agresivnija nego prije, svecica ovakva treba se dodat malo zraka na sraficu ovo mi mene malo vuce na siromasno .
Potrosnja ak sada ne padne stvarno imam neke gremline u motor , sutra mu dodam samo za polovinu kruga vise zraka i krecem sa merenje potrosnje .
Naucio taktiku za palenje sa rucni cok - prvo trebas ga dignut dat poloviinu gasa i kresne odma ondak po 2-3 sekunde dok se malo ugrije spustis ga i to mu je to , ali ja se nemogu j**at stime da ga samo dizem i spustam pa zato ovako, izmerim ga sada koliko ce biti ak je do 4,5 litara /100km odlicno ubacim mu odma elektronski coki merim sa njega ako je tu negde sa malu minimalnu razliku ostavim elektronski jer si ko gospodin sa njega , a ako je opet veca od 5 litara potrosnja krecem sa 58 diznu nema kaj drugo ...
Svecica
Evo i cok spusten i dignut .
Evo i lamelu sta sam smenuo federcice pred jedan dan.
I evo ovo najbitnije na kraju - javio se neki zvuk ja sam mislio da je upalo nesto u spuh pa zvecka , dali je to normalno da tako zvecka iz karburatora (tamo se najvise cuje) ili je otisao neki lezaj na radalici ili mozda usisne lamelice su to, kad se zagrije motor ko da se to izgubi ali nisam siguran nisam bas zapazio . Kad sam stavio spuh nije bio tai zvuk ali nakon 50 - 60 kilometara se javilo , najosetlivii je kad je hladan motor i kad radi na leru sa dodavanja gasa ko da se to izgubi . Evo poslusajte ...
Meni taj boja svjecice nije dobra...kao da na nekom otklonu je previse bogat, a na tome gdje si ga slikao da je na granici. Neka me ispravi neko ako grijesim...
Po meni to moze bolje.
Na kojem otklonu si slikao?
I daj vec ako stelujes karburator, onda kontrolisi sve otklone gasa (1/4, 1/2, pun gas)...ako nisi siguran onda postavi slike od svih otklona pa da mozemo diskutovati dalje.
Ovo je slikano na negde 80 % gasa pa radio 10 skeunda u ler pa ondak 40 - 50 % jedno 200 metara i odma izvadzena i slikna .
Evo sutra je lepo slikam na dnevnome svetlu na punom gasu voznje od jedan kilometar .
A to da bi karike nemoguce je jos je novo a i pazio ga ko bebu prvih kilometara . Usisne lamelice,bendix,klizace ili neki zaboravljeni nestegnuti sraf. Od tih 4 jedno je
Ovo je slikano na negde 80 % gasa pa radio 10 skeunda u ler pa ondak 40 - 50 % jedno 200 metara i odma izvadzena i slikna .
Eto greske. Ne mozes tako kontrolisati svjecicu, tako neces postici nista. Ne moze svjecica za sekund da promijeni boju...
Svjecica se testira tako sto odvrnes otklon gasa (da li je to 1/4, 1/2 ili pun gas) na nekih 700-900m i drzis konstantno taj otklon gasa bez variranja, kad predjes tu duzinu gasenje masine i naglo kocenje. Odvrnes svjecicu i pogledas boju.
I to je jedini nacin koji je mjerodavan koliko-toliko...vjeruj mi, uvjerio sam se na svojoj kozi. I ja sam tako kao ti "kilavio" sa testiranjem svjecice pa sam imao isarano uskrsnje jaje od svjecice kao i ti...
Edit: Nemoj me pogresno shvatiti, ovo ti govorim iz najbolje namjere. Moze se desiti da ti na nekom otklonu, recimo pun gas, bude siromasan i ti slikas svjecicu nakon 20ak sekundi rada na leru i normalno da ti pokaze drugaciju nijansu i onda imas lazni indikator misleci da je smjesa ok.
Kad stavis nove slajdere ne smije imati u pocetku nimalo lufta.
A ovaj zvuk sto huci, ne podsjeca me bas na zdrave zvukove, i ne radi mi ta masina onako kao prava OEM koja je sisla sa trake.
Nadam se da sam u krivu.
Epa eto , kod mene u grad nema niko ko se razume , a mislim i da u makedonii tesko ce se naci neko specijalizovan za piaggio sto stvarno razume , nije da ja ne umem da se spravim time samo nisam to nikad radio ,kad naucim znacu i ja ...
Evo tih sta su makedonci na ovom forumu nek preporuce neki majstor specijalista sta je to vec radio ,pregledat ce i poslucat ce masinu , a ne neke sto samo znaju menjati delove naucili da drzu srafciger i kljuceve u ruci i hajde veliki majstore,to i ja znam, a kad im kazes da ga ustela e ovo e ono kilave se ...
Danas stelanje celi dan - stavljen elektornski cok , sa limic, diznu 60, igla skroz spustena .
Napunjen do cep izvozio niz grada 20 kilometara dopunio tacno jedan litar, to mu dodze 5 litara na 100 km da trosi sada .
Moram iskreno reci da je razlika bas velika sad ko da vozim sa fabricki spuh ubrznje je slabije kranja pala za nekih 5-6 km start isto pao za oko 30 % , kad je bio bez limic sa diznu 64 i iglu na sredini je bas isao ko raketu ali zato trosio 6,5 litara ...
A sad ja sta zelm i da ide i da ne trosi to je nemoguce ...
Sutra jos da poslikam svecicu pa da vidite dal dobro
On bi stelo a kad mu predlozim nesto kaze mi da ne vjeruje da to tak treba bit, onda nek stela majstor kako ume
ko prvo dizna se ne odreduje tako da kazes jao 60 mi mnogo trosi ali iako je siromasna necu stavit vecu, takav tuning je odpocetka osuden na propast
tek kad svjecica bude idealne boje na ful gasu tad se prijenos nastela niti da prevrtava niti da premalo vrti jer to sve utjece na potrosnju
meni ta svjecica tvoja izgleda ko siromasna ali malo uljava..
pogledaj si oba dva semeringa za pocetak, pogledaj i uljnu kolko je naspanata je rnije isto serijaal s blokadama i s rekordom.
a i dalje sumnajm da ces dobit neku malo potrosnju sa serijala variomatom kad prevrtava kasnije bezveze
Ako ti je toliko zapelo za potrosnju, prodaj tog NRG-a i kupi PureJet pa ce da ti trosi k'o upaljac,a da ide isto kao taj NRG...Eto pitaj @goggyso ako ne vjerujes meni.
Kroz zadnjih par stranica se stelovanje vrti u krug - stavi limic, dizna 60, skini limic dizna 64, stavi limic, itd...
Da, al PureJet zahteva dobro poznavanje samog sistema da bi vlasnik mogao samostalno da ga održava, inače šanse za glavobolju su prilično velike. Nije PJet nikakav bauk, ali greškama nema mesta, da bi radio pravilno sve mora biti pod konac, a to se posle vraća dobrim performansama uz zaista malu potrošnju. Tu mislim na samu mašinu, prenos je identičan kao i na karb mašinama, samo se podešava tako da se njegov odličan obrtni momenat u širokom rasponu obrtaja, pametno iskoristi.