

#1
Posted 23 February 2015 - 19:56
#2
Posted 23 February 2015 - 20:03

Kako se razlikuje voznja od runnerke, mislio sam da su njima vilice i polozaj vozaca isti? Inace uvek sam nekako vise bio na strani nrg u odnosu na runnera cak i kod novijih modela, al to je sve stvar ukusa.. svidja mi se sto je plava u kombinaciji..
#3
Posted 23 February 2015 - 20:14
Setup se upravo izradjuje, a trenutno je ovakav, s tim da je jos danas bio full serijala.
Auspuh TT
Malossi red sponge spuzva u airboxu
Ecu koji daje dobre performanse
Malossi multivar
Sad slijedi stelanje prijenosa, a vec sa prvim stavljanjem multivara skuter otkida u startu i ide kao lud. Sada sam se zapitao za runnera, nikada nije bio tako startan da kicma trpi.
Preostaje mi jos odabrati remen, serijski, dayco ili malossi special belt, i poigrati se sa produzivanjem bolcne jer otkida u startu, i eventualno rolice, za sada su 6.4gr.
Edited by dajteh, 23 February 2015 - 20:15.
#4
Posted 23 February 2015 - 20:59
Izmjerena krajnja, 82 po gpsu, ili 2mm dalje od kmh oznake na satu. Okretaji u krajnjoj ne rastu.
#5
Posted 24 February 2015 - 11:25
svaka čast za dobar rezultat
#6
Posted 24 February 2015 - 12:28
Cudi me sto nece u okretaje jer 9000 sigurno ne prelazi na toj brzini. Mozda bi mu pomoglo malo pritiska, jer sam radio probu sa skoro pa maksimumom.
#7
Posted 24 February 2015 - 12:53

#8
Posted 27 February 2015 - 01:30
Edited by dajteh, 27 February 2015 - 01:32.
#9
Posted 27 February 2015 - 01:59
prebacio sam ti temu u projekte injection
#10
Posted 28 February 2015 - 15:53
U 6 razlicitih ecua za purejet masine, u 3 imam jednu mapu koja je daje drasticno losije performanse nego mapa u preostala 3 ecua.
Znaci raspolazem samo sa 2 verzije softvera, pa sam usporedio u praksi kako se ponasaju na serijskoj masini kojoj je dodan multivar, malossi special remen i auspuh TT.
Losiji ecu odnosno slabiju mapu cu nazvati NINDZA KORNJACA, a bolji ecu tj jacu mapu cu nazvati VEVERICA.
Testovi su radjeni od 0-80kmh po satu nrga mc3, koliko vidim po gpsu to je 63kmh
NINDZA KORNJACA:
0-80kmh = 280m
VEVERICA:
0-80kmh = 184m
Mjerenja sam ponovio vise puta i svaki put je u bocu isto, razlika se vidi iz aviona, a i uzivo je to velika udaljenost.
Da opisem rad masine sa NINDZA KORNJACOM. Runner mi se isto tako lose ponasa. Start je sa odgodom, rekacija na gas usporena, slabasan start, zatim krene i ponekad prekida, inace ubrzava prosjecno do 70kmh kada kazaljka jako uspori i do 80kmh mu treba puno. Okretaji kroz ubrzanje su oko 8900.
Ali zato ova mapa ima jocker, upalis/ugasis kontakt u voznji i pali se turbo i skuter se totalno promjeni nabolje. Postane jaci u startu i reakcija na gas se ubrza, do 80kmh dodje isto kao ovaj bolji ecu i okretaji su tada na 9400. Ali to mi vise nije interesantno jer jednostavno uzmem bolji ecu i dodjem na isto, a ne moram paliti gasiti za bolje performanse.
I dodao bih jos da ova losija mapa odlicno radi sa polini casicom, ta je casica bas dopuni i onda je to vec nesto. Preostaje mi usporediti sa casicom vs bolji ecu. Iako je to tu negdje.
VEVERICA ecu
Znaci start je momentalan sa serijskim federima, trgne bas lijepo i odmah zakuca okretaje na 9100, vuce bez prestanka i zacas prelazi 80kmh i nastavlja dalje. Masina radi bez greske.
Nazalost kod ove mape i ecua ako ugasim/upalim kontakt u voznji, desava se pad performansi i motor prekida, ne pase mu nikako. Sa polini casicom se nista ne desava, ali mislim da je pritisak bio prevelik, preostaje mi probati sa manje pritiska. Iskreno nemam sta ni ocekivati vise jer ovako ide sasvim zadovoljavajuce. Uskoro cu natociti rezervare pa provjeriti i runnera i nrga koliko trose sa ovom mapom.
#11
Posted 01 March 2015 - 23:47
Sa starom mapom i polini casicom nisam nimada presao 3l, a isao je identicno.
#12
Posted 01 March 2015 - 23:53
#13
Posted 02 March 2015 - 00:03
#14
Posted 03 March 2015 - 21:48

Ja sam zadovoljan, dogurao sam jos jednu pedeseticu PJ na zeljenu razinu.
Moram balansirati gume, pocinju tresti malo poslje 80.
Nrg mi je ipak malo pretvrd, tako da naginjem runneru koji ne potice agresivnu voznju

Od karburatora definitivno odustajem, preostaje mi bazirati se na runneru i na njemu nabirati nove kilometre.
#15
Posted 05 March 2015 - 23:11
I desava se situacija da poslje 70km/h gubi okretaje i ne moze ili jako tesko izvrtava krajnju. Trebati ce malo lakse rolice, a uspio sam pri 9500-9600rpm postici 90km/h gps, sto bi znacilo da orginalna piaggio getriba ima potencijala. Preko toga nazalost ne ide i nrg jednostavno nema snage. Remen je izasao do vrha variomata.
Ipak mi se bolje pokazuje malossi special belt jer ovaj serijski remen prebrzo dodje u max. omjer i gusi mi motor.
Izvodim zakljucak da na piaggio masini uz 9600rpm, uz remen sirine 18.5mm koji izlazi do vrha dobivam 90km/h gps.
Sto bi znacilo ako sa 70ccm imam iste te okretaje i isti remen uz istu izlaznost ne mogu ocekivati vecu krajnju. Da bi postigao vecu krajnju moram dizati okretaje, ili pokusati sa produzivanjem getribe.
Stavio sam crveni sat, onaj zeleni mi se nikako nije svidjao. Izmjerio sam koliko pokazuje gps na 80kmh po satu, i oznacio sam gdje mi je zavrsila kazaljka pri 90km/h po satu. Inace redovito tjeram preko zute oznake kmh, a za postici 90kmh po gpsu treba ipak malo manji otpor vjetra ili neko vozilo da sjece vjetar.
[attachment=3785:20150305_184043.jpg]
[attachment=3786:Screenshot_2015-03-05-18-37-01.png]
I evo jedan link kako purejet ubrzava sa sljedecim setupom:
Sve je tvornicko, bas svaka sitnica osim sljedeceg:
Leovince TT
Malossi multivar, 7.2gr rolice, trebaju mu ipak malo lakse posto kasnije gubi okretaje
ECU full odblokirana verzija, to je najbolja koju imam
i to je sve, nema nikakvog daljnjeg tuninga, a ima prostora.
Edited by dajteh, 05 March 2015 - 23:13.
#16
Posted 06 March 2015 - 01:35


#17
Posted 06 March 2015 - 02:47
A gledao sam danas tvoju temu i opasno si ga sredio, a crvena nemetalik boja mi je najdraza. Ipak, SRka je napredniji skuter tu nema govora, mc3 mi nikad nije niti ce lezati, ali eto sta je tu je, vozim ga samo zbog promjene jer je uletio i novih guma zbog gusta.
I sad kad sam vidio ovu tvoju zelenu, sa odblokiranim ecuima vrte se do 12000, a ovi poluzablokirani 9600 ako se dobro sjecam, uglavnom 10000 ne moze prebaciti.
Edited by dajteh, 06 March 2015 - 02:48.
#18
Posted 07 March 2015 - 03:42
Dok sam imao runnera i ecu sa manje okretaja, prilikom stavljanja mhr replice bio sam nezadovoljan, auspuh se pokazao losijim od ZX-a, start je bio tromiji, i krajnja je bila manja, i ranije je poceo gubiti snagu pred kraj.
Bome tako je i danas bilo na Nrgu, pokazao se jos gorim, ovaj put u usporedbi sa TT-om.
Slabiji start, sporija reakcija na gas u startu i voznji na pustanje gasa, jako slabo nabire poslje 80 po satu. Zakljucak je da Malossi mhr replica ne valja na purejet 50 masini. ZX, ili TT je zakon po pitanju performansi, provjereno na 2 agregata.
Test voznja sa Malossi mhr replicom
[attachment=3793:20150306_201341_LLS.jpg]
Ovo je max. speed. skoro 6kmh manja po gpsu od TT-a.
[attachment=3796:Screenshot_2015-03-06-20-24-37.png]
Video snimka
Test voznja sa Leovince TT
[attachment=3794:20150306_204556.jpg]
Video snimka
I na kraju video snimka, usporedba 2 nrga:
Mc3 purejet koji ima TT i multivar
i
Mc4 karb koji ima malossi mhr replicu.
On mi je totalno simpatican i mnogo drazi od mc3 platforme.
[attachment=3795:20150306_213333.jpg]
#19
Posted 07 March 2015 - 05:07
#20
Posted 07 March 2015 - 10:01
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users