Jump to content


Automatic A-5 restauracija


  • This topic is locked This topic is locked
49 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 March 2015 - 15:18

daaa biće da je majstor razbušio cilindar i upakovao stari klip sa novim karikama

#22 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 March 2015 - 15:30

heheee upravo sam to hteo reći, al sam se ugrizao za je... prste, razmišljam, ma nije valda neko toliko blesav da napakuje veće karike na stari klip, nemoguće, bolje da "ćutim". Al po količini depozita na klipu pre karike, samo taj zaključak može da se izvuče. Neverovatno al eto.. ima velemajstora. Jbt kako li je to zvečalo??

#23 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 March 2015 - 18:15

To su ti sve ` price iz radionice ` ...koliko sam samo ` krive Drine ` ispravio na ovom maticu ,,,kao da su svi tokom godina odradjivali sta im je lakse , sa linijom manjeg otpora , a sad sve palo na mene da to ispravljam ...spolja gladac - iznutra jadac ...ali jedno , po jedno da ga sad vidite, situacija skroz drugacija nego pre nekoliko dana ...ma, bice mali k`o nov...

#24 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 March 2015 - 00:46

aj premeri klip sa šublerom molim te

#25 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 March 2015 - 01:42

Ajd i mene zivo zanima, da demantujemo il potvrdimo "teoriju zavere" nekog tamo "velemajstora" :blink: :2i8d4ao:

#26 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 10 March 2015 - 02:30

Pa dobro majku mu gde je granica ljudske gluposti?Meri klip,ovakve situacije su mi zanimljive.Usput cestitke za radove.Samo napred.

#27 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 10 March 2015 - 21:20

Posao polako privodim kraju...

Posted Image

noge ...nastavljene su za oko 30 mm ...dok je stajao na nogama , tockovi su bili na nuli jer je prethodni majstor potrosio stajne papucice i najlakse mu bilo da ih odsece ( jbo majstora ) nastavljeno , navareno , nove papucice i onaj saraf koji glumi osovinu nogu ...sad farbanje i montaza ...ni to nije proslo bez sat vremena ...

Merenje elemenata termogrupe...

Posted Image

Cilindar je na meri 38,5 u dobrom stanju...

Posted Image

klip u gornjoj zoni izmedju dve karike na meri 38,25

Posted Image

kli u donjoj zoni , 38,45...

Posted Image

karike kad se ubace u cilindar na oko 10-20 mm ...zazor izmedju krajeva na jednoj 0,55 a, nas drugoj 0,60 ...

Nabacio sam juce onu moju termogrupu koja je bila pre Airsala i koja je u besprekornom stanju , danas stigao samo da ga upalim , radi na leru i na najmanje dodavanje gasa se ugasi ...sa tim karbom je radio , to ostaje da resim , a samo sam ga svukao sa prirubnice sa lamelarnog ventila i vratio ...ne bi sve to bio problem da nije zajebancija vaditi ga odande gde stoji ...

Mozda se sve zavrsi sa malim sredjivanjem klipa i zamenom karika...mada bi ja najpre novi klip za cilindar 38,5 i kraj price - to mora da ide ...

Edited by ALIEN SM, 10 March 2015 - 21:31.


#28 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 10 March 2015 - 21:33

Nov cilindar i klip ti je najbolji izbor jer ces odmah iz jednacine sa vise nepoznatih da eliminises termogrupu i ustedis vreme i zivce

#29 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 11 March 2015 - 00:32

dobar je klip to su mere za 38,5 uz neku manju utrošenost... svaki je u čelu gore jednu do dve desete manji jer se tu najviše širi

mera u suknjicama treba da je oko 6/100 manja od nazivne mere

#30 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 01:15

Odakle onda tako debela naslaga depozita? Nesto mi tu nije jasno. Kao da je sipan mazut umesto dvotaktola.

#31 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 March 2015 - 11:28

Klip je konusan da bi se mogao kretati kroz cilindar , i ja mislim da su mere dobre ...ja bi tu malo posistio taj depozit i nove karike i sve se zavrsava u par stotina dinara ...nema potrebe za nekim dodatnim troskovima ...

Za sada cu mu ostaviti ovo moje sto sam napakovao i sto je sigurno dobro , a vraticemo njegovo otom, po tom ...samo da resim problem sa karbom i gotov sam ...

#32 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 March 2015 - 20:20

E, da je sve tako jednostavno k`o sto sam mislio ! Do sad bi zaboravio sta sam radio ...mnogo toga se izdesavalo u zadnjih nekoliko dana , ne mogu ovog matica da isteram iz garaze ! Nije samo problem u karbu ...

Ne valja, pa ne valja , ne mogu da namestim , da ustelujem , pa gotovo ! Upali , lose radi , ler gas nikako , ne znam sta je ...zamena semeringa kao zadnja opcija nije pomogla , onaj do magneta suv , dobar, onaj unutar masine kupa se u ulju , on kad nije ispravan nedostaje ulja , potrosi ga preko usisa ...ne fali ulja dobar je , ali sam ga zamenio , a da bi proisao do njega rastavljaj kvacilo , vadi zupcanike ...to je bar u dobrom stanju ...ono sto sam nasao da nije dobro to je jedan zupcanik u sekundarnom prenosu od prve brzine , gusani , na osovini je ulezisten preko bronzane caure koja se potrosila i zbog prevelikog zazora zupcanik je nepravilno gazio i zubi su osteceni sa vidljivim znacima trosenja ...

Posted Image
u donjoj zoni svakog zuba jasno se vide znaci trosenja za oko tri , cetiri , pet desetih...i zubi su naostreni ...cena 2100,00 i nema caure , trebalo bi dati da se napravi nova na meru osovine ...i ona koju stotinu sigurno ...odustajem , preskupo , idem dalje , vrtim telefone i na kraju nadjem novi zupcanik koji je odradjen bez caure na meru osovine sa kanalom za podmazivanje za 1200,00 dinara ??? Pa , ko tu koga jbe i za koje novce ? Na svu srecu sve odgovara ...

Ali, ni to nije sve ...troskovima nikad kraja , ko zna koliko ce sve izaci ...pre ovoga u jednom trenutku dok je radio , ugasio se ...ja na kurblu , ne mogu da propadnem , nesto se desilo - zakovao ...skinem dekl paljenja , na jednoj strani magnet na nuli sa kalemom struje , na drugoj dva milimetra od bobine...

odlucujem se na otvaranje masine , nema druge ...za sat vremena na radnom stolu sve je razbucano , kod jednog prijatelja nosim radilicu na proveru , ne isgleda dobro ...na komparatru pokazuje bacanje rukavca od 4 deseta !!! Cudi me da je uopste mogla da se vrti ! Popodne je nosim kod Vase majstora za radilice , rastavljena je na presi ...

Posted Image

ovo je POKOJNA radilica , vec je dva puta radjena , ima na njoj crtalom napisano , Vasa vrti glavom , mozda bi moglo , nova klipnjaca , prekomerna bolcna , strugar , ovo - ono , izasla bi dve trecine od nove , pa mozda je bolje nova ...posteno je rekao ...

Posto sam i ja tako isto prosao sa onim sivim pre dva meseca znam kako je Goranu ...aj` Miso , kad vec jedemo govna, da jedemo do kraja ...SVE NOVO STO TREBA I GOTOVO ,,,

I tako juce napravim spisak i po delove ...nova radilica Unisova 3500, lezajevi Fag C-3 700, semerinzi 200, zupcanik 1200, karike 200, prednji lancanik , osiguravajuca platna , matica magneta , poneki dihtung , 450, ...valjda ce to biti sve ...

Juce uvece ubacim radilicu u blokove metodom toplo - hladno bez i najmanjeg problema ...na radilicu sam nabio lezajeve , ohladio je , blokove grejao industrijskim fenom tri - cetiri minuta i za sekund sve ubacio bez i najmanjeg otpora ...kad se samo setim onog sivog od pre dva meseca i promene radilice na suvo kod Stanka ...Ukrstila se , pa ni tamo , ni ovamo , sat i po , uz lupanje po njoj , sva sreca da se sve dobro zavrsilo ., al` nikad vise tako ...

Do kasno sam sklopio masinu bez nekih problema , ostalo da se nabaci termogrupa i montaza na stel , pa da vidimo ...jbo matica , uvalili nam , napakovan za prodaju , al` nikad ne znas dok ne krenes da radis dokle ce sve izaci ... radimo dalje , dok ne uradimo sve kako treba...

#33 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 March 2015 - 21:08

Sad bar znate na cemu ste.

#34 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 March 2015 - 21:12

Mozda je tako i najbolje, stisnuti zube, nabaciti sve novo i onda nema brige narednih xx godina, kad se sve lepo i novo slozi, matic ima samo da peva. Sreca pa su Tomos delovi jeftini, da je nesto drugo bilo bi promaje u novcaniku.
Zar mala pesnica kod A35 nije sa iglicastim? Ja se nesto secam kroz maglu, ako se ne varam..

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 March 2015 - 22:52

ehh kad tako krene,, i kad je od delova sve već razvaljeno onda te tačno prođe volja... al treba stisnuti zube...

#36 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 March 2015 - 11:30

Jeste Googy, treba iglicasti gore da bude , to ti je jos jedan dokaz sta su `veliki` majstori sve radili ...a, sad jesu li delovi bas jeftini , ne znam sta da ti kazem ...eto ti razlika u ceni za onaj zupcanik , najmanje duplo , do sada je Goran dao 11 000, 00 din , to je malo manje od 100 evra , treba jos da se kupi nova svecka , ulje za menjac i mesavinu i to ce ( valjda ) biti sve ...onda cu da podvucem crtu da vidim gde smo ...

Posle ga ocekuje prva registracija i kupovina neke kacige da bi bio kompletan, sve mi se cini da ce se to na onu nabavnu cenu i sve ovo pribliziti cifri od oko 400 evra ...

#37 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 March 2015 - 11:41

Dobro, troškove za kacigu, gorivo, registraciju ne računamo, to svi imamo, samo delovi i rad. Al bar će biti tip-top, ko nov, a to ima vrednost.

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 March 2015 - 17:33

Ma, da...samo konstatujem da ce izaci oko 400 evra na putu sa svim ovim , al` ce da izgleda k`o nov i mora da ide k`o nov ...kad bi kupio novoga to je nesto preko 900 evra , dok regujes i kupis kacigu , izadje bar oko 1100 evra , ovo je ipak, oko trecine te cene ...

#39 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 March 2015 - 22:28

mačka u džaku, ne kaže se to džaba za polovno...al ajd uvek se nadaš da ti neće uleteti baš neko groblje...Šta je tu je, uložili ste solidno novaca za jednog tomosa ali kad razmisliš da bi posle toga trebalo da trči i služi isplati se..
Čekamo da mali živne... :)

#40 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 21 March 2015 - 11:53

Mali je konacno stao na svoje noge ! Juce sam uspeo da ga isteram iz garaze posle tri nedelje ...

Sled dogadjaja ...pisao sam gore sta se sve izdesavalo i sta je sve izmenjeno , na kraju , morala je nova radilica sa pripadajucim elementima , sada mali izgleda kao nov , a nije bilo vremena za slikanje , jer nas je vec uhvatio mrak ...dobio je nove gume , masne , crne , koje mu bas lepo stoje na onu plavo- metalik boju , nov retrovizor , nove zadnje fuzastere, gomilu novih sarafa i to je to ...

Pre par dana masina je sklopljena , radilica je ubacena bez i najmanjeg problema metodom toplo - hladno , a juce sam nekako uspeo da ubascim masinu u stel ...stalno su me prekidali , imao sam goste zeljne price , jedan dodje , drugi ode i popilo se skoro pola flase kajsijevace ...ne volim tako da radim , al` sta je tu je , kad su se razisli kud koji , uradio sam zamisljeno ...

Namontirao dekl kurble i ...trenutak istine ...Saug i........odazvao se na drugu kurblu dok nije omirisao benzin...na dodavanje gasa izbacio saug , radi normalno , odziv na gas normalan ...ispada da je neispravnost radilice uzrokovala sve probleme , nista drugo nisam dirao , nepravilno magnecenje bobine zbog prevelikog bacanja rukavca radilice i magneta...

Probna voznja je pokazala da je sve u redu , nesto malo je slabiji nego moji matici , ali znam sta je - treba da se `razvoza` , to znaci pun gas sto vise i bice spreman za neko vreme ...da se ocisti ...

Na kraju spisak zamenjenih delova



Gume spoljasnje x 2 kom
Sajla kocnice
guma kurble
nosac pakni sa paknama i polugom
retrovizor
radilica + lezajevi + semerinzi
karike + zaptivac glave i ispod cilindra
zupcanik 1. brzine
svecica
nogostopi zadnji
prednji lancanik
matica magneta +osiguravajuca platna
ulje menjacko + ulje motorno

kad sam podvukao crtu 13 101, 00 dinar ...malo manje od 110 evra , al` sad je sve novo i znamo na cemu smo ...nabavna cena je bila 230 evra ocekuje ga prva registracija koja je malo skuplja i nabavka kacige ...

Ostale su jos neke sitnice , nema sirenu , ja sam neku nasao , pa ako uspe da se osposobi videcemo , ostalo je u top stanju ...

Goran je vredan i sposoban picajzla u onom pozitivnom smislu , uopste ne sumnjam da ce jos preostale sitnice ako ih ima dovesti u stanje savrsenstva , moje je bilo da ga usmerim , da ne luta i ne izmislja toplu vodu ...ocekujem da u buducnosti zna isto sto i ja sto se tice tekuceg odrzavanja i da ima dobar i pouzdan moped za ceo zivot ...s obzirom na njegove reakcije kad je probao Srecka , sve mi se cini da ce u nekoj doglednoj buducnosti i ovde pasti neki Airsal ...videcemo ...

restauracija zavrsena...

Edited by ALIEN SM, 21 March 2015 - 11:57.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users