

Automatic A-5 restauracija
#21
Posted 09 March 2015 - 15:18
#22
Posted 09 March 2015 - 15:30
#23
Posted 09 March 2015 - 18:15
#24
Posted 10 March 2015 - 00:46
#25
Posted 10 March 2015 - 01:42


#26
Posted 10 March 2015 - 02:30
#27
Posted 10 March 2015 - 21:20

noge ...nastavljene su za oko 30 mm ...dok je stajao na nogama , tockovi su bili na nuli jer je prethodni majstor potrosio stajne papucice i najlakse mu bilo da ih odsece ( jbo majstora ) nastavljeno , navareno , nove papucice i onaj saraf koji glumi osovinu nogu ...sad farbanje i montaza ...ni to nije proslo bez sat vremena ...
Merenje elemenata termogrupe...

Cilindar je na meri 38,5 u dobrom stanju...

klip u gornjoj zoni izmedju dve karike na meri 38,25

kli u donjoj zoni , 38,45...

karike kad se ubace u cilindar na oko 10-20 mm ...zazor izmedju krajeva na jednoj 0,55 a, nas drugoj 0,60 ...
Nabacio sam juce onu moju termogrupu koja je bila pre Airsala i koja je u besprekornom stanju , danas stigao samo da ga upalim , radi na leru i na najmanje dodavanje gasa se ugasi ...sa tim karbom je radio , to ostaje da resim , a samo sam ga svukao sa prirubnice sa lamelarnog ventila i vratio ...ne bi sve to bio problem da nije zajebancija vaditi ga odande gde stoji ...
Mozda se sve zavrsi sa malim sredjivanjem klipa i zamenom karika...mada bi ja najpre novi klip za cilindar 38,5 i kraj price - to mora da ide ...
Edited by ALIEN SM, 10 March 2015 - 21:31.
#28
Posted 10 March 2015 - 21:33
#29
Posted 11 March 2015 - 00:32
mera u suknjicama treba da je oko 6/100 manja od nazivne mere
#30
Posted 11 March 2015 - 01:15
#31
Posted 11 March 2015 - 11:28
Za sada cu mu ostaviti ovo moje sto sam napakovao i sto je sigurno dobro , a vraticemo njegovo otom, po tom ...samo da resim problem sa karbom i gotov sam ...
#32
Posted 17 March 2015 - 20:20
Ne valja, pa ne valja , ne mogu da namestim , da ustelujem , pa gotovo ! Upali , lose radi , ler gas nikako , ne znam sta je ...zamena semeringa kao zadnja opcija nije pomogla , onaj do magneta suv , dobar, onaj unutar masine kupa se u ulju , on kad nije ispravan nedostaje ulja , potrosi ga preko usisa ...ne fali ulja dobar je , ali sam ga zamenio , a da bi proisao do njega rastavljaj kvacilo , vadi zupcanike ...to je bar u dobrom stanju ...ono sto sam nasao da nije dobro to je jedan zupcanik u sekundarnom prenosu od prve brzine , gusani , na osovini je ulezisten preko bronzane caure koja se potrosila i zbog prevelikog zazora zupcanik je nepravilno gazio i zubi su osteceni sa vidljivim znacima trosenja ...

u donjoj zoni svakog zuba jasno se vide znaci trosenja za oko tri , cetiri , pet desetih...i zubi su naostreni ...cena 2100,00 i nema caure , trebalo bi dati da se napravi nova na meru osovine ...i ona koju stotinu sigurno ...odustajem , preskupo , idem dalje , vrtim telefone i na kraju nadjem novi zupcanik koji je odradjen bez caure na meru osovine sa kanalom za podmazivanje za 1200,00 dinara ??? Pa , ko tu koga jbe i za koje novce ? Na svu srecu sve odgovara ...
Ali, ni to nije sve ...troskovima nikad kraja , ko zna koliko ce sve izaci ...pre ovoga u jednom trenutku dok je radio , ugasio se ...ja na kurblu , ne mogu da propadnem , nesto se desilo - zakovao ...skinem dekl paljenja , na jednoj strani magnet na nuli sa kalemom struje , na drugoj dva milimetra od bobine...
odlucujem se na otvaranje masine , nema druge ...za sat vremena na radnom stolu sve je razbucano , kod jednog prijatelja nosim radilicu na proveru , ne isgleda dobro ...na komparatru pokazuje bacanje rukavca od 4 deseta !!! Cudi me da je uopste mogla da se vrti ! Popodne je nosim kod Vase majstora za radilice , rastavljena je na presi ...

ovo je POKOJNA radilica , vec je dva puta radjena , ima na njoj crtalom napisano , Vasa vrti glavom , mozda bi moglo , nova klipnjaca , prekomerna bolcna , strugar , ovo - ono , izasla bi dve trecine od nove , pa mozda je bolje nova ...posteno je rekao ...
Posto sam i ja tako isto prosao sa onim sivim pre dva meseca znam kako je Goranu ...aj` Miso , kad vec jedemo govna, da jedemo do kraja ...SVE NOVO STO TREBA I GOTOVO ,,,
I tako juce napravim spisak i po delove ...nova radilica Unisova 3500, lezajevi Fag C-3 700, semerinzi 200, zupcanik 1200, karike 200, prednji lancanik , osiguravajuca platna , matica magneta , poneki dihtung , 450, ...valjda ce to biti sve ...
Juce uvece ubacim radilicu u blokove metodom toplo - hladno bez i najmanjeg problema ...na radilicu sam nabio lezajeve , ohladio je , blokove grejao industrijskim fenom tri - cetiri minuta i za sekund sve ubacio bez i najmanjeg otpora ...kad se samo setim onog sivog od pre dva meseca i promene radilice na suvo kod Stanka ...Ukrstila se , pa ni tamo , ni ovamo , sat i po , uz lupanje po njoj , sva sreca da se sve dobro zavrsilo ., al` nikad vise tako ...
Do kasno sam sklopio masinu bez nekih problema , ostalo da se nabaci termogrupa i montaza na stel , pa da vidimo ...jbo matica , uvalili nam , napakovan za prodaju , al` nikad ne znas dok ne krenes da radis dokle ce sve izaci ... radimo dalje , dok ne uradimo sve kako treba...
#33
Posted 17 March 2015 - 21:08
#34
Posted 17 March 2015 - 21:12
Zar mala pesnica kod A35 nije sa iglicastim? Ja se nesto secam kroz maglu, ako se ne varam..
#35
Posted 17 March 2015 - 22:52
#36
Posted 18 March 2015 - 11:30
Posle ga ocekuje prva registracija i kupovina neke kacige da bi bio kompletan, sve mi se cini da ce se to na onu nabavnu cenu i sve ovo pribliziti cifri od oko 400 evra ...
#37
Posted 18 March 2015 - 11:41
#38
Posted 18 March 2015 - 17:33
#39
Posted 18 March 2015 - 22:28
Čekamo da mali živne...

#40
Posted 21 March 2015 - 11:53
Sled dogadjaja ...pisao sam gore sta se sve izdesavalo i sta je sve izmenjeno , na kraju , morala je nova radilica sa pripadajucim elementima , sada mali izgleda kao nov , a nije bilo vremena za slikanje , jer nas je vec uhvatio mrak ...dobio je nove gume , masne , crne , koje mu bas lepo stoje na onu plavo- metalik boju , nov retrovizor , nove zadnje fuzastere, gomilu novih sarafa i to je to ...
Pre par dana masina je sklopljena , radilica je ubacena bez i najmanjeg problema metodom toplo - hladno , a juce sam nekako uspeo da ubascim masinu u stel ...stalno su me prekidali , imao sam goste zeljne price , jedan dodje , drugi ode i popilo se skoro pola flase kajsijevace ...ne volim tako da radim , al` sta je tu je , kad su se razisli kud koji , uradio sam zamisljeno ...
Namontirao dekl kurble i ...trenutak istine ...Saug i........odazvao se na drugu kurblu dok nije omirisao benzin...na dodavanje gasa izbacio saug , radi normalno , odziv na gas normalan ...ispada da je neispravnost radilice uzrokovala sve probleme , nista drugo nisam dirao , nepravilno magnecenje bobine zbog prevelikog bacanja rukavca radilice i magneta...
Probna voznja je pokazala da je sve u redu , nesto malo je slabiji nego moji matici , ali znam sta je - treba da se `razvoza` , to znaci pun gas sto vise i bice spreman za neko vreme ...da se ocisti ...
Na kraju spisak zamenjenih delova
Gume spoljasnje x 2 kom
Sajla kocnice
guma kurble
nosac pakni sa paknama i polugom
retrovizor
radilica + lezajevi + semerinzi
karike + zaptivac glave i ispod cilindra
zupcanik 1. brzine
svecica
nogostopi zadnji
prednji lancanik
matica magneta +osiguravajuca platna
ulje menjacko + ulje motorno
kad sam podvukao crtu 13 101, 00 dinar ...malo manje od 110 evra , al` sad je sve novo i znamo na cemu smo ...nabavna cena je bila 230 evra ocekuje ga prva registracija koja je malo skuplja i nabavka kacige ...
Ostale su jos neke sitnice , nema sirenu , ja sam neku nasao , pa ako uspe da se osposobi videcemo , ostalo je u top stanju ...
Goran je vredan i sposoban picajzla u onom pozitivnom smislu , uopste ne sumnjam da ce jos preostale sitnice ako ih ima dovesti u stanje savrsenstva , moje je bilo da ga usmerim , da ne luta i ne izmislja toplu vodu ...ocekujem da u buducnosti zna isto sto i ja sto se tice tekuceg odrzavanja i da ima dobar i pouzdan moped za ceo zivot ...s obzirom na njegove reakcije kad je probao Srecka , sve mi se cini da ce u nekoj doglednoj buducnosti i ovde pasti neki Airsal ...videcemo ...
restauracija zavrsena...
Edited by ALIEN SM, 21 March 2015 - 11:57.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users