Cilindar je u ALU nikasil izvedbi, modularnom glavom i klipom sa dve karike promera 65,6mm.. Imam slike sa SC-a pa pogledajte





evo i portmape

uradio sam nekoliko analiza u zavisnosti od visine gornjeg ruba klipa do ivice cilindra, pa se tako i menjaju karakteristike
C = 0,2mm
Ciljani obrtaji = 6700 rpm
Prisak = 100 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 18KS
Očekivana snaga na radilici = 14,4KS
Očekivana snaga na točku = 12KS

C = 0,4mm
Ciljani obrtaji = 6700 rpm
Prisak = 102 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 18,4KS
Očekivana snaga na radilici = 14,7KS
Očekivana snaga na točku = 12,3KS

C = 0,6mm
Ciljani obrtaji = 6900 rpm
Prisak = 98 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 18,4KS
Očekivana snaga na radilici = 14,7KS
Očekivana snaga na točku = 12,3KS

C = 0,8mm
Ciljani obrtaji = 7100 rpm
Prisak = 95 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 18,3KS
Očekivana snaga na radilici = 14,6KS
Očekivana snaga na točku = 12,2KS

iz gornjih analiza vidimo da je ovo jedan elastičan cilindar sa niskim pritiscima, najbolje iskoristiv na 6700-6900 rpm-a, gde isporučuje 12,3KS na točku... iz ovih analiza možemo da vidimo da je Piaggio planirao da radi sa pritiscima od oko 100 PSI-ja i da te pritiske fabrička radilica i može da isprati sa svojom primarnom kompresijom...