Evo nekih noviteta sto se tice 4-t agregata iz Koso fabrike.
U pitanju je cilindar za 125ccm 4t masine, ovaj primerak je za sledece Yamaha modele CYGNUS / BW'S / GTR
mda uveliko prave i za hondine masine, kako za automatike tako i za manuelne masine.
Kit postoji u dve varijante kao 180ccm i 210ccm.. Sto je toliko poseban? pa ove 125ccm masine imaju jednu bregastu i 2 ventila, ovaj kit to menja i kao sto se vidi u naslovu DOHC- Double overhead camshaft- dve bregaste iznad glave i mesto 2 dolaze 4 ventila uz 2 racing bregaste mozemo samo da zamislimo kako ide...
pakovanje sadzi:
i evo kako izgledaju pojedinacno neki delovi, detalji su po meni uradjeni mnogo dobro:
bregaste imaju razmicitu boju u sredini..
Naravno dekla bregaste dolazi u sledecim bojama: metalic siva, crna, plava, titanijum, narandzasta, srebrna i crvena
Na testovima se pojavljivala konjaza od 25 - 28 ks koji su merili na dyno-u (posto sam najvise podataka nasao na SMR sajtu tajvanaca koji su prekopirali sve Koso delove uz pomoc CNC masine)
Koristio se SMR KEIHIN CVK30 Racing karburator, mada oni takodje su koristili i SMR KEIHIN CVK24 i CVK26
Za 180ccm je ova prica:
-KOSO DOHC KIT FOR YAMAHA CYGNUS X
KOSO DOHC
SPECIFICATION:
Engine Type: DOHC
Cooling system: Liquid-cooled
Compression:12.7:1
Max.power:22.0ps/11000rpm
Max.torque:1.6kgm/7500rpm
Naravno vec je doslo do toga da se napravi i bicilindrico od ovog cudovista:
Na kraju sve bi to bilo lepo da nema onog, koliko treba izdvojiti za ovo cudo, spominju se razne cifre na netu sto sam video ali neka srednja cena je bila 1000$ sto da kazemo i nije toliko za ovakve performance, ali opet treba na tu cenu dodati radilicu koja ce da izdrzi ovo sve + propratne delove... SMR ekipa je pravila radilicu iz dva dela preko cnc masine, dosta slika sto sam sacuvao nece da mi otvori na kompu,a tu su bile slike blokova kako su pravili, karbova , dyno testova itd.. ali ionako vec ima previse slika...
evo 2 video klipa, a ako vas interesuje i vise, samo pratite linkove sa strane ovih..
1
Koso D-DOHC
Started by Yooalexandar, Mar 23 2015 02:16 PM
4 replies to this topic
#1
Posted 23 March 2015 - 14:16
#2
Posted 23 March 2015 - 18:36
Koso i takegawa furaju tjuning 4T naveliko.kit je vrhunac
#3
Posted 23 March 2015 - 19:06
Svaka cast Aco, fine stvari gledas na netu Kit je babaroga, mislim da smo vec vidjali u nekim temama ove yamahe 4t, al smo bili u nedoumici koja je zapremina u pitanju..
Ovo je veoma zanimljivo i nama, za hondu i kopije gy6.. nadam se da cemo uskoro imati kineske kopije koje su pristupacnije po ceni da i nasi 4t budu konkurentniji protiv 70ccm 2t..
Sve u svemu lepa tema
Ovo je veoma zanimljivo i nama, za hondu i kopije gy6.. nadam se da cemo uskoro imati kineske kopije koje su pristupacnije po ceni da i nasi 4t budu konkurentniji protiv 70ccm 2t..
Sve u svemu lepa tema
#4
Posted 23 March 2015 - 19:41
VlatX, on 23 March 2015 - 18:36, said:
Koso i takegawa furaju tjuning 4T naveliko.kit je vrhunac
Po meni je extra zato sto krecu da se mozgaju novije stvari, a ovaj DOHC kao kod japanskih kola milina za videti, interesuje me sta ce tek da izmisle
AcaPostar, on 23 March 2015 - 19:06, said:
Svaka cast Aco, fine stvari gledas na netu Kit je babaroga, mislim da smo vec vidjali u nekim temama ove yamahe 4t, al smo bili u nedoumici koja je zapremina u pitanju..
Ovo je veoma zanimljivo i nama, za hondu i kopije gy6.. nadam se da cemo uskoro imati kineske kopije koje su pristupacnije po ceni da i nasi 4t budu konkurentniji protiv 70ccm 2t..
Sve u svemu lepa tema
Ovo je veoma zanimljivo i nama, za hondu i kopije gy6.. nadam se da cemo uskoro imati kineske kopije koje su pristupacnije po ceni da i nasi 4t budu konkurentniji protiv 70ccm 2t..
Sve u svemu lepa tema
Edited by Yooalexandar, 23 March 2015 - 19:41.
#5
Posted 23 March 2015 - 20:57
Ja sam planirao ozbiljan tjuning na mojoj 125tici (gy6) nabavio sam 63mm kit,A9 bregasta glava od 150ke frizirani kanali,ali ni sam stigao to da montiram jer sam prodao motor pa sam i djelove posle prodao.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users