![Posted Image](http://s11.postimg.org/de3ldydr3/DSC00001.jpg)
U pitanju je cilindar za 125ccm 4t masine, ovaj primerak je za sledece Yamaha modele CYGNUS / BW'S / GTR
mda uveliko prave i za hondine masine, kako za automatike tako i za manuelne masine.
Kit postoji u dve varijante kao 180ccm i 210ccm.. Sto je toliko poseban? pa ove 125ccm masine imaju jednu bregastu i 2 ventila, ovaj kit to menja i kao sto se vidi u naslovu DOHC- Double overhead camshaft- dve bregaste iznad glave i mesto 2 dolaze 4 ventila uz 2 racing bregaste mozemo samo da zamislimo kako ide...
pakovanje sadzi:
![Posted Image](http://s11.postimg.org/rjdztic67/DSC00017.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/6nrpi9fz3/DSC00016.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/5vp1j2brz/DSC00013.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/79goedb1b/c4dd18b8418c8634e4ad4effb336ed59.jpg)
i evo kako izgledaju pojedinacno neki delovi, detalji su po meni uradjeni mnogo dobro:
![Posted Image](http://s11.postimg.org/m459sjkm7/DSC00012.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/iuqum2win/DSC00011.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/jljkruyvz/DSC00014.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/6rliyilgf/DSC00008.jpg)
bregaste imaju razmicitu boju u sredini..
![Posted Image](http://s11.postimg.org/6var111jz/d87152f090d4d8b89946f611b4c33f84.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/knp5wnsbj/70273891f7ea855e1ad8965a3b20b295.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/pq1wdpc7z/256937c1c29a13cddacbea2fa0a399b8.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/6fuvu9q8v/70582a64ab3e13af2a616f068dacfac2.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/4pbuss8pr/4f1ce48f89c0c7c8e60c4fe60801fbb3.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/h58kmj21r/3d6c244a87bc2dc59a97161a043e05a7.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/a3f8e2ntr/bb5378c2112e8f6321eff3dd7f250add.jpg)
Naravno dekla bregaste dolazi u sledecim bojama: metalic siva, crna, plava, titanijum, narandzasta, srebrna i crvena
![Posted Image](http://s11.postimg.org/xmqyzod27/b6a890c613e4586c81162b78aa27a318.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/5qpvn4tun/e7a465a24dbbad9f26e7fed79b400845.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/53qyxlwyn/ea7a6751e3d28970bfa2baf0b1c8f836.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/6dk6yx1cv/IMG_3792.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/9lt9ppd0f/IMG_3793.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/9blr6cye7/SMRAir_Cool200cc.jpg)
Na testovima se pojavljivala konjaza od 25 - 28 ks koji su merili na dyno-u (posto sam najvise podataka nasao na SMR sajtu tajvanaca koji su prekopirali sve Koso delove uz pomoc CNC masine)
Koristio se SMR KEIHIN CVK30 Racing karburator, mada oni takodje su koristili i SMR KEIHIN CVK24 i CVK26
Za 180ccm je ova prica:
-KOSO DOHC KIT FOR YAMAHA CYGNUS X
KOSO DOHC
SPECIFICATION:
Engine Type: DOHC
Cooling system: Liquid-cooled
Compression:12.7:1
Max.power:22.0ps/11000rpm
Max.torque:1.6kgm/7500rpm
![Posted Image](http://s11.postimg.org/uou05z5en/5492604af7137b6510aae796c4807edd.jpg)
Naravno vec je doslo do toga da se napravi i bicilindrico od ovog cudovista:
![Posted Image](http://s11.postimg.org/tnp633z1b/11045461_10152655337221175_5602076862007001708_n.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/6db07fmlb/11078171_10152655340476175_1775586899186986688_n.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/byxfbhna7/10443411_10152655336991175_3027049491631989887_n.jpg)
![Posted Image](http://s11.postimg.org/woalxdzq7/11082605_10152655339516175_1234106950411024186_n.jpg)
Na kraju sve bi to bilo lepo da nema onog, koliko treba izdvojiti za ovo cudo, spominju se razne cifre na netu sto sam video ali neka srednja cena je bila 1000$ sto da kazemo i nije toliko za ovakve performance, ali opet treba na tu cenu dodati radilicu koja ce da izdrzi ovo sve + propratne delove... SMR ekipa je pravila radilicu iz dva dela preko cnc masine, dosta slika sto sam sacuvao nece da mi otvori na kompu,a tu su bile slike blokova kako su pravili, karbova , dyno testova itd.. ali ionako vec ima previse slika...
evo 2 video klipa, a ako vas interesuje i vise, samo pratite linkove sa strane ovih..