Jump to content


Keeway fact 150



  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#21 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 19 April 2015 - 19:39

Momci koliko sam vas skontao polira se ovaj dio sto sam oznacio crvenom Posted Image tako sam i mislio, vi ste samo potvrdili :) nikad mi nije ni palo na pamet da poliram taj gornji dio :D
Evo nasao sam jedan snimak na yt https://youtu.be/blk1huSr4Ow?t=89 samo da mi je naci ovu "spravicu"

#22 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 April 2015 - 23:04

Evo ti interesantna tehnika za lapovanje ventila,



A ovu tehniko ti ja korstim,vacum crevo i vozi misko



#23 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 20 April 2015 - 22:37

Niste mi rekli kako da ocistim glavu je l' smirglom sitne granulacije ? Evo kako izgleda glava Posted Image ovo je slikano prije skidanja ventila..

#24 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 20 April 2015 - 22:50

Ja koristim ove dodatke na burmasinu

Posted Image

#25 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 05 May 2015 - 21:22

Momci nemojte misliti da sam vas zaboravio, svaki dan ulazim na forum :)
Kupljeni novi ventili, uslajfani, naravno stavljene i nove gumice ventila...
Posted Image i sa glavom smo zavrsili..

Sad me zanima jedna stvar u vezi karika. Citiracu jednog momka sa foruma u ciju strucnost stvarno ne sumnjam u pitanju je ZlajoX. "bitno je samo da spojevi karika ne budu na istom mestu i da budu pravilno rasporedjeni u cilju sto manjeg gubitka pritiska u cilindru ali nikako na pravcu rupa bolcne"

Zbog cega krajevi karika ne smiju da se zavrsavaju iznad rupa od bolcne ?

#26 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 05 May 2015 - 21:30

imas 5 karke,1va kompresiona,2 kompresiona i uljna od 3 dela.evo kako da ih namestis

Posted Image

#27 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 05 May 2015 - 21:52

Hvala VlatX na brzom odgovoru, ti imas najvise strpljenja za moja amaterska pitanja :)

Zaboravio sam reci, kad naspem benzina u kanale oni krenu skroz malo pustati poslije 20-30 sec. Jedan covjek sto se bavi kompletnom obradom glava motora mi je rekao da je to normalno, ja se isto nadam da je to normalno i mislim da ce oni vremenom jos bolje naleci i dihtovati posto su novi. Sta vi mislite ?

#28 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 05 May 2015 - 22:40

Nije to toliko strasno,i dobro ti je majstor rekao mora malo to da se razradi da ventil ljepo legne u sic,pa posle neki kratki periot oped proveri zazor ventila.

#29 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 07 May 2015 - 23:29

Danas se radilo :)
Karike postavljene ovako Posted Image i polako u cilindar Posted Image laganim udaranjem Posted Image ulazi sve kako treba Posted Image onda sam imao problem sa vracanjem bolcne - zaglavila se Posted Image uzeo sam cekic i i udarao je lagano dok nije usla. Ili ipak nisam to smio ??

Kako budem radio tako cu i kaciti slike. Ako imate nesto da kazete korisno, slobodno...

#30 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 07 May 2015 - 23:43

Zar mora klip da se udara cekicem da bi usao u cilindar? :blink:

#31 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 07 May 2015 - 23:51

Polako kvrckanje sto da ne ?? Probavao sam i samim rukama ali mi nije islo...

#32 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 May 2015 - 00:00

Cilindar i klip treba da se podmazu, karike sabiju i treba rukom uci, za te poslove se ne treba koristiti cekic..

#33 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 08 May 2015 - 00:22

Dobro momci nece se vise ponoviti :D

A evo od koga i gdje sam vidio to http://forum.pyrothe...dpost__p__35617
Po meni je ovo i dalje bolja metoda od "golih ruku", naravno lagano se kvrcka. Na slici sto sam postavio izgleda kao da udaram jako, ali nisam mogao drugacije uslikati :)

P.S. Sve je bilo dobro podmazano WD-om.

Edited by MarcezBL, 08 May 2015 - 00:26.


#34 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 08 May 2015 - 07:41

i pored alata za steaznje karia i nauljenog stadijuma cilindra i karika, nema šanse rukom da se ubaci

ja sam kucao preko drveta tek tek da krene da ulazi, baš kao što sam u temi napisao

bolcna je isto morala blago da se kucka, to zavisi od samog klipa, inače mora biti tesnije u klipu jer nije planirano da se u njemu obrće već u klipnjači, a ovde nema ni igličastog ni čaure u gornjoj pesnici

#35 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 08 May 2015 - 18:51

Kucanje e obavezno kod montiranje klipa na GY6 agregata,ja radim to lagano sa gumenim cekic,a i bolcna bas fes udze u klip bas radi to sto mario kaze.Jel si kompletirao motor

#36 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 08 May 2015 - 19:32

Tako je momci to ja pokusavam da objasnim :)

Nisam, sutra nastavljam.

#37 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 11 June 2015 - 13:53

Motor je sastavljen, upalio, trenutno je u fazi razrade ali evo jedan problem koji sam primijetio kad pustim gas
(najbolje se cuje izmedju 13 i 14 sekunde to lupkanje)

Da napomenem na motoru je novo - klip, bolcno, osiguraci, karike, ventili, rolnice..

Edited by MarcezBL, 11 June 2015 - 13:54.


#38 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 12 June 2015 - 13:55

??

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 12 June 2015 - 15:43

Meni deluje kao preveliki zazor na ventilu ili ventilima..

#40 MarcezBL

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 30 posts

Posted 12 June 2015 - 18:27

Upravo provjeravao zazor, 0.05 mm je i na usisnom i na izduvnom.. Sad se plasim da nije radilica ?? :sad:





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users