Jump to content


Malossi 172 Piaggio AC

malossi 172 piaggio bb

5 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 April 2015 - 14:58

Dobili smo na analizu Malossi cilindar 172cc koji je namenjen velikim Piaggio blokovima sa AC hlađenjem.. Hvala Ćobi iz Sombora na ustupljenom primerku...

Kao što vidimo Malossi je spakovao ALU nikasil izvedbu sa klipom sa dve karike i glavom

Posted Image

Posted Image Posted Image


ono što smo već i očekivali od Malossi -ja je precizni odlivak i tačan koncept kanala, ovaj primerak je havarisan jer je osigurač napravio štetu po nikasil košuljici pa na to ne obraćajte pažnju...

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image


prečnik klipa je u ovde 65mm, pa cilindar na hodu 52mm , rezlutuje sa 172cc-a

Posted Image Posted Image Posted Image


prečnik izduvne grane je svega 27mm što nam već govori da se radi o jednom mirnijem konceptu

Posted Image Posted Image


klip je sa dve tanke karike debljine 1mm, zakrivljenja čela 2,2mm

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


promera bolcne 16mm i mesta za širinu igličastog ležaja cca 23mm

Posted Image Posted Image


glava je zapremine 20ccm-a tačno i isporučuje se kao i ostale iz malossi kuhinje sa silikonskom O-ring gumicom bez zaptivača

Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image



evo i portmape

Posted Image


iz koje potiče analiza

C = 0,75mm
Ciljani obrtaji = 7000 rpm
Prisak = 114 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 21,3KS
Očekivana snaga na radilici = 17,75KS
Očekivana snaga na točku = 14,8KS

Posted Image



kao i kalkulativni stepen kompresije na visini C=0,75 od 10,16:1

Posted Image

#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 April 2015 - 17:22

Lepo. Hvala!
Servisirao sam skoro jedan primerak, i mogu da kazem da nisam impreosioniran snagom... ovo je koncept koji ce trajati dugo, sto bi rekli da se odvezes do mora i nazad opusteno.. moram da priznam da se oseti ogroman obrtni moment u niskom rezimu, vec posle 4000 obrtaja..
Konkretno ovaj cilindar ide na blok familije piaggio bb AC 125cc > koji ima svoje mane ali i problem sa nekompatibilnošću zamene prenosnog odnosa primara i sekundara sa bratom iz LC bloka, pa se obrtni momenat jos vise oseti na tako kratkom prenosu..

Recimo da je tockiranje neminovno na svakom dodavanju gasa, prenos zavrsava na nekih 7-8k obrtaja i najveca brzina je na mozda 500 obrtaja vise, 135kmh po satu piaggio tph-a. Subjektivni osecaj je da ide nijansu bolje od midrace 70. Nisam imao prilike da probam ovako nesto na LC bloku (180cc sa diskom) koji ima duzi prenos, mislim da je to pun pogodak s'obzirom na raspolozivost koju pruza cilindar. Hvala Mario

#3 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 30 April 2015 - 12:49

Svaka čast Mario na analizi...ovo do sada nismo imali na forumu..
Neverovatno kako miran koncept i koliko poootencijala :) bilo bi interesantno podići ga na neku višu stepenicu...

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 May 2015 - 00:30

Odlicna analiza, svaka cast. :)
Bas zanimljiv cilindar, pravi gradski trkac koji moze da ide i na duge otvorene puteve. Bilo bi zanimljivo isturpijati ovakav cilindar pa vidjeti sta sve moze.

#5 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 01 May 2015 - 01:00

Ako dobro citam graf, treba samo podici izduvni jer prelivnih ima na pretek, malo postrugati zarad veceg K odnosa, i brm brm :biker_scooter: :rolleyes:

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 01 May 2015 - 01:05

kod 180cc-a se brutalno dobija snaga napadanjem izduva, međutim trebalo bi prihvatiti pritiske za koje su projektovani

100-115 PSI-ja se drži i Gilardoni u stock postavci, a evo vidimo da ni Malossi nije baš odmakao. Jedno je da je cilindar zaista elastičan i da radi fino i sa fabričkim bojlerom, a drugo da se planira na osnovu primarne kompesije koju radilica donosi iz bloka..

ako nje nema, džaba se radi koncept na npr 150 ili 180 PSI-ja





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users