Na red je došao jedan interesantan primerak iz Malossi kuhinje, kako samo ime kaže MHR team replica, bi po projketnom nazivu trebao biti cilindar za svaki dan ali ipak za ljubitelje malo vatre, koju najviše pruža prvi nosilac not imena MHR Team i za koji znamo da je čistokrvni race koncept..
Cilindar je primerak za Peugeot vertikalni blok (SF2, Eliseo, Viva) LC tip, vodeno hlađen. Aluminijumska izvedba nikasil košuljica spakovan sa klipom 47mm koji nosi dve karike kao i sport verzija...
kao što smo i očekivali od Malossi-ja, u paketu je komplet zaptivki, silikonskih O-Ring gumica, klip sa karikama, bolcnom, segerima, glava sa potrebnim priključkom za vodu brezoni nosači auspuha, karbonitne lamelice kao i knjiga sa detljanim tekstom na šta sve treba obratiti pažnju kod montaže..
cilindar je u vrlo kvalitetnoj izvedbi, naziremo rotax tip tri izduvna kanala, kao i dva boost-a i fine precizno odrađene prelivne koji su u ovoj situaciji na istoj meri..
što se tiče prostora za hlađenje uočićemo fino pripremljen ulazak hladne vode bez neophodnih vrtloga i redukcije, kao i produbljenje na odlivku oko izduvnog kanala, tačnije voda dotiče komplet stranice izduva do dna..
ostalo je već izlčišno komentarisati, izduvni je odlivak, mogao bi se još doterati, kontaktni prelivni su precizni, cilindar ima utisnut serijski broj na mestu kontakta sa blokom
glava je slična malossi sport glavi, nisam stigao da premerim još zapreminu, uočićemo sličan sqush band koncept kao i kod sport-a, mada bi za tu komparaciju trebalo preciznije meriti
malo je sumnjivo zašto su spakovali klip sa dve karike debljine 1,5mm u konept koji bi trebao biti midrace, poznato je da flutter karika (zveckanje na određenim obrtajima) mnogo zavisi od njihopve debljine... konkretno 1,5mm nije planirana da se vrti preko 11000..
ostalo sve prepoznajemo kao i kod sport-a, ovde je bolcna 12mm, dolaze i C osigurači, a karike su kao što vidimo u ovom slučaju hromirane
debljina zaptivača ispod cilindra je 0,55mm, debljina karbonitne lamelice je 0,30mm
evo i portmape
iz koje proizilazi sledeća analiza
C = 0mm
Ciljani obrtaji = 12200 rpm
Prisak = 123 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 15,7KS
Očekivana snaga na radilici = 13,08KS
Očekivana snaga na točku = 10,9KS
C = 0,2mm
Ciljani obrtaji = 12400 rpm
Prisak = 122 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 16KS
Očekivana snaga na radilici = 13,33KS
Očekivana snaga na točku = 11,1KS
C = 0,5mm
Ciljani obrtaji = 13000 rpm
Prisak = 117 PSI u skladu sa transferima
Teorijska snaga = 15,9KS
Očekivana snaga na radilici = 13,33KS
Očekivana snaga na točku = 11,1KS
kao što vidimo cilindar je dosta visoko sinhronizovan, relativno miran, tačno usklađen i nizak sa pritiscima,, ako jednu od ovih analiza propustimo kroz simulaciju nešto nižih obrtaja, recimo 9500, uvidećemo da se pritisak izduva i preliva ni tada ne prelazi kritičnu meru i da će cilindar sa nešto manjim učinkom raditi i na tim obrtajima linearno jer je za očekivati da će i pritisak iz bloka koji dolazi iz primarnog dela radilice moći da isprati to napajanje u tim vremenskim intervalima, u našem primeru 9500 puta u minuti
C = 0mm
Ciljani obrtaji = 9500 rpm
Prisak = 182 PSI u skladu sa transferima, blowdown malo zaostaje 151
o snagama ne vredi pisati jer ovde nisu tačne, ako uradimo prosek snage koji potiče iz proseka pritisaka koji se na ovim obrtajima ne poklapaju dobićemo isto, dakle ovaj cilindar nije ni jači ni slabiji od tih 15,7-16KS-a na 9500 ali je ako gledamo sa aspekta pritiska još upotrebiv
ovde su slike klipa u DMT i GMT
pritegao sam cilindar i merenjem sam utvrdio da mi je DMT u meri 39,84 mm što znači da mi je
C parametar 39,84-39,10= 0,74mm
upust squish band-a u glavi je 0,33mm
zapremina glave, merenjem metodom pleksiglasa je 6,5 ccm
zakrivljenje čela klipa nisam ponovo merio, on je identičan svakom sport klipu i iznosi 2,7mm
pa super iz ovoga imam sledeću analizu
visina C=0,75mm
ciljni obrtaji=13600 rpm
pritisak=111,5PSI
kalkulativna snaga=15,8KS
snaga na radilici=cca 13,2KS
kao i kalkulativni stepen kompresije od 13,4:1
gde vidimo da bi mi mereni squish tinol žicom trebao biti 1,08mm a u stvarnosti je 1,19mm dakle grešim negde 1/10mm
1
6 replies to this topic
#1
Posted 12 May 2015 - 23:44
#2
Posted 12 May 2015 - 23:56
Ni meni nije jasno što su pakovali 2 karike na ovakvom konceptu cilindra...postavljam sebi glupo pitanje mada proizvođači o tome često razmišljaju...1 komponenta za više tipova?? u ovom slučaju je to klip? Sport = Replica
U svakom slučaju mislim da se treba zadržati do 11.000 rpm i da će na tim obrtajima ovaj cilindar doobro raditi...
U svakom slučaju mislim da se treba zadržati do 11.000 rpm i da će na tim obrtajima ovaj cilindar doobro raditi...
#3
Posted 13 May 2015 - 00:24
Auu, kakav koncept, prilično sam iznenađen. Očekivao sam nešto drugo od tog cilindra, da se vrti niže do plafon 11k a da ima veliku elastičnost u širem spektru obrtaja. Čemu toliki obrtaji a stavili klasičan klip sa dve 1,5mm karike kao u mom gusu. Osim toga, previše obrtaja za postignutu teorijsku snagu, moglo je to i na nižim. Možda grešim ali ne razumem koja je svrha, ako je koncipovan za grad, da vrišti kroz ulice? Ispravite me ako grešim.
#4
Posted 13 May 2015 - 00:48
Mislim da bi cilindar bolje radio sa klipom sa 1 karikom, ovo mi totalno nelogicno izgleda, klip 2 karike a cilindar radjen za 12500rpm?
#5
Posted 13 May 2015 - 10:49
Taj kit je zapravo mhr replica kako se najcesce naziva, a precizni naziv koristi rijec team? Raspoloziv je vec dugi niz godina.
Vozio sam takvog peugeota sf, 19 dellorto, yasuni R. I ja se ne mogu sjetiti kako je to islo. Ali moj f15 sa malossi sportom, 17.5, yasuni r je odusevio vlasnika, u startu je sigurno bio bolji, a kasnije nisam siguran.
Uglavnom hocu reci da ce taj kit ici malo bolje od sporta i da ce se malo vise vrtiti sa istim auspuhom, mala razlika, a poznato je da na vertikali pezo imaju oko 1000rpm nizu rezonancu. Znaci ako se hoce iskoristiti maksimum treba kratiti granu na nekom midrace auspuhu.
Pratim dalje sa interesom
Vozio sam takvog peugeota sf, 19 dellorto, yasuni R. I ja se ne mogu sjetiti kako je to islo. Ali moj f15 sa malossi sportom, 17.5, yasuni r je odusevio vlasnika, u startu je sigurno bio bolji, a kasnije nisam siguran.
Uglavnom hocu reci da ce taj kit ici malo bolje od sporta i da ce se malo vise vrtiti sa istim auspuhom, mala razlika, a poznato je da na vertikali pezo imaju oko 1000rpm nizu rezonancu. Znaci ako se hoce iskoristiti maksimum treba kratiti granu na nekom midrace auspuhu.
Pratim dalje sa interesom
#6
Posted 13 May 2015 - 11:13
dajteh, on 13 May 2015 - 10:49, said:
Uglavnom hocu reci da ce taj kit ici malo bolje od sporta i da ce se malo vise vrtiti sa istim auspuhom, mala razlika, a poznato je da na vertikali pezo imaju oko 1000rpm nizu rezonancu. Znaci ako se hoce iskoristiti maksimum treba kratiti granu na nekom midrace auspuhu.
već sam umislio da se niko neće setiti
#7
Posted 13 May 2015 - 15:43
Izgleda cudno da uz ovaj cilindar salju klip sa dve karike i to debljine 1,5mm ali valjda su oni to projektovali
.
Rade je isto imao taj cilindar sa istim klipom tako da je to to nema dileme..cak sam skoro menjao jednom drugu klip na tom cilindru za Minarelli LC (aerox) i malo se zacudio da je sa dve karike ali nismo hteli da da eksperimentisemo tako da smo spakovali stock malossi kakav je bio.
Probao sam ga u kombinaciji sa yasuni R-om,dell 19 i grize odlicno..
.
Rade je isto imao taj cilindar sa istim klipom tako da je to to nema dileme..cak sam skoro menjao jednom drugu klip na tom cilindru za Minarelli LC (aerox) i malo se zacudio da je sa dve karike ali nismo hteli da da eksperimentisemo tako da smo spakovali stock malossi kakav je bio.
Probao sam ga u kombinaciji sa yasuni R-om,dell 19 i grize odlicno..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users