


#21
Posted 05 June 2015 - 18:15

#22
Posted 12 June 2015 - 03:29

#23
Posted 12 June 2015 - 10:18

#24
Posted 12 June 2015 - 18:11

#25
Posted 29 June 2015 - 00:54

Jedna cisto da ne bude da ne radim nista

Sutra kompletan spisak svih radova u proteklih par dana i sta je u planu za narednih par

#26
Posted 02 July 2015 - 01:30

#27
Posted 03 July 2015 - 06:52

Novosti su: pukao je klip, i tera se kod AcePostara i Yooalexandra da zamene i usteluju sve kako treba
I ukratko da napisem sta se sve radi na skuteru :
Kupljene su druge plastike, farba se sve u tozla
ceo ram je ociscen od masnoce i prljavstine stare 20+ god
sve zice lepo sprovedene,zamenute one koje su bile isecene i utegnuto vezicama
opran rezervoar
skinuta uljna pumpa
srafovi, poklopci, detalji itd ofarbani
RMS gumene rucice
NGK B7HS svecica
Vario Naraku High Speed Racing V.2
Kvacilo ARTEK K2 Racing
Karb kopija dellorto 17.5
Novi klip i karike
Brembo plocice i paknovi
Primar i sekundar od aeroxa
linearna remenica za morini 123mm
akumulator
daljinsko paljenje
muzika
Led diode u farove i stopaljke
moguce da sam zaboravio nesto pa ako se setim dodacu

Slike svega kacim tek kad se zavrse svi radovi jer pola sa spiska nije gotovo

#28
Posted 03 July 2015 - 11:21
#29
Posted 03 July 2015 - 11:30
#30
Posted 03 July 2015 - 11:55
Ja kad sam stavio 70cc AC cilindar na eaglea sa svecicom 8-icom nije hteo da pokazuje lepu boju svecice neg je stalno bila crna i siva. Tek kako sam stavio 9-ku dobio lepu braon boju..
#31
Posted 03 July 2015 - 13:09
Problem je sto je Mare narucio delove ( i svecku) a onda zalepio karike na klipu.. videcemo kad premerim da li vredi spasavati, a nema poente napamet uzimati svecku. Ako se pakuje drugi kit, svakako ova 7 nece igrati..
#32
Posted 03 July 2015 - 16:08

Npr Patak vozi 9-ku na sport prou koji je LC a spada u grupu jacih base
#33
Posted 03 July 2015 - 18:32
"Ja najbolje znam"

Salu na stranu, da ne pomisle drugi clanovi da se svadjamo, moram da objasnim.
Sport pro (athena) ima ugao izduva blizu 190 stepeni i stepen kompresije preko 13:1. Alunikasil sa 1 karikom od 1mm, i ako ga svrstavaju u base, on je zapravo midrace i nije posteno porediti ga sa Markovim cilindrom.
Marko ima kineski no name, pise samo 72cm. Takav sam i ja vozio na freeju, kosta oko 2700dinara. Klasican gus sa klipom sa 2 karike debljine 1,5mm. C paramerar je 2,8mm i stepen kompresije je 7,6:1!!! Cilindar neupotrebljiv ispod 7k obrtaja, nema snage. Problem sa svecicom sto prouzrojuje nepravilan rad. Sa 9 nece da sastavi, sa 8 trokira na niskim otklonima, pogotovu dok je hladan. Glumi kao da ima visak goriva na pilotki. Sa 7 savrseno radi, bez promene komponenti na krbu.
Presudno je pre svakog stelovanja karba skinuti cilindar i premeriti tolerancije. Isto tako izracunati stepen kompresije, postaviti odgovarajucu svecicu pa tek onda setovati karb!
Jos presudnije je ne uzimati za referentnu tacku tudje setupe, to smo naucili i sa karbovima i diznama pa tako i sa razlicitim cilindrima, stepenom kompresije i svecicama..
#34
Posted 03 July 2015 - 20:10
AcaPostar, on 03 July 2015 - 18:32, said:
"Ja najbolje znam"

Salu na stranu, da ne pomisle drugi clanovi da se svadjamo, moram da objasnim.
Sport pro (athena) ima ugao izduva blizu 190 stepeni i stepen kompresije preko 13:1. Alunikasil sa 1 karikom od 1mm, i ako ga svrstavaju u base, on je zapravo midrace i nije posteno porediti ga sa Markovim cilindrom.
Marko ima kineski no name, pise samo 72cm. Takav sam i ja vozio na freeju, kosta oko 2700dinara. Klasican gus sa klipom sa 2 karike debljine 1,5mm. C paramerar je 2,8mm i stepen kompresije je 7,6:1!!! Cilindar neupotrebljiv ispod 7k obrtaja, nema snage. Problem sa svecicom sto prouzrojuje nepravilan rad. Sa 9 nece da sastavi, sa 8 trokira na niskim otklonima, pogotovu dok je hladan. Glumi kao da ima visak goriva na pilotki. Sa 7 savrseno radi, bez promene komponenti na krbu.
Presudno je pre svakog stelovanja karba skinuti cilindar i premeriti tolerancije. Isto tako izracunati stepen kompresije, postaviti odgovarajucu svecicu pa tek onda setovati karb!
Jos presudnije je ne uzimati za referentnu tacku tudje setupe, to smo naucili i sa karbovima i diznama pa tako i sa razlicitim cilindrima, stepenom kompresije i svecicama..
#35
Posted 04 July 2015 - 06:20

U svakom slucaju ovo je ipak low budget varijanta, kao i svi imam i ja zelju za high end-om ali je to kao sto je par clanova foruma dokazalo skup sport, a meni je kolko god bila velika ljubav za 2 tocka ipak vece uzivanje spakovati nesto zesce na 4 tocka

#36
Posted 04 July 2015 - 19:55


#37
Posted 06 July 2015 - 06:31

#38
Posted 06 July 2015 - 06:34




i sve je to napravio osigurac bolcne koj je pukao..

#39
Posted 06 July 2015 - 10:16
#40
Posted 06 July 2015 - 12:28
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users