Jump to content


Aprilia SR1 - Komarac



118 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 05 June 2015 - 18:15

moraš uvek imati keca u rukavu ;)

#22 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 12 June 2015 - 03:29

Posted Image

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 12 June 2015 - 10:18

onda ipak nije ispao Martini racing :)

#24 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 12 June 2015 - 18:11

Na zalost ne, al ispasce i od ovoga nesto :)

#25 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 29 June 2015 - 00:54

Posted Image


Jedna cisto da ne bude da ne radim nista :)

Sutra kompletan spisak svih radova u proteklih par dana i sta je u planu za narednih par :)

#26 SingeNS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 387 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr Replica

Posted 02 July 2015 - 01:30

Nadam se da planiras srediti taj sareni ram :D

#27 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 03 July 2015 - 06:52

@SingeNS: Sredice se i sareni ram :)

Novosti su: pukao je klip, i tera se kod AcePostara i Yooalexandra da zamene i usteluju sve kako treba

I ukratko da napisem sta se sve radi na skuteru :
Kupljene su druge plastike, farba se sve u tozla
ceo ram je ociscen od masnoce i prljavstine stare 20+ god
sve zice lepo sprovedene,zamenute one koje su bile isecene i utegnuto vezicama
opran rezervoar
skinuta uljna pumpa
srafovi, poklopci, detalji itd ofarbani
RMS gumene rucice
NGK B7HS svecica
Vario Naraku High Speed Racing V.2
Kvacilo ARTEK K2 Racing
Karb kopija dellorto 17.5
Novi klip i karike
Brembo plocice i paknovi
Primar i sekundar od aeroxa
linearna remenica za morini 123mm
akumulator
daljinsko paljenje
muzika
Led diode u farove i stopaljke
moguce da sam zaboravio nesto pa ako se setim dodacu :D

Slike svega kacim tek kad se zavrse svi radovi jer pola sa spiska nije gotovo :)

#28 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2015 - 11:21

Jedino svecicu uzmi bar br9hs ako vozis 70cc vazdusaru. Ta sedmica je samo za serijalu. Ako ti kapica svecice ima otpornik onda uzmi svecicu bez slova r u nazivu.

#29 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 03 July 2015 - 11:30

Kinez je kit, AcaPostar mi je ovu preporucio valjda zato..

#30 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2015 - 11:55

Pa ja ti kazes iz iskustva sa minarelli masinama. Ako je 50cc kit stavi svecicu br8hs a ako je 70cc stavi br9hs.

Ja kad sam stavio 70cc AC cilindar na eaglea sa svecicom 8-icom nije hteo da pokazuje lepu boju svecice neg je stalno bila crna i siva. Tek kako sam stavio 9-ku dobio lepu braon boju..

#31 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2015 - 13:09

Kineski kit, mali stepen kompresije, nece da radi sa hladnom svecicom!

Problem je sto je Mare narucio delove ( i svecku) a onda zalepio karike na klipu.. videcemo kad premerim da li vredi spasavati, a nema poente napamet uzimati svecku. Ako se pakuje drugi kit, svakako ova 7 nece igrati..

#32 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 03 July 2015 - 16:08

Ta 7 nema sanse da ce raditi, bar 8-ica mada za vazdusaru bi mogla i 9-ka al ti ako meris kompresiju i sve najbolje znas. :)

Npr Patak vozi 9-ku na sport prou koji je LC a spada u grupu jacih base

#33 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 July 2015 - 18:32

U pravu si Boki!
"Ja najbolje znam" :)

Salu na stranu, da ne pomisle drugi clanovi da se svadjamo, moram da objasnim.

Sport pro (athena) ima ugao izduva blizu 190 stepeni i stepen kompresije preko 13:1. Alunikasil sa 1 karikom od 1mm, i ako ga svrstavaju u base, on je zapravo midrace i nije posteno porediti ga sa Markovim cilindrom.

Marko ima kineski no name, pise samo 72cm. Takav sam i ja vozio na freeju, kosta oko 2700dinara. Klasican gus sa klipom sa 2 karike debljine 1,5mm. C paramerar je 2,8mm i stepen kompresije je 7,6:1!!! Cilindar neupotrebljiv ispod 7k obrtaja, nema snage. Problem sa svecicom sto prouzrojuje nepravilan rad. Sa 9 nece da sastavi, sa 8 trokira na niskim otklonima, pogotovu dok je hladan. Glumi kao da ima visak goriva na pilotki. Sa 7 savrseno radi, bez promene komponenti na krbu.

Presudno je pre svakog stelovanja karba skinuti cilindar i premeriti tolerancije. Isto tako izracunati stepen kompresije, postaviti odgovarajucu svecicu pa tek onda setovati karb!

Jos presudnije je ne uzimati za referentnu tacku tudje setupe, to smo naucili i sa karbovima i diznama pa tako i sa razlicitim cilindrima, stepenom kompresije i svecicama..

#34 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 July 2015 - 20:10

View PostAcaPostar, on 03 July 2015 - 18:32, said:

U pravu si Boki!
"Ja najbolje znam" :)

Salu na stranu, da ne pomisle drugi clanovi da se svadjamo, moram da objasnim.

Sport pro (athena) ima ugao izduva blizu 190 stepeni i stepen kompresije preko 13:1. Alunikasil sa 1 karikom od 1mm, i ako ga svrstavaju u base, on je zapravo midrace i nije posteno porediti ga sa Markovim cilindrom.

Marko ima kineski no name, pise samo 72cm. Takav sam i ja vozio na freeju, kosta oko 2700dinara. Klasican gus sa klipom sa 2 karike debljine 1,5mm. C paramerar je 2,8mm i stepen kompresije je 7,6:1!!! Cilindar neupotrebljiv ispod 7k obrtaja, nema snage. Problem sa svecicom sto prouzrojuje nepravilan rad. Sa 9 nece da sastavi, sa 8 trokira na niskim otklonima, pogotovu dok je hladan. Glumi kao da ima visak goriva na pilotki. Sa 7 savrseno radi, bez promene komponenti na krbu.

Presudno je pre svakog stelovanja karba skinuti cilindar i premeriti tolerancije. Isto tako izracunati stepen kompresije, postaviti odgovarajucu svecicu pa tek onda setovati karb!

Jos presudnije je ne uzimati za referentnu tacku tudje setupe, to smo naucili i sa karbovima i diznama pa tako i sa razlicitim cilindrima, stepenom kompresije i svecicama..
Aca objasnio!

#35 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 04 July 2015 - 06:20

Nemam bas puno iskustva u celoj ovoj nazovi mehanickoj matematici al ono osnovno sto znam je da je svaki setup jedinstven, nikad se ne mogu poklapati osim ako su identicni delovi pa i tad zna biti razlika, skut sam uzeo sa setupom sa kojim sam bio u NS na skupu, to jest kao sto neki znaju 2 dana pre skupa sam uzeo skuter sa skroz ne poznatim setup-om od decka kojeg sam 2 puta u zivotu video i to je bilo ono "cao-cao".. kao sto je Aca rekao snage u malim obrtajima nema, pogotovo sto je fabricki prenos i karb.. karburator sam sam stelovao iako nemam pojma kako se to radi i po snimcima na yt i temama na forumu sam nekako se igrao oko visine igle i srafa za mesavinu, dizne nisam dirao.. stelovao sam ga tako da najbolje vuce, na malom gasu je znao da trokira i Aca mi je rekao kad smo se videli da zamenim svecicu 6ticu za 7micu sto sam i uradio i to trokiranje je nestalo i skut je primao malo bolje gas.. sad je*iga bio je topao dan i nas dvojca smo seli na skut i pun gas na uzbrdici i klip je izgleda pukao. nisam otvarao jos tek cemo kad ga oteram kod Ace ma da po onom piskavom zvuku bi rekao da je to.. ako nije napravio riseve po cilindru super ostaje isti sa novim klipom a ako jeste opet ce kineski neki za sad jer bas nisam najbolji sa lovom a vec sam narucio i platio kvacilo, vario i plastike.. videcemo sta ce biti kad stignu delovi i kad se otvori masina :)
U svakom slucaju ovo je ipak low budget varijanta, kao i svi imam i ja zelju za high end-om ali je to kao sto je par clanova foruma dokazalo skup sport, a meni je kolko god bila velika ljubav za 2 tocka ipak vece uzivanje spakovati nesto zesce na 4 tocka :)

#36 Hurricanac

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 43 posts
  • MestoZemun
  • VozimKeeway Hurricane 08

Posted 04 July 2015 - 19:55

Cao, kad ces ponovo doci na knauf? :D Btw skuter ce biti ko bombona :)

#37 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 06 July 2015 - 06:31

Pozz drug, svracacu kad se bude sklopila, svakako neka akcija kao prosli put :)

#38 taNok

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 95 posts
  • MestoBeeGee
  • VozimAprilia SR1

Posted 06 July 2015 - 06:34

E pa ljudi stanje je ovakvo:
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
i sve je to napravio osigurac bolcne koj je pukao..
Posted Image

#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 06 July 2015 - 10:16

poderotina... jer si ti to vadio sad skoro i vraćao na mesto ?

#40 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 06 July 2015 - 12:28

Auu...ti seger osiguraci su mi najveca nocna mora. Jel to bio G tip segera? Na prvoj slici se vec vidi kako ne lezi dobro u lezistu





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users