Jump to content


Keeway Focus - Djomla


314 replies to this topic

#41 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 19 May 2017 - 10:15

Pomeranje paljenja se u praksi pokazalo ka dobra stvar,jer na nizem gasu dobijas malo veci obrtni momenat,takodje to pomeranje moras ispostovati sa par brojeva vecom diznom.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#42 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 19 May 2017 - 10:21

https://svet-skutera...minarelli-bloka
Univerzalno i za minareli i kineski blok,njegovu kopiju.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Edited by vlayco85, 19 May 2017 - 10:23.


#43 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 19 May 2017 - 10:27

Dizne ne mogu nigde da nadjem,ako neko ima da mi proda neku od 60 do 70 bilo koju neka mi javi.
Skinuo sam magnet kad ono otisao semering.Duze vreme mi vrira ler gas pa videcu da li je ovo razlog.Posted ImagePosted Image

#44 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 19 May 2017 - 11:37

Naravno,tu je uvlacio visak vazduha

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#45 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 19 May 2017 - 12:39

Evo upaljen pola sata miran kao bubica.Sve vreme sam mislio da me zeza sauh.
Pomerio sam palenje od prilike.
Posted ImagePosted Image

#46 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 May 2017 - 15:53

Otprilike na koju stranu?

#47 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 19 May 2017 - 15:59

U levo,advance nego kazem odprilike za stepene.

#48 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 19 May 2017 - 17:49

View Postdjomla, on 19 May 2017 - 15:59, said:

U levo,advance nego kazem odprilike za stepene.
Jesi li procitao temu koju sam ti linkovao,ne postoji „od prilike“,to od prilike moze da te kosta cilindra i klipa.Procitaj ponovo,mislim da tamo pise da je 1.1mm=1stepen.
Da li proverio rad skuta,veca dizna itd?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#49 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 May 2017 - 17:58

Meri se pozicija klipa u odnosu na gornju ivicu cilindra odnsno najvisa pozicija klipa ili gornja mrtva tačka. Paljenje pomeramo u advance da bi dobili na snazi, s tim što nam je bezbedno - provereno u praksi do 10000rpm - do nekih 20stepeni pre gmt, odnsno oko 2mm (ima tačan odnos u Mariovom kalkulatoru) klip spušten u odnosu na gmt kada se okreće radilica u kontra smeru - u levo.

Za tu poziciju radilice treba pomeriti kompletnu anker ploču u levo tako da sredina senzora pickupa tada bude tačno na kraju pruge - okidača magneta.

Neam ništa napamet i ne meri se pomicaj na ploči.

Ja se sećam da sam na piaggio freeju postavljanjem izmeštene kajle dodao oko 4-5 stepeni advace i umesto postojeće 78dizne mala mu je bila i 90ka.

#50 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 20 May 2017 - 13:05

Kod mene i pored toga što sam anker ploču vratio unazad advance za 3mm, pick up nije na kraju "okidača magneta" kad je klip u GMT već ga prelazi i to poprilično. Nisam merio ali odprilike fali mu oko 3-4mm da bi pick up bio tačno na kraju okidača.

#51 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 May 2017 - 13:26

Jel nisi razumeo sta sam napisao ili ti imaš neki drugi sistem merenja paljenja?

#52 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 20 May 2017 - 13:44

Ma ok, razumeo sam o čemu govoriš. Slažem se da nije merodavno to pomeranje i merenje u mm jer nije isti odnos sa stepenima. Nisi me razumeo. Kod mene u fabričkoj postavci kada je klip u GMT sredina pick up-a nije na kraju okidača već ga prelazi. Pomeranjem u advance približio sam pick up okidaču ali fali mu još oko 3mm. Koliko znam kada je klip u GMT sredina magneta pick up-a treba da bude na ivici šine okidača. Ispravi me ako grešim?

#53 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 20 May 2017 - 14:00

Moja greška. Izvinjavam se. Kada je pick up na ivici okidača to je 12 stepeni PGMT zavisi od modela.

#54 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 20 May 2017 - 14:19

View PostKeta, on 20 May 2017 - 14:00, said:

Moja greška. Izvinjavam se. Kada je pick up na ivici okidača to je 12 stepeni PGMT zavisi od modela.
Attached File  Paljenje+Tajming.jpg   64.11K   34 downloads
Kod mene je u ovakvom položaju. Pomeranje 3mm advance.

#55 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 May 2017 - 14:28

Gmt je 0 stepeni, tada je pruga na magnetu već pretrčala okidač jer je fabrički predpaljenje na 12-14* a to znači da je klip 12-14* pre gmt, a to merimo precicno u milimetrima i desetim delovima... ako zarotiramo radilicu u levo (kontra smer od gmt) na nekih 1,4 -1,5mm spustenog klipa poklopiće se kraj pruge magneta sa sredinom čitača na pickupu, govorimo o stok paljenju. Mi treba da pomerimo paljenje na recimo 20*, recimo 2,2mm klip niže od gmt, znači opet radilica u kontra smeru za toliko i nju fiksiramo a sada anker ploču zaokrecemo ponovo u levo da bi ponovo poklopili kraj pruge magneta (u smeru okretanja kraj), sa sredinom čitača picka.
Ne znam koliko je to u mm ploče i nije za precizno meriti ploču.

Sve stepene i milimetre sam pisao odokativno, proverite u temi i u Mariovom kalkulatoru tačnu konverziju.

#56 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 20 May 2017 - 14:49

View PostRazredni, on 20 May 2017 - 14:28, said:

Gmt je 0 stepeni, tada je pruga na magnetu već pretrčala okidač jer je fabrički predpaljenje na 12-14* a to znači da je klip 12-14* pre gmt, a to merimo precicno u milimetrima i desetim delovima... ako zarotiramo radilicu u levo (kontra smer od gmt) na nekih 1,4 -1,5mm spustenog klipa poklopiće se kraj pruge magneta sa sredinom čitača na pickupu, govorimo o stok paljenju. Mi treba da pomerimo paljenje na recimo 20*, recimo 2,2mm klip niže od gmt, znači opet radilica u kontra smeru za toliko i nju fiksiramo a sada anker ploču zaokrecemo ponovo u levo da bi ponovo poklopili kraj pruge magneta (u smeru okretanja kraj), sa sredinom čitača picka.
Ne znam koliko je to u mm ploče i nije za precizno meriti ploču.

Sve stepene i milimetre sam pisao odokativno, proverite u temi i u Mariovom kalkulatoru tačnu konverziju.
Koliko stepeni je maksimalno pomeranje advance na base kitovanoj mašini?

#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 May 2017 - 15:21

Do 10000 rpm si miran sa oko 20stepeni pretpaljenja isprobano u praksi, naravno pod uslovim da se isprati odgovarajuce podesavanje smeše. Jos ranije paljenje traži jos vise goriva ali daje snagu pogotovo u nizem rezimu. Visoki obrtaji su problem jer se razvijaju ogromne temperature pa cak i previse goriva nije lek, tope se i svecica i čelo klipa.

#58 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 20 May 2017 - 15:37

Par slika jer su sve nestale :)
Posted ImagePosted Image
Posted Image

Edited by djomla, 20 May 2017 - 15:38.


#59 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 May 2017 - 20:14

Stare slike su nestale jer si ih kacio na eksterni image hosting koji je sada ugasen.
Upravo iz tih razloga apelujemo na clanove da kacu slike direktno na nas forum - na taj nacin su sigurni da ce im slike biti dostupne i nakon par godina.

#60 Keta

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 176 posts
  • MestoPožarevac
  • VozimKeeway Focus 70ccm

Posted 22 May 2017 - 22:39

View PostRazredni, on 20 May 2017 - 15:21, said:

Do 10000 rpm si miran sa oko 20stepeni pretpaljenja isprobano u praksi, naravno pod uslovim da se isprati odgovarajuce podesavanje smeše. Jos ranije paljenje traži jos vise goriva ali daje snagu pogotovo u nizem rezimu. Visoki obrtaji su problem jer se razvijaju ogromne temperature pa cak i previse goriva nije lek, tope se i svecica i čelo klipa.
To mi je poznato. Auspuh mi je postao ljubicast od temperature, ali srecom svecica je odlicne boje. Pojacao sam hladjenje sportskim ventilatorom, onim narandzastim sa vecim lopaticama i razbusio fabricku glavu na meru 47mm jer ima vise rebara za hladjenje. Za sada se pokazalo dobro.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users