Jump to content


Keeway Fokus - Silbaš



82 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 June 2015 - 10:07

izmenjaj samo igličasti sa nekim dellorto tipom iz bilo koje 12-ke, taj je za 1mm kraći i biće sve ok

#62 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 12 June 2015 - 10:38

Vazi :) to cu lako naci :) od nedelje stavljam novi cilindar i klip pa cu i to uraditi :))

#63 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 12 June 2015 - 10:41

Ako imas pri ruci mozes i cijeli plovak delortov stavit , na nekim kopijama dellorta su plovci radili problem

#64 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 13 June 2015 - 02:35

Sve od nedelje kad uzmem slobodno,evo da se pohvalim,ove godine sam malo mislio na bezbednost pa sam priustio sebi nesto od nove opreme :)

Posted Image

#65 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 13 June 2015 - 17:11

Bas sam gledao,iglicasti ventil koji je na plovku meni je kao stelujuci,ne znam jel i na delortu tako, onaj zavrsetak koji se kaci na plovak se pomera gore dole. jel to normalno? kao da ima oprugicu u sebi.. Da li ima neko kvacilo na prodaju, mislim da je 112 zvono,posto sam zvono uzeo novo,znaci i to mi kvacilo treba...

Edited by Silbas, 13 June 2015 - 17:12.


#66 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 June 2015 - 19:50

Posted Image

Levo je dell phbg (19-21mm)
Sredina dell phva (12-17,5mm)
Desno kopija dell phva/phbn

1mm je razlike izmedju kopije i originala na 17,5mm sto mu u praksi dodje ovako:

U ovom polozaju zatvara dovod goriva kopija iglicastog
Posted Image
Posted Image

U ovom polozaju zatvara dovod goriva original iglicasti
Posted Image
Posted Image

Ako znamo da je plovak tezak 4gr
Posted Image

Vidi se tacno na kojoj liniji pluta
Posted Image

Pa moze tacno da se dodje do zakljucka koliko ce goriva biti u loncetu i koliko ce trajati na punom gasu..

#67 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 14 June 2015 - 02:12

Hvala puno, u utorak cu menjati taj iglicasti pa javljam,samo da vas pitam za diznu okvirno koliko da idem? znaci motoforce 17,5 , red sponge i skinuta lulica sa airboxa

Edited by Silbas, 14 June 2015 - 02:13.


#68 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 June 2015 - 02:15

Okvirno najveca iz seta koju imas pa spustaj dok ne ubodes pravu :)

#69 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 June 2015 - 08:34

Normalno je da svaki ima oprugicu u sebi ali je duzina kod dell kraca .. to je bitno

#70 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 14 June 2015 - 09:17

Hvala :) Ja sam imao del 17,5 za pijadja, i znam da nisam mogao da prebacim plovak,nije bio isti ko kod motoforce za minareli..

#71 canibal86

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 185 posts
  • MestoSid
  • VozimSpider X5

Posted 14 June 2015 - 14:12

Jel se moze negde kupiti plovak i iglica od dell phva 12 ubacio bih u weber 12 na oko mi se cini isti plovak?

#72 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 June 2015 - 20:55

Plovak za dell phva modele je isti na svim dell od 12 do 17,5mm fizicki, ima razlike u gramazi, neki su 4, neki 5grama. Medjutim, ja sam ranije probao da prebacujem sa della na weber i pase fizicki ali je malo drugaciji oblik pa hoce da zaglavi plovak kada prelazi preko glavne dizne. Ako pronadjes na oglasima bilo koji dell 12-14-17,5 (original) bolja solucija da ga namontiras kompletnog nego da pakujes delove.

#73 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 16 June 2015 - 15:09

Stavio diznu 92, lulica skinuta + rupa od 10mm na airboxu ,uspeo da nadjem iglicasti, sraf na malo jace od dva kruga,iglica spustena skroz,motor odlicno radi. Evo par slika..
Motoforce iglicasti:
Posted Image

Dellorto iglicasti:
Posted Image


pokusao sam da slikam razliku al jedva se vidi,ali na gore slikama se primeti:
Posted Image

Uzeo koso rucke, lepe su mi

Posted Image

i jedna za kraj,ja i moj pomocnik :D
Posted Image

#74 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 17 June 2015 - 01:45

danas u toku dana promenio cilindar, stavljen 40,75, podesavanja karba nisu ostala ista, igla je na drugom zubu od gore,2,5 kruga vazduha stavljena glava sa manjim kompresionim prostorom, od jamahe,pa samim tim i svecica sa kratkim navojem, ostalo mi je da kupim neko kvacilo i da zavrsim pricu oko stelovanja

#75 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 June 2015 - 02:17

Jesi izmjerio squish i izracunao stepen kompresije? Nije bas najpametnije rjesenje stavljati napamet druge glave cilindra.

#76 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 17 June 2015 - 13:09

Nista ja nisam radio, glava je sa jamahinim znakom na sebi, samo sam video da ima manju zapreminu pa sam je stavio,i nemam dihtung limeni, sta moze da se desi? prosli klip 42 sto sam imao je lepio po celom cilindru,a na klipu samo iznad karika ima otisaka -_- ovaj za sad mi ide dobro, lepo radi,samo kvacilo da nabacim drugo

#77 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 17 June 2015 - 15:15

Moras izmjeriti squish i izracunati stepen kompresije, to su osnovne stvari...

Na AC masinama od prevelike kompresije dodje do pregrijavanja, topljenja svjecice, itd ma koliko dobro karb bio ustelovan...sto znaci da ce ti opet zaribati ako nije adekvatna kompresija.

#78 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 17 June 2015 - 15:18

Ako ti je prevelika kompresija najvjerojatnije ces dobit rupu na celu klipa, glava se ne stavlja napamet i od bilo cega.

#79 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 17 June 2015 - 15:31

Najbolje da ja vratim svoju glavu i gotovo? da ne pametujem puno?

#80 Silbas

    Mlađi član

  • Banned
  • PipPip
  • 63 posts
  • MestoSilbaš-Novi Sad
  • VozimKeeway Fokus

Posted 17 June 2015 - 15:33

I da li da vracam metalni diihtung izmedju glave i cilindra? evo sutra cu vratiti moje,najmanji mi je problem,samo necu da se nesto razleti





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users