Jump to content


Piaggio Nrg LC


  • This topic is locked This topic is locked
57 replies to this topic

#41 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 11 July 2015 - 00:23

View PostLauda, on 11 July 2015 - 00:16, said:

Opusteno. Samo prekontrolisi sve dobro. Anlaser ako vrti dobro znaci da je ispravan, a varnica na svjecici ne bi trebala da ima neke veze sa mehanizmom anlasera. To je vise na relaciji bobina <-> cdi <-> namotaji.
Kod mene sve na relaciji svega:) nesto popravim,nesto pokidam.Prosli skuter mi se nije pokvario ni jednom za skoro godinu dana isao je malo losije od ovoga,trosio duplo manje ali mi nije bio zanimljiv nikako,to je bolest kod mene a verujem da nisam jedini :)Prosle godine vratim se sa mora 4 dana ranije da bi mi ostale pare za novi auspuh i kit,bolest bez leka:D

#42 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 29 July 2015 - 01:25

Za sada skuter radi bez greske presao sam preko 700 km od poslednjeg posta,uz Acinu pomoc uspeo sam da ustelujem karburator i drasticno smanjim potrosnju,koja je isla preko 6 litara sada je palo na ispod 4 tacnije 3.8,saug je bio problem od elektricnog sam napravio rucni,i prepravio fabricki airbox smanjio sam rupu kroz koju dobija vazduh sa nekih 20 ili 21 mm na 17mm odmah se primetila razlika mogao sam vise da spustim ler gas i da se igram vise sa extra vazduhom,motor ima bolji odziv na gas i mirnije radi na manjim obrtajima.Eto jos jedna prilika da se zahvalim Aci na pomoci,kao i svim drugim clanovima koji su pomogli meni i drugima u resavanju problema sa nasim ljubimcima.

#43 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 July 2015 - 08:03

Nema na cemu, zato forum i postoji :)
Bilo bi lepo, kada budes imao vremena da slikas sta si radio, da se tema upotpuni, tako ces pomoci i drugim clanovima koji imaju slican problem..

#44 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 19 August 2015 - 16:07

Pre neki dan posle krace voznje motor stao,slepanje do majstora.problem sledeci klip se zalomio u donjem delu prema izduvu,iglicasti lezaj na maloj pesnici se raspao i napravio sranje.skinuta masina sa rama sve na pola i ustanovimo da je radilica zavrsila svoje,na maloj pesnici se rupa prosirila za nekih 1mm u precniku negde cak i vise,poprimila jajasti oblik.zbog toga je i iglicasti se raspao a i culo se neko zveckanje ali nisam ni sumljao na to.Nadjemo neku staru pia radilicu u radionici,skorz ispravna osim navoja na magnetu,tu smo urezali novi navoj,skinuli lezajeve sa stare radilice nabili na novu,sklopili blokove,i stavljen novi klip(kineski) samo ovaj put bez prozora.Nisam nesto mnogo razradjivao,jedan rezervoar goriva sa oko 4% ulja,posle toga pun gas,motor ide nesto bolje nego pre nista spektakularno.
Cilindar nije menjan,nekim cudom nema ni jedan ris na sebi.
Nemam ni jednu sliku da isprati pricu, sve se desilo neplanski,rasklopio sam masinu cisto da vidim koji je kvar na kraju sve zavrsili u toku dana i trosak od 800 dinara koliko kosta klip:)

#45 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 19 August 2015 - 18:56

Vratio si stare lezajeve i semeringe?

#46 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 19 August 2015 - 22:48

Pa nisam hteo da ih vratim posto sam razmiljsao da stavim bar nove lezajeve dok je sve rastavljeno,medjutim nije bilo nigde da ih se uzme u gradu,a motor mi je potreban svakodnevno,tako da sam stare lezajeve stavio na novu radilicu,semerizi ne flisuju nisu se plastificirali i vizuelno izgledaju kao novi.
Nista ne zveci nigde ne flisuje ne vuce fals,sada sve radi kao sat.Lezajevi su NTN made in Japan tako pise na njima,ne znam kako su se pokazali u kvalitetu nisam u tim vodama nikako ali kada sam ih skinuo sa radilice,delovali su ispravno i ne cuju se uopste.kontam da je to sada sve ok,do neke druge prilike promenicu sve.
Izmenjao sam samo dihtunge na cilindru i glavi i to je otprilike to.

Na zimu planiram da odnesem da se razbusi malosi sport na prvu specijalu i da uzmem odgovarajuci klip pa cu tom prilikom da promenim i lezajeve i semeringe,ovo ce da izgura do tada,bar se nadam.

#47 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 25 August 2015 - 13:46

Pre neki dan zamenjeni lezajevi na prednjem tocku,bilo je malo lufta na oko a i osetilo se u voznjii dok se koci kako tocak vuce u levo,taj lezaj kod diska kada sam otvorio nije imao ni jednu kuglicu,sve su bile samlevene,sredisnji deo lezaja je ispao sam,a gornji je zapekao za tocak i jedva sam ga nekako izbio napolje.Posted Image

Disk nije uopste los koliko to izlgeda na slici:)
Posted Image

Jedan lezaj je 370 dinara ukoliko neko planira da menja,bilo je i jeftinijih oko 100 dinara neki C3 ili tako nesto.
Posted Image

Sada je puno lepse za voznju ne vuce u stranu kada se koci,i sigurnije je sto je najvaznije.

#48 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 25 August 2015 - 14:08

Da, idu 6201z (zatvoren model). C3 je tolerancija izmdju 2 kosuljice lezaja, obicno se za vece obrtaje radilice (10000-15000 obrtaja) uzimaju lezajevi sa jos vecom tolerancijom, C4. Medjutim, kada je rec o lezajevima tocka, bitno je da budu sto manje tolerancije, dobro si izabrao. Dodao bih samo, izmedju 2 lezaja postoji cevka (vodjica) osovine. Prilikom montaze lezajeva, treba ih okrenuti kao sto si ti uradio na slici, tako da poluotvorena strana bude unutra, i pre postavljanja drugog lezaja i vodjice izmedju njih, ceo prostor je dobro napuniti mascu.. time se produzava vek trajanja lezaja, jer ne retko voda prodre u taj prostor i ispere lezajeve..
Dobar posao si uradio

#49 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 25 August 2015 - 14:30

Ovo je bio problem sa kojim sam kupio motor ali nisam se posvetio tome jer sam to smatrao manje vaznim,medjutim razlika u voznji je drasticna,trebao sam to odmah da uradim i preporucio bih svima da to naprave.natrpao sam totmasti koliko je stalo,a sto se tice lezajeva zatvoreni su sa obe strane,tako da tu nisam mogao pogresiti kako da okrenem:).na slici su 2 nova i stari lezaj,jedan je bio unisten pa ga nisam ni slikao samo sam ovaj drugi stavio radi poredjenja.

#50 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 August 2015 - 09:59

nebitno, nisi pogrešio ni ako ne skineš košuljicu, vek trajanja ovih ležajeva zavisi od mnogo faktora...
recimo stock dolazi za gumiranom košuljicom a ne sa metalnom

mada nema veze, ne treba ti ovde sa tolerancijom, ali eto ni ja kod sebe nisam našao obične pa vrtim C3 sa metalnom...

sve u svemu poštar je u pravu

#51 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 26 August 2015 - 10:07

Za ovakve aplikacije je bolje uzeti sa gumenom zastitom, ako se vec moze. Ali i ovo je ok kad se zapuni mascu.
Sto veci disk, to ranije lezaj nastrada :)

#52 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 26 August 2015 - 15:20

Nije bilo gumenih tj.bio je samo jedan a nesto nisam hteo da uzimam 2 razlicita pa sam uzeo te sto jesam.
Zanima me koja je razlika izmedju klipa sa prozorima i bez prozora,posto sada vozim sa klipom bez prozora i a uz onaj kina cilindar je isao sa prozorom,nije hteo da pali kada je hladan na dugme,sada pali na zub i motor primetno bolje ide i maximala je nesto veca,znam da je sada tu dosta faktora koji uticu na to,nego me zanima da li razlika postoji.posle promene klipa karburator i filter vazduha nisu naknadno stelovani ni menjani.

#53 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 27 August 2015 - 21:14

Danas drugar i ja malo posedeli pa resili da ulicakamo Nrg-a.Nagovorio me da ga ispoliramo nekom njegovom kremom za poliranje,i tako uzeli mi dva rukava od majice i udri po plastikama.dobra dva sata posla evo kako je ispalo.Posted Image

Posted Image

Posted Image
Pre nekako sam i asupuh farbao nije ispalo bog zna sta ali ne ljusti se.
Posted ImagePosted Image

Nije tako lose,a ne kosta nista :)

#54 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 August 2015 - 21:41

Aaa pa lepo izgleda :)
Kolega, jeste li raspolozeni da protegnete tockove na skup u Sremskoj Mitrovici, sada za vikend?

http://forum.pyrothe...015/page__st__0

#55 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 27 August 2015 - 23:20

Naravno da sam raspolozen,ja sam se bas pitao kada ce neki skup da upoznam ljude sa kojima se dopisujem ovde,samo mi javite vreme i tacno gde u SM i eto mene:)

#56 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 August 2015 - 23:35

Imas sve na linku u temi koji sam postovao prethodno. Moras malo aktivnije da ucestvujes i citas teme na forumu, ova je aktuelna vec mesec dana. Skup je u Nedelju 30og, procitaj i prati temu :)

#57 qxaxs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 140 posts
  • MestoSid
  • VozimFirefox 15

Posted 27 August 2015 - 23:56

Nisam ni video link ispod tvog posta:).Ucestvujem ja u citanju samo slabo pisem hehhe...necu da spamujem gluposti cisto da se pise nesto.Skoro da sam nov u ovom svetu,uglavnom sve sto znam pokupio sam sa ovog foruma i nekog licnog iskustva.Uglavnom vidimo se za koji dan:)

#58 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 28 August 2015 - 00:57

Vidimo se...ispolirali ste NRGa samo tako, boli glava





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users