Jump to content


Piaggio Hexagon LXT 180/potrosnja


28 replies to this topic

#1 SafetSlomic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 07 July 2015 - 01:56

Imam veliki problem ljudi pomagajte ako boga znate....Kupio sam neki dan Piaggio Hexagon-a znaci motor ide ko hitna nema dalje 180 kubika 21ks znaci niko mi ne prilazi s ledja sisam sve redom ali problem je taj sto trosi i to previse trosi nije humano 10 i malo jace litara potrosi a ne predjem 100km vozim umjereno 60 km/hkad prestizem dignem ga do 80 maxx,,,znaci krajnje kulturna voznja al dzaba opet rosi boze sacuvaj pa ako ima neko rijesenje da se karburator nastima msm samo mi je bitno da mi neko kaze da se to moze regulsati..bio kod masjtora kaze ne mogu mu ja nsita smanjiti ocistio sam mu zracni filter sve sredio samo me potrosnja ubija...pomozite spasavajte mi novcanik ako boga znate...Hvala unaprijed

#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 July 2015 - 10:03

toliko bi i trebalo da troši 180cc 2T,

zato i ide tako dobro

#3 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 07 July 2015 - 11:19

10 litara nebi trebao sigurno trošit. 5 l normalne vožnje, tj. opisane.
Baš ganjanja ne vjerujem da bi trebao prelazit 7 litara u krajnjem slučaju.

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 July 2015 - 11:27

ako je filter ispran onda se moraš posvetiti kontroli podešenosti karburatora...

http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/

#5 SafetSlomic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 07 July 2015 - 11:48

hvala vam ljudi msm po meni je previse da trosi 10 litara na manje d 100km da mi je bar svesti da mogu 200km preci sa rezervarom bio bih presretan a i kad se uapli osjeti se da baca zivo smrdi na sve strane ..danas ga abd pravim ako majstor mogne jedva cekam haha

#6 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 July 2015 - 12:09

Treba prvo proveriti dal je fabricki filter, staviti nov fabricki sundjer u filter i proveriti dal je fabricki karburator.

Ako je sve fabrika oko tog dela proveriti dal je ustelovan karb, ako nije odneti kod nekog majstora ili kupiti set dizni.

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 July 2015 - 12:20

Koji je tacno karburator u pitanju? Bili bi dobro da vidimo i neku sliku..

Veliki problem za potrosnju na 2t velikim kubikazama predstavlja neadekvatno postelovan karburator sa svim svojim elementima (airbox, sundjer, iglicasti ventil plovka, vakuum pumpa goriva, saug).

Ako imas iskustva sa skidanjem karburatora, bilo bi dobro da proveris da li je sve u fabrickom stanju i ispravno, naravno i da poslikas, pa cemo lakse doci do resenja..
Lose nastelovan karb moze da odnese i do 2litra vece potrosnje, zaprljan ili zapusen filter 1 litar vise, neispravna slavina i iglicasti ventil takodje podizu mnogo potrosnju uz curenje zivog goriva. Neispravan eletricni saug ostaje aktivan non stop, takodje je potrosnja nenormalno velika. Primera radi, vazdusni agregat od 180cc (kit malosi 172) sa dell PHBL 25mm karbom ne prelazi 6l na ostroj gradskoj voznji, a moguce je i ustedeti jos malo ako je vozac pazljiviji sa rucicom gasa.

#8 SafetSlomic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 07 July 2015 - 12:29

ovo mi je prvi skuter koji sam kupio i koji vozim moze se reci u zivotu tak oda se i ne razumijem bas gledam po forumu sve ima svoje a nemam aparat da slikam da malo jos bolje to prodiskutujemo cisti osam filter cist ko suza propuha sve kompresorom karburator cist koliko sam ja mogo da vidim i jos nesto kad sam kupovao skuter prodavac m ije rekao da nisu njegove orginalne rolnice pa da li i to moze da utice

#9 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 July 2015 - 12:48

Rolnice ne u toj meri koliko si ti naveo. Procitaj temu o stelovanju karba koju ti je Mario postavio da bi se upoznao sa svim elementima pa polako pregledaj deo po deo. Kada motor ne radi, nema vakuuma i pumpa/slavina ne propustaju benzin pa ne sme benzin da curi na crevu ka karburatoru. Takodje iglicasti ventil plovka mora da bude u funkciji i da prekida dovod kad se plovak podigne. Prekontrolisi i saug kako funkcionise, (ako je elektricni, odspoj i probaj preko akumulatora da li iglica izlazi), da li ima sve predvidjene O-ring gumice i da li naleze do kraja na svom mestu i dodaje visak goriva..

#10 SafetSlomic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 07 July 2015 - 12:50

eh to me zanima za rplnice hvala ti na tim inf svakako cu procitati tebu za stelovanje karba pa cu pogledati i svijecicu da vidm kakva je smjesa..hvala vam :D

#11 SafetSlomic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 07 July 2015 - 22:54

e ovako ljudi bio sam kod majstora msm druga koji se razumije bas u motore ocistili smo karburator cist ko suza gorivo zavrnuto do kraja ne more dalje filter zraka cist sve radi kako treba vuce ma sve extra i na igli nema segera ne moze se podesavati tako je kako je znaci da ovaj motor trosi kako trosi i ne mogu tu nsita uciniti izgleda..Hvala vam na pomoci..i da samo pitam posto m ije 2T masina malo mi zvuk beze pa sam kontao da stavim gljivu eh da li ce ona povecati potrosnju ili ne i ako hoce koliko bi to od prilike bilo ..

#12 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 July 2015 - 23:06

Gljiva daje mnogo vise vazduha, znaci ne moze samo da se stavi gljiva, mora se povecati i gorivo na glavnoj dizni i na igli da bi motor pravilno i bezbedno radio, samim tim i potrosnja skace. Ja bih pre zamenio karb za neki dell phbg-phbl-vhst koji imaju mogucnost setovanja igle, da se ta potrosnja dovede u granice normale. Ako je zvuk problem, bolje uzeti auspuh, mnogo se vise dobija na snazi uz manju potrosnju za razliku od gljive. Naravno i sa drugim auspuhom obavezno je postelovati karb, prema zahtevima tog spuha.

Koji je karb trenutno na hexu, daj postavi neku sliku?

#13 SafetSlomic

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 14 posts

Posted 07 July 2015 - 23:20

trenutno nemam kameru slikacu pa postavim a koliko sam ja primjetio on ima samo jednu diznu nez dal je to moguce al kaje haver nmg mu nsita sa zrakom raditi ok jesmo radili u mraku mozda nismo vidjeli jbg a za iglu cu vidjeti mora se nekkao moci pomjerati ima saraf sa gornje strane valjda on treba da se odvrne a mi nismo mogli zapeklo valjda pa cu sutra ja nekako probati.bio mi je filter zacepljen pa sam ga bio skino sa karba isao je dobro uz prejak zvukk al kad pustim gas i on skoro stane ja mu dam gas nsita gusi ga pustim pritisnme gas do kraja pukne iz auspuha i povuce onda...vidjet cu to za gljivu zelja mi je da je imam a kad vec trosi nek trosi kolko moze haha ..hvala drug moj na pomoci

#14 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 July 2015 - 00:46

Da je sve postelano cakum pakum, ispod 7 litara ne mozes proc, i to ako pazis kako vozis.

#15 GeletaLucas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 291 posts

Posted 09 July 2015 - 00:48

Kakve su to price uredna serijska bb masina trosi oko 6 gradske ostrije voznje

#16 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 July 2015 - 01:00

Ljudi dajte budite pametni, pa svaki 2T skut od 70 kubika trosi oko 4 litre. Sad to poduplaj i imas sta? 8 litara. Frend je vozio runnera 180 SP sve serijala, i sa normalnom voznjom trosio je 7 litara.

#17 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 July 2015 - 01:15

View PostGeletaLucas, on 09 July 2015 - 00:48, said:

Kakve su to price uredna serijska bb masina trosi oko 6 gradske ostrije voznje
Normalne price ljudi koji voze normalne i postelovane setupe. Nije nemoguce :)

#18 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 July 2015 - 01:18

View Postmrgood, on 09 July 2015 - 01:00, said:

Ljudi dajte budite pametni, pa svaki 2T skut od 70 kubika trosi oko 4 litre. Sad to poduplaj i imas sta? 8 litara. Frend je vozio runnera 180 SP sve serijala, i sa normalnom voznjom trosio je 7 litara.
Nije bas sve u zivotu x2. 70cm se vrte 9-10k a 180cm vrte 6-7k.
Sa druge strane potrosnja od 7l na 180 lc nije isto sto i 10l u gore navedenom problemu. Gde nestadose 3l?

#19 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 09 July 2015 - 01:32

Ma jasno je da je skuter rastelan tj, najprije fergazer. Ali hocu reci i da je sve cakum pakum, ispod 7 litara tesko.

#20 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 July 2015 - 09:26

Za 10l mora bit stalno ukljucen cok.








6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users