

Piaggio Hexagon LXT 180/potrosnja
#1
Posted 07 July 2015 - 01:56
#2
Posted 07 July 2015 - 10:03
zato i ide tako dobro
#3
Posted 07 July 2015 - 11:19
Baš ganjanja ne vjerujem da bi trebao prelazit 7 litara u krajnjem slučaju.
#4
Posted 07 July 2015 - 11:27
http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/
#5
Posted 07 July 2015 - 11:48
#6
Posted 07 July 2015 - 12:09
Ako je sve fabrika oko tog dela proveriti dal je ustelovan karb, ako nije odneti kod nekog majstora ili kupiti set dizni.
#7
Posted 07 July 2015 - 12:20
Veliki problem za potrosnju na 2t velikim kubikazama predstavlja neadekvatno postelovan karburator sa svim svojim elementima (airbox, sundjer, iglicasti ventil plovka, vakuum pumpa goriva, saug).
Ako imas iskustva sa skidanjem karburatora, bilo bi dobro da proveris da li je sve u fabrickom stanju i ispravno, naravno i da poslikas, pa cemo lakse doci do resenja..
Lose nastelovan karb moze da odnese i do 2litra vece potrosnje, zaprljan ili zapusen filter 1 litar vise, neispravna slavina i iglicasti ventil takodje podizu mnogo potrosnju uz curenje zivog goriva. Neispravan eletricni saug ostaje aktivan non stop, takodje je potrosnja nenormalno velika. Primera radi, vazdusni agregat od 180cc (kit malosi 172) sa dell PHBL 25mm karbom ne prelazi 6l na ostroj gradskoj voznji, a moguce je i ustedeti jos malo ako je vozac pazljiviji sa rucicom gasa.
#8
Posted 07 July 2015 - 12:29
#9
Posted 07 July 2015 - 12:48
#10
Posted 07 July 2015 - 12:50

#11
Posted 07 July 2015 - 22:54
#12
Posted 07 July 2015 - 23:06
Koji je karb trenutno na hexu, daj postavi neku sliku?
#13
Posted 07 July 2015 - 23:20
#14
Posted 09 July 2015 - 00:46
#15
Posted 09 July 2015 - 00:48
#16
Posted 09 July 2015 - 01:00
#18
Posted 09 July 2015 - 01:18
mrgood, on 09 July 2015 - 01:00, said:
Sa druge strane potrosnja od 7l na 180 lc nije isto sto i 10l u gore navedenom problemu. Gde nestadose 3l?
#19
Posted 09 July 2015 - 01:32
#20
Posted 09 July 2015 - 09:26
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users