Nisam poneo telefon tada da slikam al evo slika sa neta.Nacrtao sam od prilike parce koje fali:
Video sam da postoje i te table pa se seku po potrebi ali gde to da nadjem kod nas?
2
2004 Derbi Senda X-Treme SM50
Started by Mikica, Jul 13 2015 05:23 PM
129 replies to this topic
#121
Posted 22 April 2018 - 21:02
#122
Posted 22 April 2018 - 21:22
Mislim da smo uzeli u motobik-u sundjer filtera vazduha na tablu...
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
#123
Posted 24 April 2018 - 11:38
Evo sta je bio problem:
Na 2 mesta oko srafova koji spajaju poklopac airboxa sundjer se rasirio/pocepao.
Uzet RMS tabla univerzalnog 330x330x15
Namucio sam se da ga oblikujem po airboxu, prokletinja se tesko sece cak i sa skalperom, ali uspelo je na kraju.
Nauljen Motulovim uljem za filtere.
Masina vuce identicno, mozda je cak za nijansu zivahnija, mada mozda samo tripujem jer sam ga testirao uvece kad je uveliko pala temperatura.
Na redu je ciscenje, podmazivnje i zatezanje lanca.Al pre svega jedno dobro puskiranje posto nije opran bar pola godine.
Cekaju se opruge kvacila Malossi i STR8 set oklopa
Na 2 mesta oko srafova koji spajaju poklopac airboxa sundjer se rasirio/pocepao.
Uzet RMS tabla univerzalnog 330x330x15
Namucio sam se da ga oblikujem po airboxu, prokletinja se tesko sece cak i sa skalperom, ali uspelo je na kraju.
Nauljen Motulovim uljem za filtere.
Masina vuce identicno, mozda je cak za nijansu zivahnija, mada mozda samo tripujem jer sam ga testirao uvece kad je uveliko pala temperatura.
Na redu je ciscenje, podmazivnje i zatezanje lanca.Al pre svega jedno dobro puskiranje posto nije opran bar pola godine.
Cekaju se opruge kvacila Malossi i STR8 set oklopa
#124
Posted 26 April 2018 - 22:39
Ok je tvoja pedantnost i posvecenost detaljima, ali to parčence sto je falilo mislim da stvarno nije uticalo ni na sta...
Ok, i ja volim da je sve pod konac tako da podržavam...
Umesto skalpela trebao si makazama seći
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok, i ja volim da je sve pod konac tako da podržavam...
Umesto skalpela trebao si makazama seći
Sent from my iPhone using Tapatalk
#125
Posted 26 April 2018 - 23:25
Bio je za zamenu svakako jer je nekako smeksao i poceo da se kruni na vise mesta.
Prvo krenuo makazama pa misleci da su tupe predjem na skalper, a skalper bas i nije za deblje povrsine, pa se vratih na makaze
Prvo krenuo makazama pa misleci da su tupe predjem na skalper, a skalper bas i nije za deblje povrsine, pa se vratih na makaze
#126
Posted 29 April 2018 - 20:04
Evo nekoliko sa danasnje voznje:
Potrosnja 4L iskljucivo gradska voznja sa cestim gasiranjem.
Potrosnja 4L iskljucivo gradska voznja sa cestim gasiranjem.
Edited by Mikica, 29 April 2018 - 20:17.
#127
Posted 02 May 2018 - 14:39
Lep je Derbi... jel zafali snage nekad iz tog Airsala?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#128
Posted 02 May 2018 - 21:54
Hvala!
Pa s obzirom da cilindar radi na 70% svog potencijala i ne zalim se da mi fali snage, bar ne po gradu.
Kad se izadje malo van grada tu je druga prica.Cilindar moli za nekom krstenom rezonom
P.S.Potrosnja na otvorenom 3,5L.
Pa s obzirom da cilindar radi na 70% svog potencijala i ne zalim se da mi fali snage, bar ne po gradu.
Kad se izadje malo van grada tu je druga prica.Cilindar moli za nekom krstenom rezonom
P.S.Potrosnja na otvorenom 3,5L.
Edited by Mikica, 02 May 2018 - 21:55.
#129
Posted 25 May 2018 - 20:23
Doslo je vreme i za mali servis:
- Motul 3000 10w40(u menjac)
- NGK B8ES (zazor povecan sa 0.5 na 0.8mm po uputstvu sa NGK sajta)
- Malossi opruge kvacila (racing)
- nov dihtung dekle menjaca
- zadnje plocice RMS
Malosi opruge imaju vidno deblje "stablo" od fabrickih i osetno su tvrdje ovako pod pritiskom prsta:
Zbog ustede od nekoliko desetina eur kao i cekanja da dodjem na red kod majstora, odlucih da odradim sam sve.
Da naglasim da je rucica kvacila osetno tvrdja, a nestalo je ono odvratno proklizavanje lamele pri brzom saltanju tj saltanju bez kvacila
- Motul 3000 10w40(u menjac)
- NGK B8ES (zazor povecan sa 0.5 na 0.8mm po uputstvu sa NGK sajta)
- Malossi opruge kvacila (racing)
- nov dihtung dekle menjaca
- zadnje plocice RMS
Malosi opruge imaju vidno deblje "stablo" od fabrickih i osetno su tvrdje ovako pod pritiskom prsta:
Zbog ustede od nekoliko desetina eur kao i cekanja da dodjem na red kod majstora, odlucih da odradim sam sve.
Da naglasim da je rucica kvacila osetno tvrdja, a nestalo je ono odvratno proklizavanje lamele pri brzom saltanju tj saltanju bez kvacila
#130
Posted 03 June 2018 - 17:18
Posle 4 godine je doslo vreme da se rastanemo.
Otisla kod drugog vlasnika.
Otisla kod drugog vlasnika.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users