2004 Derbi Senda X-Treme SM50
#61
Posted 18 April 2016 - 13:48
#62
Posted 18 April 2016 - 13:59
Radilica, ako je balansirana, ne paipaj je.. estetika nema veze sa tim
#63
Posted 18 April 2016 - 14:01
#64
Posted 18 April 2016 - 14:06
#65
Posted 01 May 2016 - 14:26
P.S. Masina kompletno ociscena, kako spolja tako i iznutra.
Menjac detaljno pregledan i preslozen.
U toku sledece nedelje bi trebalo da je gotova.Jedva cekam
#66
Posted 01 May 2016 - 18:17
bitno je da ti znaš koja joj je krštenica i u to treba da veruješ..
#67
Posted 19 August 2016 - 19:06
Masina odavno sklopljena, razradjena i ustelovana.
Neke random slike:
Zamenjena vodena pumpa i sipan Total G12 Supra antifriz(30%)
Zamenjena polugica menjaca, originalna se izlizala i pukla
Danas zamenjen lanac sa lancanicima.
Fabricki odnos je bio 14/53, lanac 130 linkova, sad je 14/48, lanac 120 linkova.
Po kalkulatorima sa neta, sa odnosom 14/48 u odnosu na fabricki, 10-ak % sam produzio krajnju brzinu, i nesto malo izgubio na ubrzanju.
Lanac je kraci - znaci da je i nesto i laksi, lancanik mi se cini da je takodje malcice laksi, dakle manja rotaciona masa - vise snage
Nabavio sam i fabricki lonac od 2004 Aprilie RS50, lep i pitom zvuk cvaje, vise mi ne zuje usi posle svake voznje i konacno mogu da cujem svoj mozak dok vozim
Bice slika a i neki video, samo da prodje ovo sugavo vreme.
#68
Posted 31 August 2016 - 20:27
Eksercina od jedno 7cm po sred gume
Ne mogu da shvatim tu stoku koja je bacila ekser na put.
#69
Posted 31 August 2016 - 21:36
Mikica, on 31 August 2016 - 20:27, said:
Eksercina od jedno 7cm po sred gume
Ne mogu da shvatim tu stoku koja je bacila ekser na put.
Ma ispadne sa kojekakvih kamiona, prikolica itd itd...a ekser ko ekser samo traži da se zabije u gumu...čepuj i teraj dalje!
#70
Posted 31 August 2016 - 23:26
Moram da skidam ceo tocak i da nosim kod vulkanizera
#71
Posted 01 September 2016 - 05:38
#72
Posted 02 September 2016 - 19:34
#73
Posted 03 March 2017 - 21:17
Skinuta glava cisto da je montiram pravilno(port rashladne tecnosti dalje od izduva), i da vidim kakvo je stanje.
Sta mislite:
Zaboravio sam da slikam dok je klip u DMT-u.
Ono sto sam ja primetio je da se tragovi honovanja u cilindru i dalje jasno vide, sto ja mislim da je normalno s obzirom da sam sa kitom presao oko 5000km.Zidovi cilindra su zlatne boje kao i boost portovi.
Ono sto mi je malo cudno na glavi je sto je 2/3 crna a ostatak zlatne boje(poslednja slika).Tu gde je crno je bilo blize izduvu.
A evo i svecice:
Da naglasim da kamera sa mog moba kojim sam slikao malo prosvetljuje slike, tako da je svecica u stvari tamnija.
Zanima me vase misljenje?
#74
Posted 03 March 2017 - 22:05
Prilikom čiščenja koristi samo benzin i krpu, nikakve šmirgle ili čelične četke i slično. Posto si na 5k i svakako moras zameniti gumice, svuci cilindar i skini karike, uvrni u cilindar da vidis koliko su se pojele i obavezno pocisti čadj sa čela i iz kanala za karike, pazljivo bez kopanja ili širenja kanala.
Svecicu moras slikati na dnevnom svetlu, ovako izgldea totalno nelogicno u odnosu na stanje klipa i glave.
#75
Posted 03 March 2017 - 22:25
Edited by Mikica, 03 March 2017 - 22:26.
#76
Posted 03 March 2017 - 22:41
#77
Posted 03 March 2017 - 22:57
Koliko je bese vremenski dovoljno punog gasa da bi svecica pokazala pravilno smesu?
Ja sam to do sada obicno testirao tako sto ga poslednje tri brzine odvrnem pun gas, nekoliko puta na blagoj uzbrdici.
Edited by Mikica, 03 March 2017 - 22:58.
#78
Posted 03 March 2017 - 23:52
#79
Posted 04 March 2017 - 01:01
#80
Posted 04 March 2017 - 01:09
Svecku gledas tako sto izvozas motor na radnoj temperaturi, da izbaci svu mesavinu nakupljenu paljenjem i radom u mestu. Kada dostigne radnu temp i zduvas ga malo, odaberi neki pravac, uzbrdicu nebitno, od 500-600metara gde u krajnjem prenosu mozes da drzis pun gas tih 500m, pa posle tog pravca ugasis agregat i stanes (ne dozvolis mu da malim obrtajima i radom u leru nalije svecku). Tada skines svecku i slikas.
Promenu dizne lako mozes da uocis vec kroz 3cu i 4tu brzinu, oseti se odmah da li ima dovoljno ili manje snage, opadnu i obrtaji, mnogo lakse se vidi nego recimo na skuteru. Ukoliko uocis neku slabost u voznji, nemoj siliti pun gas.
Najbitnije je da uvek isprobavas na istoj deonici, pravcu, da imas reper i osecaj kako je bilo ranije i sta si dobio ili izgubio.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users