Jump to content


2004 Derbi Senda X-Treme SM50


129 replies to this topic

#61 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 18 April 2016 - 13:48

Jel moguce da niko ne zna? :)

#62 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 April 2016 - 13:59

Znaju svi :)

Radilica, ako je balansirana, ne paipaj je.. estetika nema veze sa tim

#63 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 18 April 2016 - 14:01

S obzirom na cenu i brend, verujem da jeste :)

#64 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 April 2016 - 14:06

veruj u brand koji si kupio...

#65 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 01 May 2016 - 14:26

@Mario: Sto, jel ne valja?Koliko sam skapirao, ova radilica je u stvari Jasil-ova al se prodaje pod brendom Motoforce Racing.

P.S. Masina kompletno ociscena, kako spolja tako i iznutra.
Menjac detaljno pregledan i preslozen.

Posted Image

U toku sledece nedelje bi trebalo da je gotova.Jedva cekam B)

#66 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 May 2016 - 18:17

nee ja samo konstatujem da treba verovati u brand i poreklo prozvođača..

bitno je da ti znaš koja joj je krštenica i u to treba da veruješ..

#67 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 19 August 2016 - 19:06

Nisam dugo nista pisao...

Masina odavno sklopljena, razradjena i ustelovana.

Neke random slike:

Posted Image

Zamenjena vodena pumpa i sipan Total G12 Supra antifriz(30%)
Posted Image

Zamenjena polugica menjaca, originalna se izlizala i pukla

Posted Image

Danas zamenjen lanac sa lancanicima.

Posted Image


Fabricki odnos je bio 14/53, lanac 130 linkova, sad je 14/48, lanac 120 linkova.

Po kalkulatorima sa neta, sa odnosom 14/48 u odnosu na fabricki, 10-ak % sam produzio krajnju brzinu, i nesto malo izgubio na ubrzanju.
Lanac je kraci - znaci da je i nesto i laksi, lancanik mi se cini da je takodje malcice laksi, dakle manja rotaciona masa - vise snage :)

Nabavio sam i fabricki lonac od 2004 Aprilie RS50, lep i pitom zvuk cvaje, vise mi ne zuje usi posle svake voznje i konacno mogu da cujem svoj mozak dok vozim :mmhappy3:

Bice slika a i neki video, samo da prodje ovo sugavo vreme.

#68 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 31 August 2016 - 20:27

3. put u 3 godine od kako ga imam da cu morati na krpljenje zadnje gume.

Eksercina od jedno 7cm po sred gume :angry5:

Ne mogu da shvatim tu stoku koja je bacila ekser na put.

#69 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 31 August 2016 - 21:36

View PostMikica, on 31 August 2016 - 20:27, said:

3. put u 3 godine od kako ga imam da cu morati na krpljenje zadnje gume.

Eksercina od jedno 7cm po sred gume :angry5:

Ne mogu da shvatim tu stoku koja je bacila ekser na put.

Ma ispadne sa kojekakvih kamiona, prikolica itd itd...a ekser ko ekser samo traži da se zabije u gumu...čepuj i teraj dalje!

#70 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 31 August 2016 - 23:26

Ne moze da se cepuje zbog unutrasnje.

Moram da skidam ceo tocak i da nosim kod vulkanizera :moody:

#71 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 01 September 2016 - 05:38

Ma to neki vulkanizer baci šaku eksera povremeno haha...

#72 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 02 September 2016 - 19:34

Nije cak ni ekser, nego parce nekakve zice, ja bih rekao ona od koje se prave ograde.

#73 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 03 March 2017 - 21:17

Evo mali updejt.

Skinuta glava cisto da je montiram pravilno(port rashladne tecnosti dalje od izduva), i da vidim kakvo je stanje.

Sta mislite:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Zaboravio sam da slikam dok je klip u DMT-u.
Ono sto sam ja primetio je da se tragovi honovanja u cilindru i dalje jasno vide, sto ja mislim da je normalno s obzirom da sam sa kitom presao oko 5000km.Zidovi cilindra su zlatne boje kao i boost portovi.
Ono sto mi je malo cudno na glavi je sto je 2/3 crna a ostatak zlatne boje(poslednja slika).Tu gde je crno je bilo blize izduvu.

A evo i svecice:

Posted Image

Da naglasim da kamera sa mog moba kojim sam slikao malo prosvetljuje slike, tako da je svecica u stvari tamnija.

Zanima me vase misljenje?

#74 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 March 2017 - 22:05

Iskreno nisi trebao rasturati samo da bi okrenuo glavu al ok imas sada uvid kako sta izgleda posle 5000km. Kolicina čadji je normalna kao i pojava cadji u vecoj kolcini do izduvne strane. Na 10k km bi glava bila kompletno začadjena, to je normalno na 2t agregatima kao sto je i normalno da se npr sda premeri klip a na 10k se menja ili se samo menjaju karika(e).

Prilikom čiščenja koristi samo benzin i krpu, nikakve šmirgle ili čelične četke i slično. Posto si na 5k i svakako moras zameniti gumice, svuci cilindar i skini karike, uvrni u cilindar da vidis koliko su se pojele i obavezno pocisti čadj sa čela i iz kanala za karike, pazljivo bez kopanja ili širenja kanala.

Svecicu moras slikati na dnevnom svetlu, ovako izgldea totalno nelogicno u odnosu na stanje klipa i glave.

#75 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 03 March 2017 - 22:25

Na sta mislis kad kazes "totalno ne logicno"?

Edited by Mikica, 03 March 2017 - 22:26.


#76 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 March 2017 - 22:41

Svetlo siva boja svecice u odnosu na kolicinu i boju cadji na klipu i glavi. Slikaj svecicu na dnevnom svetlu.

#77 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 03 March 2017 - 22:57

Danas sam skinuo glavnu 108 i usrafio 105.Sutra cu filter vazduha da operem i nauljim posle toga ide test, skidanje svecice i slikanje :)

Koliko je bese vremenski dovoljno punog gasa da bi svecica pokazala pravilno smesu?

Ja sam to do sada obicno testirao tako sto ga poslednje tri brzine odvrnem pun gas, nekoliko puta na blagoj uzbrdici.

Edited by Mikica, 03 March 2017 - 22:58.


#78 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 March 2017 - 23:52

Ti si to vec sklopio? Jesi li zamenio gumice i dihtung?

#79 Mikica

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 190 posts
  • MestoBeograd
  • Vozim'04 Derbi Senda SM

Posted 04 March 2017 - 01:01

Nisam nista zamenio jer mi je sve delovalo kao novo, bar sto se toga tice.Gumice su i dalje mekane.Samo sam sve pre montiranja nazad obrisao suvom krpom.

#80 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 March 2017 - 01:09

Ne radi se tako. Svako skidanje menjas dihtung i gumice, nisu nove, radile su 5000km. Rizikujes da uvuce vodu u cilindar.

Svecku gledas tako sto izvozas motor na radnoj temperaturi, da izbaci svu mesavinu nakupljenu paljenjem i radom u mestu. Kada dostigne radnu temp i zduvas ga malo, odaberi neki pravac, uzbrdicu nebitno, od 500-600metara gde u krajnjem prenosu mozes da drzis pun gas tih 500m, pa posle tog pravca ugasis agregat i stanes (ne dozvolis mu da malim obrtajima i radom u leru nalije svecku). Tada skines svecku i slikas.

Promenu dizne lako mozes da uocis vec kroz 3cu i 4tu brzinu, oseti se odmah da li ima dovoljno ili manje snage, opadnu i obrtaji, mnogo lakse se vidi nego recimo na skuteru. Ukoliko uocis neku slabost u voznji, nemoj siliti pun gas.

Najbitnije je da uvek isprobavas na istoj deonici, pravcu, da imas reper i osecaj kako je bilo ranije i sta si dobio ili izgubio.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users