CPI - vracanje u zivot...
ALIEN SM
02 Aug 2015
Trenutna situacija u garazi mu je ovakva ...

guzva,,,tri moja i jedan pridoslica ...


CPI, model HUSAR, ortodoksni Kinez , dogurao ga pre par dana moj drugar Zlatko ...da se vidi sta moze da se uradi ...njegov sin ga terao dok je isao , a kad je stao posle godinu i vise stajanja postao ovakav ...u jadnom stanju ...Zlatko bi da se osposobi i dovede u vozno stanje kako bi ga koristio . ovako ne vredi nista ...toliko je bio zapusten i prljav od stajanja , da smo ga morali prvo malo oprati da bi ista videli ...na meni je ostalo kad uhvatim vremena da napravim preliminarni pregled i defektazu pa da vidimo sta cemo ...ndema zurbe , kako mi posao bude dozvoljavao , kad je do sad stajalo , moze da ceka ...ali , opet sto pre dok jos ima sezone za voznju ...
PRELIMINARNI PREGLED I DEFEKTAZA ...

slomljena rucica zadnje kocnice...

sediste...

kadica sedista slomljena sarka ...

nalivno grlo rezervoara - zardjalo , korozija , suvo ko barut , ni ne mirise na benzin ...

cep sam jedva izvadio koliko ga je korozija stegla , kljuc nije hteo u bravu , listici korodirali , visestruko sam prskao WD- om dok nije popustilo ...

evo kako su ucvrscene plastike patosa - izlomljeni stubici ...

plastika prednjeg kokpita ispucala , slomljena od prethodnog pada ...

ta plastika je za menjanje ...

na km satu se nista ne vidi , izgleda da je sunce ucinilo svoje ...

zadnja guma ...potrosena , trula , po mom misljenju nije za voznju ...nista bolja nije ni prednja ...
eto , to je onaj preliminarni pregled , pa cemo videti sta cemo ...do masine jos nismo ni dosli , a pozitivno je to sto je pre nego sto je ostavljen , kupljen novi accu i za divno cudo, vergla ...naravno ne pali , goriva nema ...
Ovih dana cu se cuti sa Zlatkom , da vidim sta on hoce , koliko daleko da idemo i da uradimo sta mozemo , za ovakvo stanje ne vredi ni 100 evra ...
Ovaj CPI , ne znam da li ga ko od nas na forumu ima ( mislim da ga niko nema ) je ortodoksni Kinez , Yamaha klon , agregat minarelli - kinarelli , poredeci ga sa mojim Alienom u vise od 90 % pozicija je identican , skoro sve je isto , razlike su neznatne , time ce mi rad biti olaksan , nema nekih nepoznanica , sve je jasno ...
Kako mi vreme bude dozvoljavalo , tako ce se raditi , vraticemo ga u zivot , nadam se ...

guzva,,,tri moja i jedan pridoslica ...


CPI, model HUSAR, ortodoksni Kinez , dogurao ga pre par dana moj drugar Zlatko ...da se vidi sta moze da se uradi ...njegov sin ga terao dok je isao , a kad je stao posle godinu i vise stajanja postao ovakav ...u jadnom stanju ...Zlatko bi da se osposobi i dovede u vozno stanje kako bi ga koristio . ovako ne vredi nista ...toliko je bio zapusten i prljav od stajanja , da smo ga morali prvo malo oprati da bi ista videli ...na meni je ostalo kad uhvatim vremena da napravim preliminarni pregled i defektazu pa da vidimo sta cemo ...ndema zurbe , kako mi posao bude dozvoljavao , kad je do sad stajalo , moze da ceka ...ali , opet sto pre dok jos ima sezone za voznju ...
PRELIMINARNI PREGLED I DEFEKTAZA ...

slomljena rucica zadnje kocnice...

sediste...

kadica sedista slomljena sarka ...

nalivno grlo rezervoara - zardjalo , korozija , suvo ko barut , ni ne mirise na benzin ...

cep sam jedva izvadio koliko ga je korozija stegla , kljuc nije hteo u bravu , listici korodirali , visestruko sam prskao WD- om dok nije popustilo ...

evo kako su ucvrscene plastike patosa - izlomljeni stubici ...

plastika prednjeg kokpita ispucala , slomljena od prethodnog pada ...

ta plastika je za menjanje ...

na km satu se nista ne vidi , izgleda da je sunce ucinilo svoje ...

zadnja guma ...potrosena , trula , po mom misljenju nije za voznju ...nista bolja nije ni prednja ...
eto , to je onaj preliminarni pregled , pa cemo videti sta cemo ...do masine jos nismo ni dosli , a pozitivno je to sto je pre nego sto je ostavljen , kupljen novi accu i za divno cudo, vergla ...naravno ne pali , goriva nema ...
Ovih dana cu se cuti sa Zlatkom , da vidim sta on hoce , koliko daleko da idemo i da uradimo sta mozemo , za ovakvo stanje ne vredi ni 100 evra ...
Ovaj CPI , ne znam da li ga ko od nas na forumu ima ( mislim da ga niko nema ) je ortodoksni Kinez , Yamaha klon , agregat minarelli - kinarelli , poredeci ga sa mojim Alienom u vise od 90 % pozicija je identican , skoro sve je isto , razlike su neznatne , time ce mi rad biti olaksan , nema nekih nepoznanica , sve je jasno ...
Kako mi vreme bude dozvoljavalo , tako ce se raditi , vraticemo ga u zivot , nadam se ...
Razredni
02 Aug 2015
Pratim Miso, samo jedna stvar me kopka. Uz vracanje u zivot, nadam se i nekom malom upgrade-u, bar 70cc ili rezonica?

Mario
03 Aug 2015
to može da se izpolira ako vlasnik ne bude hteo da kupuje...
sve u svemu baš zapušten skut, ajd da vidimo defektažu mašine
sve u svemu baš zapušten skut, ajd da vidimo defektažu mašine
ALIEN SM
03 Aug 2015
Pa , vidi Aco ...da se ja pitam , znam sta bi ...nisam se jos cuo sa Zlatkom da vidimo sa hoce , serijalu ili nesto vise od toga ...ja licno bi isao na naki base 70 ccm , ali videcemo ...osnovno je da se dovede u vozno stanje ,a to je plastike, sediste i ostalo , pa cemo videti ...
ALIEN SM
21 Aug 2015
Konacno zahladilo ...Kako sam i planirao kad mi vreme i posao budu dozvolili da se radi , a to je sad ...
CPI na redu ...odakle poceti ? Najbolje je od pocetka ...a, gde je pocetak? Odem kupim za 500.00 din benzina i tako nema ni kapi , a trebace za sve , odmah 2-3 deci u posudu za pranje , demontiram karburator , vakum slavinu i sito sa rezervoara i cep za gorivo i sve to potopim u benzin , malo ce se revitalizovati

I aku je demontiran da se malo napuni ...a , spreman je i veliki od kola , bice tu alnasovanja ...

Karb je skinut , na njemu pise da je Mikuni , izgleda da je original Japanac sa E- saugom ...

16 mm , to je dobro ...

Vakumska slavina i cep su u losem stanju , ali posle pranja benzinom i malo WD-a sve se revitalizovalo , skinula se ona rdja i patina ...

Glavna dizna je 52.5 bila je potpuno zacepljena onom zutom skramom , morala je da se ocisti dlakom od zicane cetke ,a i ceo karb je unutra bio pun tog zutog taloga ...

Isto tako i ler dizna je bila potpuno zapekla , da je ostalo tako ne bi ga mogao upaliti , a i ako bi upalio ne bi imao ler gas ...
Na kraju karb je posle remonta kao nov , potpuno je cist , sve je vraceno na njega , vakum, crevo ulja , dovod goriva , E saug , vakum slavinu sam probao pre montaze , dobro radi ...
Prvo verglanje ...naravno, nisam ni ocekivao Bog zna sta ...spajam ga na veliki accu , ni onda ne daje znake zivota ....odvrnem svecku , ni ne mirise na benzin ,dobija malo injekcijom direktno u cilindar ...e, tu se vec poceo malo buditi , omirisao benzin mali ....posto dugo nije radio ,a i ne znam kakvo je stanje uljne pumpe u rezervoar sam dodao za oko 2% ulja , nista mu nece biti od viska , svecku sam ocistio zicanom cetkom , zaverglao preko velikog i - MALI JE SASTAVIO , upalio posle vise od godine stajanja ...e, to je posao ...2-3 sata rada , i ono osnovno je uradjeno ! Lepo i zdravo radi , kad se ugrejao malo sam postelovao karb , ler je stabilan , ne gasi se , odziv na gas je odlican i to je to za sada ...vise puta sam probao startovanje i svaki put pali na prvi zub ...
Jos je to daleko od prve voznjica , ali prvi korak je uradjen ...oko masine se nema vise sta raditi , ako sve bude u redu , a obecava ...ima puno sitnica da se uradi , auspuh je pukao , mora se zavariti , rucica zadnje kocnice se mora zameniti , pukla je , verovatno i kurbla , nema ricne na njoj ...prva voznja ce pokazati sta jos treba da se uradi , ali , eto , napredujemo ...
CPI na redu ...odakle poceti ? Najbolje je od pocetka ...a, gde je pocetak? Odem kupim za 500.00 din benzina i tako nema ni kapi , a trebace za sve , odmah 2-3 deci u posudu za pranje , demontiram karburator , vakum slavinu i sito sa rezervoara i cep za gorivo i sve to potopim u benzin , malo ce se revitalizovati

I aku je demontiran da se malo napuni ...a , spreman je i veliki od kola , bice tu alnasovanja ...

Karb je skinut , na njemu pise da je Mikuni , izgleda da je original Japanac sa E- saugom ...

16 mm , to je dobro ...

Vakumska slavina i cep su u losem stanju , ali posle pranja benzinom i malo WD-a sve se revitalizovalo , skinula se ona rdja i patina ...

Glavna dizna je 52.5 bila je potpuno zacepljena onom zutom skramom , morala je da se ocisti dlakom od zicane cetke ,a i ceo karb je unutra bio pun tog zutog taloga ...

Isto tako i ler dizna je bila potpuno zapekla , da je ostalo tako ne bi ga mogao upaliti , a i ako bi upalio ne bi imao ler gas ...
Na kraju karb je posle remonta kao nov , potpuno je cist , sve je vraceno na njega , vakum, crevo ulja , dovod goriva , E saug , vakum slavinu sam probao pre montaze , dobro radi ...
Prvo verglanje ...naravno, nisam ni ocekivao Bog zna sta ...spajam ga na veliki accu , ni onda ne daje znake zivota ....odvrnem svecku , ni ne mirise na benzin ,dobija malo injekcijom direktno u cilindar ...e, tu se vec poceo malo buditi , omirisao benzin mali ....posto dugo nije radio ,a i ne znam kakvo je stanje uljne pumpe u rezervoar sam dodao za oko 2% ulja , nista mu nece biti od viska , svecku sam ocistio zicanom cetkom , zaverglao preko velikog i - MALI JE SASTAVIO , upalio posle vise od godine stajanja ...e, to je posao ...2-3 sata rada , i ono osnovno je uradjeno ! Lepo i zdravo radi , kad se ugrejao malo sam postelovao karb , ler je stabilan , ne gasi se , odziv na gas je odlican i to je to za sada ...vise puta sam probao startovanje i svaki put pali na prvi zub ...
Jos je to daleko od prve voznjica , ali prvi korak je uradjen ...oko masine se nema vise sta raditi , ako sve bude u redu , a obecava ...ima puno sitnica da se uradi , auspuh je pukao , mora se zavariti , rucica zadnje kocnice se mora zameniti , pukla je , verovatno i kurbla , nema ricne na njoj ...prva voznja ce pokazati sta jos treba da se uradi , ali , eto , napredujemo ...
Dajteh
24 Aug 2015
Bitno da je upalio, sad je vec lakse. A ovaj prednji far mi izgleda kao u runnera do 2005. Godista.

ALIEN SM
25 Aug 2015
Nemam pojma , to je valjda originalna plastika , ta je jedina menjana ...
Kupio sam novu kurblu , stara nema ricne i ima zalomljen saraf , ne moze se popraviti ...1050 din , nije bas jeftina ...

Auspuh , onaj njegov bojler je uspesno zavaren , bio je pukao . to je prohrom , a nije bilo bas jednostavno , jako je tanko , pa je sklono progorevanju , ali na kraju posle pola sata rada uspesno je zavareno , nema rupa i drzi dobro ...jos jedan posao manje ...

Ono sto jos cekam je rucica zadnje kocnice i da se namesti sajla , imaju neke slicne , morala bi se prepravljati , a sit sam prepravki , pa sam odlucio da sacekam originalnu , obecali za danas , videcemo ...
Pre dan- dva sam uspeo i ovako da proteram malo , mada je opasno voziti bez zadnje kocnice...ide sasvim solidno za serijalu ubrzava normalno u skladu sa mogucnostima masine, krajnja oko 60 po satu , slicno kao i moj Alien kad sam ga kupio pre nekoliko godina ...vec sam zaboravio kako to izgleda ...
Sto se tice ostaloga , Zlatko se odlucio za popravku sedista i kadice...ipak jepuno dati pedesetak evra za novo , a on ce naci nekoga da to povari i pretapacira ...uslov za to je bio da se masina dovede u ispravno stanje , sto je uradjeno ...
Kupio sam novu kurblu , stara nema ricne i ima zalomljen saraf , ne moze se popraviti ...1050 din , nije bas jeftina ...

Auspuh , onaj njegov bojler je uspesno zavaren , bio je pukao . to je prohrom , a nije bilo bas jednostavno , jako je tanko , pa je sklono progorevanju , ali na kraju posle pola sata rada uspesno je zavareno , nema rupa i drzi dobro ...jos jedan posao manje ...

Ono sto jos cekam je rucica zadnje kocnice i da se namesti sajla , imaju neke slicne , morala bi se prepravljati , a sit sam prepravki , pa sam odlucio da sacekam originalnu , obecali za danas , videcemo ...
Pre dan- dva sam uspeo i ovako da proteram malo , mada je opasno voziti bez zadnje kocnice...ide sasvim solidno za serijalu ubrzava normalno u skladu sa mogucnostima masine, krajnja oko 60 po satu , slicno kao i moj Alien kad sam ga kupio pre nekoliko godina ...vec sam zaboravio kako to izgleda ...
Sto se tice ostaloga , Zlatko se odlucio za popravku sedista i kadice...ipak jepuno dati pedesetak evra za novo , a on ce naci nekoga da to povari i pretapacira ...uslov za to je bio da se masina dovede u ispravno stanje , sto je uradjeno ...
ALIEN SM
28 Sep 2015
Posle skoro dva meseca CPI je izasao iz garaze ! Razlog tome je velika vrucina tokom ova dva meseca pa nisam radio , a i posao koji je primaran ,a bilo ga je preko glave …desetak dana smo izgubili i dok nisu povarene plastike i pretapacirano sediste …
Sta je sve uradjeno …zamenjen je km sat , povarena je plastika kadice , plastika prednjeg kokpita koja je i ofarbana sivim sprejom …kao i dekla prenosa …zavaren auspuh koji je pukao sa inox elektrodom ...
Iako je kupljena nova kurbla , lose se drzala na ricnama osovine , to nije bilo resenje,,,u dogovoru resimo da ja napravim novu kurblu koja ce biti zavarena za izlaznu osovinu , i tako bi se morala menjati osovina , a to kosta …
Od mene je dobio dve polovne gume koje su pet u celo za njegove postojece …
Na kraju , zbog problema sa paljenjem na hladno zamenio sam ceo karb , u CPI- ju je bio original Mikuni 16 mm, a stavio sam kineza , Mikuni copy , samo sam prebacio diznu koja je bila na originalu …upalio je odmah na hladno …sistem eliminacije , videcemo …ubacivanjem rasecene bakarne caurice smanjio sam prekomerni zazor koji je imao na rucici gasa i to je sad u redu ...
Eto , CPI je vracen u zivot , lepo ide , sad pristojno izgleda …puno sitnih stvari je odradjeno ...po njegovom satu ide do oko 70 km/h , tiho radi, mekano ubrzava , to je to…nikakav tuning nije u planu …

maska km sata povarena i prefarbana , sat zamenjen ...

sediste pretapacirano , nije lose , ipak je novo 3,500 00...

kadica povarena...i ona je nova 1500,00...

kurblu sam napravio od flaha i zavario za osovinu , svejedno osovina bi bila za menjanje , nema dobre ricne ...ne razlikuje se puno od originalne , a funkcionalna je ...ceo dekl prenosa je preprskan sivim sprejom...

na kraju krajeva CPI i ne izgleda tako lose , sasvim je pristojan ...sedi i vozi Miskooooooooo!
Kraj ...za mene je ovo zavrseno ...
Sta je sve uradjeno …zamenjen je km sat , povarena je plastika kadice , plastika prednjeg kokpita koja je i ofarbana sivim sprejom …kao i dekla prenosa …zavaren auspuh koji je pukao sa inox elektrodom ...
Iako je kupljena nova kurbla , lose se drzala na ricnama osovine , to nije bilo resenje,,,u dogovoru resimo da ja napravim novu kurblu koja ce biti zavarena za izlaznu osovinu , i tako bi se morala menjati osovina , a to kosta …
Od mene je dobio dve polovne gume koje su pet u celo za njegove postojece …
Na kraju , zbog problema sa paljenjem na hladno zamenio sam ceo karb , u CPI- ju je bio original Mikuni 16 mm, a stavio sam kineza , Mikuni copy , samo sam prebacio diznu koja je bila na originalu …upalio je odmah na hladno …sistem eliminacije , videcemo …ubacivanjem rasecene bakarne caurice smanjio sam prekomerni zazor koji je imao na rucici gasa i to je sad u redu ...
Eto , CPI je vracen u zivot , lepo ide , sad pristojno izgleda …puno sitnih stvari je odradjeno ...po njegovom satu ide do oko 70 km/h , tiho radi, mekano ubrzava , to je to…nikakav tuning nije u planu …

maska km sata povarena i prefarbana , sat zamenjen ...

sediste pretapacirano , nije lose , ipak je novo 3,500 00...

kadica povarena...i ona je nova 1500,00...

kurblu sam napravio od flaha i zavario za osovinu , svejedno osovina bi bila za menjanje , nema dobre ricne ...ne razlikuje se puno od originalne , a funkcionalna je ...ceo dekl prenosa je preprskan sivim sprejom...

na kraju krajeva CPI i ne izgleda tako lose , sasvim je pristojan ...sedi i vozi Miskooooooooo!
Kraj ...za mene je ovo zavrseno ...
Mario
28 Sep 2015
Super, dobro si se snasao za kurblu i osovinu, sediste je bas kulturno ispalo...
Ovo je sada drugi skut, neka sipa i vozi....
Ovo je sada drugi skut, neka sipa i vozi....
Lauda
28 Sep 2015
Odlicno odradjen posao. Gdje si nasao kmh sat? Jesi neki polovan kupio? Vjerovatno cu i ja morati mijenjati svoj pa pitam...
ALIEN SM
28 Sep 2015
Km sat je moj stari koji je ostao kad sam ugradio onaj do 120 ...otisao na CPI-ja u pola cene od novog , za 500,00 ...Novi su oko 1000,00...
Sve u svemu vracanje u zivot ga je kostalo 4500 sto je dao meni za delove koje sam nabavio ( tu je nesto i castio , mada je nisam hteo nista ) + 2000 varenje plastike , tapaciranje nije platio ima prijatelja tapetara, i morace jos nesto vulkanizeru za montazu guma i to je to ...ne bi trebalo da predje 7000,00...nije tako strasno s obzirom na stanje u kojem je bio ...
Edited by ALIEN SM, 28 September 2015 - 18:22.
Sve u svemu vracanje u zivot ga je kostalo 4500 sto je dao meni za delove koje sam nabavio ( tu je nesto i castio , mada je nisam hteo nista ) + 2000 varenje plastike , tapaciranje nije platio ima prijatelja tapetara, i morace jos nesto vulkanizeru za montazu guma i to je to ...ne bi trebalo da predje 7000,00...nije tako strasno s obzirom na stanje u kojem je bio ...
Edited by ALIEN SM, 28 September 2015 - 18:22.
goggyso
30 Sep 2015
Eee pa kad se redovno održava onda se takvi troškovi izbegnu. Ko ne plati na mostu, dočeka ga ćuprija, hehe