Prosirena je rupa airbox-u na 27mm pa smo je smanjili na 22mm


167 replies to this topic
#161
Posted 03 February 2016 - 23:24
#162
Posted 04 February 2016 - 14:53
Ok. Mukanje je od premalo goriva. Ovo nije mukanje vec knedla. Zavrnes gas i motoru treba neko vreme da se zavrti. Trokiranje je od previse goriva. Ako podignes iglu za zub krene da trokira na oko 1/4 gasa, isto ako stavis ostriju iglu npr. w7 ili w9. Ako povecas gl diznu opet trokira ali vislje. Ako odvijas srafic za smesu odziv se popravlja i knedla pocne da se gubi. Kad polako zavrces gas nema problema...
Situacija se popravila kad smo smanjili otvor na airboxu. Ja bih ovde uvrnuo vecu pilotku, pitanje je ta pilotka koja je dosla uz karb 60.
Medjutim, lako moze da se desi da smo prejaki na pilotki a kasnije na igli i dizni preslabi. Kako bi se to manifestovalo? Pilotka se svakako sabira sa svim otvorima gasa samo se njen uticaj smanjuje ka punom gasu. U toj situaciji bi imali ono muuuuuu...
Znaci ako se situacija popravlja kad odvijas sraf za smesu i on ti je odvijen skoro do ispadanja povecaj pilotku. I nabavi osmicu svecku ja licno nikad nisam mogao da dobijem karb po ovakvom vremenu sa devetkom cak mi je sa devetkom nesto trokirao i prekidao i boja svecke bila skoro ljubicasta.
Situacija se popravila kad smo smanjili otvor na airboxu. Ja bih ovde uvrnuo vecu pilotku, pitanje je ta pilotka koja je dosla uz karb 60.
Medjutim, lako moze da se desi da smo prejaki na pilotki a kasnije na igli i dizni preslabi. Kako bi se to manifestovalo? Pilotka se svakako sabira sa svim otvorima gasa samo se njen uticaj smanjuje ka punom gasu. U toj situaciji bi imali ono muuuuuu...
Znaci ako se situacija popravlja kad odvijas sraf za smesu i on ti je odvijen skoro do ispadanja povecaj pilotku. I nabavi osmicu svecku ja licno nikad nisam mogao da dobijem karb po ovakvom vremenu sa devetkom cak mi je sa devetkom nesto trokirao i prekidao i boja svecke bila skoro ljubicasta.
#163
Posted 04 February 2016 - 16:23
MaRk0, on 04 February 2016 - 14:53, said:
Ok. Mukanje je od premalo goriva. Ovo nije mukanje vec knedla. Zavrnes gas i motoru treba neko vreme da se zavrti. Trokiranje je od previse goriva. Ako podignes iglu za zub krene da trokira na oko 1/4 gasa, isto ako stavis ostriju iglu npr. w7 ili w9. Ako povecas gl diznu opet trokira ali vislje. Ako odvijas srafic za smesu odziv se popravlja i knedla pocne da se gubi. Kad polako zavrces gas nema problema...
Situacija se popravila kad smo smanjili otvor na airboxu. Ja bih ovde uvrnuo vecu pilotku, pitanje je ta pilotka koja je dosla uz karb 60.
Medjutim, lako moze da se desi da smo prejaki na pilotki a kasnije na igli i dizni preslabi. Kako bi se to manifestovalo? Pilotka se svakako sabira sa svim otvorima gasa samo se njen uticaj smanjuje ka punom gasu. U toj situaciji bi imali ono muuuuuu...
Znaci ako se situacija popravlja kad odvijas sraf za smesu i on ti je odvijen skoro do ispadanja povecaj pilotku. I nabavi osmicu svecku ja licno nikad nisam mogao da dobijem karb po ovakvom vremenu sa devetkom cak mi je sa devetkom nesto trokirao i prekidao i boja svecke bila skoro ljubicasta.
Situacija se popravila kad smo smanjili otvor na airboxu. Ja bih ovde uvrnuo vecu pilotku, pitanje je ta pilotka koja je dosla uz karb 60.
Medjutim, lako moze da se desi da smo prejaki na pilotki a kasnije na igli i dizni preslabi. Kako bi se to manifestovalo? Pilotka se svakako sabira sa svim otvorima gasa samo se njen uticaj smanjuje ka punom gasu. U toj situaciji bi imali ono muuuuuu...
Znaci ako se situacija popravlja kad odvijas sraf za smesu i on ti je odvijen skoro do ispadanja povecaj pilotku. I nabavi osmicu svecku ja licno nikad nisam mogao da dobijem karb po ovakvom vremenu sa devetkom cak mi je sa devetkom nesto trokirao i prekidao i boja svecke bila skoro ljubicasta.
#164
Posted 04 February 2016 - 17:43
Jeste, bio je ler podignut malo vise. Kod sebe gledam da mi sraf za ler bude sto vise odvrnut... Aj polako Pedjo ne mozemo dvojica da stelujemo u isto vreme. Moras sam...
Citaj, prevodi... Imas vremena, polako.
http://www.mopedarmy...HBG_Carburetors
Citaj, prevodi... Imas vremena, polako.
http://www.mopedarmy...HBG_Carburetors
#165
Posted 05 February 2016 - 21:20
Gde mogu da nadejm pilotke od 60 do 70 ?
#166
Posted 05 February 2016 - 21:24
Mislim da se ne proizvode, bar dell orto ne proizvodi. Mislim da mozes da experimentises sa manjim brojevima glavnih dizni, posto su isto m5 kao i pilotke.
#167
Posted 06 February 2016 - 02:51
Ma vrati fabricki karb sa starom postavkom... Provereno, sigurno dobro radi.
#168
Posted 06 February 2016 - 08:12
Dok ne rešiš misteriju vrati srari karb.. Nije normalno da ti treba veća pilotka od 50 negde se opasno greši... Šraf uglavnom bude na 1 krug od skroz zatvorenog nekad i manje jer ovde donosi gorivo odvrtanjem za razliku od malih modela...
Strpi se malo, sačekaj toplije dane, do tada vrati mali karb da možeš da se provozaš...
Strpi se malo, sačekaj toplije dane, do tada vrati mali karb da možeš da se provozaš...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users