←  Moj skuter

svet-skutera

»

Aerox rossi replica

Locked

Mario's Photo Mario 15 Sep 2015

Kreni od vece dizne pa polako spustaj.. dobro je ako masina trokira od previse goriva jer je to znak da je dizna vec neupotrebiva i kreces sa manjim brojevima...
Quote

mareNP's Photo mareNP 15 Sep 2015

Vazi vazi to zavrsavam do subote naj kasnije
Quote

Mario's Photo Mario 15 Sep 2015

Spremi M6 dizne da imas bar 5-6 kom nemoj da se upustas u stel sa 2 dizne....
Quote

mareNP's Photo mareNP 15 Sep 2015

Necu drugar ce mi pomoci
Od prilike znam da ne mozes da nagadjas ali koje da uzmem da ne kupujem set ceo sad
Quote

Razredni's Photo Razredni 15 Sep 2015

Moras uzeti set. Na primer, za 17,5 karb za base setupe ides izmedju 60 i 80 a za jace i zahtevnije (kada bi imao pravi cilindar uz repliku) moze da trazi i vece. Nema stela karba bez seta, mozda cak i dva. Ne zaboravi da titrebaju i igle i pilotke.
Quote

mareNP's Photo mareNP 17 Sep 2015

Porucio sam rolnice treba danas da stignu karburator nisam dirao za vikend cu.
Sad osetim da mi kvacilo proklizava (trese) na ovom imam crvene malossi oprugice, koje kvacilo se dobro pokazalo (nije mi bitno ime) samo da dobro hvata i da moze da se steluje posto mi sad krece sa 5500 meni treba 7500-8000, i jos jedno jel moze da stane 112 kvaiclo sad je 107.
Quote

Razredni's Photo Razredni 17 Sep 2015

Ako trese, to znaci da se jedna od oprugica isteglila pa jedna od 3 pakne pre uhvati nego ostale, javlja se debalans i trese.. moze da bude i do deformacije samog kvacila ili pakni. Proklizavanje kvacila se javlja kao nemogucnost skutera da ubrzava a obrtaji da rastu, slicno kao osecaj prevrtavanja sa prelaganim rolnicama.

112 kvacilo (sa 112 zvonom) moze da stane na minareli blok, odnosno pod deklu. Kod tununga ti je sve po sistemu koliko para toliko muzike. Stelujuca kvacila se krecu u rasponu od 40e do 100e. Ova od 40e (motoforce, vicma, hebo, naraku, 101octane) su dosta nežna i ne mogu da pruze dostojne rezultate na jakim setupima ali su ok za svaki dan i za agregat oko 10-12ks..

Oko 60-70e su polini 3g i artek, to su vec ozbiljna kvacila koje mozes da vozis i na serijskom skutu svaki dan a i na motorima od 15ks pa navise..

Posto nisu jeftina, pisem sve ovo jer mozda uskoro podizes snagu skuteru pa bi mozda bilo pametnije odmah uloziti u kvalitetnije i dugovecnije kvacilo.
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Nije do oprugica nove su kvacilo je potroseno bas dosta korpa ima riseva bas je dotrajalo\
A za ovo drugo si upravu bolje da uzmem neki bolji odma nego da pravim dupli trosak
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Stavljene rolnice 3.5 problem resen karburator jos nisam dirao posle cu

hvala svima na pomoci
Quote

Lauda's Photo Lauda 18 Sep 2015

A koji problem je rijesen sa rolnicama?
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Ne muci se vise na 6500 sad ide tacno 9000 kad cepim pun gas u startu i onda navlaci 10000 posle kad dodje do 75
Samo jos kvacilo da promenim
Jel mogu ona stelujuca kvacila da se nasteluju sa najtvrdjim oprugicama da hvata na 7500
Quote

sinisa93's Photo sinisa93 18 Sep 2015

Znaci rijesio si na tezi nacin da naucis koliko znaci stelovanje karburatora...
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Hahah nije tako sad cu to za vikend da uzmem veci ne vredi stelovati ovaj
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Jel prodaje neko karburator 19mm , 17.5mm neki malo kvalitetniji
Quote

Lauda's Photo Lauda 18 Sep 2015

19mm je prevelik za serijalu.
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Ma stavljacu kit pa da ne kupujem dvaput jel bi bio dobar 17.5 za malossi 70 ili s6 sport pro mk2 mislim da se tako zove, bez gljive (mozda prerada airboxa)
Quote

Mario's Photo Mario 18 Sep 2015

Dobar bi bio, mada je 19mm ipak premija ako ces voziti 70-ku
Quote

mareNP's Photo mareNP 18 Sep 2015

Pa to pitam mislim starno da uzmem 70 neki jani base ili midrace pa da ne kupujem 17.5 pa onda opet zeza steluj rke drke
Jel znate nekog da prodaje polovan neki 19mm bas ne mogu nigde naci polovan a nov mi je skup
Quote

Razredni's Photo Razredni 18 Sep 2015

Polovni su macka u dzaku, nikada ne budu kompletni itd. Uvek povuce niska cena pa se zaletimo svi a kada dodje do stele, muke.
Moj savet je da kupis nov ili ako bas naletis na polovan ali ocuvan i kompletan. Uz karb racunaj jos 10ak eura za set igli, jos toliko za set dizni i naravno bar 3-4 pilot dizne, znaci preko cene karba jos 30ak eura, pre ili kasnije..
Quote

Mario's Photo Mario 18 Sep 2015

vidi nije to jednom šteluj, treba da se spremiš da ćeš sa svakom promenom cilindra, filtera, auspuha morati štelovati karburator ponovo....
pa onda ako je već tako, da bi ti "trke drke" lakše polazilo od ruke, kupuješ dellorto 19mm, recimo phbg i za njega svu potrebnu opremu,
dakle pakovanje glavnih dizni, pakovanje igli, nekoliko pilot dizni par brojeva manjih ili većih od one koju dobiješ...

sad žalosno je što su dell-i na paprenim cenama, takoreći nema ih ispod 70e, a kad kupuješ polovan onda treba dobro da se nagledaš kakav si kupio jer može da bude neko đubre zapušeno, i onda ćeš juriti ultrazvučne kade po komšiluku...

druga solucija ti je da kupiš neku kopiju, dosta članova vozi kopije i tu isto imaš bolje i lošije, pa shodno tome i cena varira te njih imaš bukvalno od 30 do 70e...

dalje treba da znaš da u to grlo od rox-a ulazi i 21mm karburator, identično izgleda kao 19, pa ako si ikada mislio da kreneš nekim mid-race putevima (vidim da si spomenuo s6 sport pro mk2), onda napajanje biva ključno...

i treće, imaš nekoliko verzija, agresivnijih i mirnijih, po elementima sa kojima je spakovan se to i prepoznaje (npr koja je igla, koja je pilotka, kosina klipića.. itd..)

naravno da postoje i drugi dobri karburatori, recimo keihim ili mikuni, samo uvek moraš obratiti pažnju koji je priključak, konkretno u tvom slučaju je to cs=24mm, jer ako je veći onda moraš praviti ili kupovati neku drugu aftermarket prirubnicu, pa recimo ja na Mikuni-ju koji je cs=35mm imam da kupim samo jedan model prirubnice kojeg proizvode od vitona i cene ga 40-50e... ispadne skuplja prirubnica nego kineski karburator, al jbg... svi mi znamo šta kupujemo i za koju svrhu...

pa eto... nema žurbe, polako
Quote
Locked