Aerox rossi replica
Mario
15 Sep 2015
Kreni od vece dizne pa polako spustaj.. dobro je ako masina trokira od previse goriva jer je to znak da je dizna vec neupotrebiva i kreces sa manjim brojevima...
Mario
15 Sep 2015
Spremi M6 dizne da imas bar 5-6 kom nemoj da se upustas u stel sa 2 dizne....
mareNP
15 Sep 2015
Necu drugar ce mi pomoci
Od prilike znam da ne mozes da nagadjas ali koje da uzmem da ne kupujem set ceo sad
Od prilike znam da ne mozes da nagadjas ali koje da uzmem da ne kupujem set ceo sad
Razredni
15 Sep 2015
Moras uzeti set. Na primer, za 17,5 karb za base setupe ides izmedju 60 i 80 a za jace i zahtevnije (kada bi imao pravi cilindar uz repliku) moze da trazi i vece. Nema stela karba bez seta, mozda cak i dva. Ne zaboravi da titrebaju i igle i pilotke.
mareNP
17 Sep 2015
Porucio sam rolnice treba danas da stignu karburator nisam dirao za vikend cu.
Sad osetim da mi kvacilo proklizava (trese) na ovom imam crvene malossi oprugice, koje kvacilo se dobro pokazalo (nije mi bitno ime) samo da dobro hvata i da moze da se steluje posto mi sad krece sa 5500 meni treba 7500-8000, i jos jedno jel moze da stane 112 kvaiclo sad je 107.
Sad osetim da mi kvacilo proklizava (trese) na ovom imam crvene malossi oprugice, koje kvacilo se dobro pokazalo (nije mi bitno ime) samo da dobro hvata i da moze da se steluje posto mi sad krece sa 5500 meni treba 7500-8000, i jos jedno jel moze da stane 112 kvaiclo sad je 107.
Razredni
17 Sep 2015
Ako trese, to znaci da se jedna od oprugica isteglila pa jedna od 3 pakne pre uhvati nego ostale, javlja se debalans i trese.. moze da bude i do deformacije samog kvacila ili pakni. Proklizavanje kvacila se javlja kao nemogucnost skutera da ubrzava a obrtaji da rastu, slicno kao osecaj prevrtavanja sa prelaganim rolnicama.
112 kvacilo (sa 112 zvonom) moze da stane na minareli blok, odnosno pod deklu. Kod tununga ti je sve po sistemu koliko para toliko muzike. Stelujuca kvacila se krecu u rasponu od 40e do 100e. Ova od 40e (motoforce, vicma, hebo, naraku, 101octane) su dosta nežna i ne mogu da pruze dostojne rezultate na jakim setupima ali su ok za svaki dan i za agregat oko 10-12ks..
Oko 60-70e su polini 3g i artek, to su vec ozbiljna kvacila koje mozes da vozis i na serijskom skutu svaki dan a i na motorima od 15ks pa navise..
Posto nisu jeftina, pisem sve ovo jer mozda uskoro podizes snagu skuteru pa bi mozda bilo pametnije odmah uloziti u kvalitetnije i dugovecnije kvacilo.
112 kvacilo (sa 112 zvonom) moze da stane na minareli blok, odnosno pod deklu. Kod tununga ti je sve po sistemu koliko para toliko muzike. Stelujuca kvacila se krecu u rasponu od 40e do 100e. Ova od 40e (motoforce, vicma, hebo, naraku, 101octane) su dosta nežna i ne mogu da pruze dostojne rezultate na jakim setupima ali su ok za svaki dan i za agregat oko 10-12ks..
Oko 60-70e su polini 3g i artek, to su vec ozbiljna kvacila koje mozes da vozis i na serijskom skutu svaki dan a i na motorima od 15ks pa navise..
Posto nisu jeftina, pisem sve ovo jer mozda uskoro podizes snagu skuteru pa bi mozda bilo pametnije odmah uloziti u kvalitetnije i dugovecnije kvacilo.
mareNP
18 Sep 2015
Nije do oprugica nove su kvacilo je potroseno bas dosta korpa ima riseva bas je dotrajalo\
A za ovo drugo si upravu bolje da uzmem neki bolji odma nego da pravim dupli trosak
A za ovo drugo si upravu bolje da uzmem neki bolji odma nego da pravim dupli trosak
mareNP
18 Sep 2015
Stavljene rolnice 3.5 problem resen karburator jos nisam dirao posle cu
hvala svima na pomoci
hvala svima na pomoci
mareNP
18 Sep 2015
Ne muci se vise na 6500 sad ide tacno 9000 kad cepim pun gas u startu i onda navlaci 10000 posle kad dodje do 75
Samo jos kvacilo da promenim
Jel mogu ona stelujuca kvacila da se nasteluju sa najtvrdjim oprugicama da hvata na 7500
Samo jos kvacilo da promenim
Jel mogu ona stelujuca kvacila da se nasteluju sa najtvrdjim oprugicama da hvata na 7500
sinisa93
18 Sep 2015
Znaci rijesio si na tezi nacin da naucis koliko znaci stelovanje karburatora...
mareNP
18 Sep 2015
Ma stavljacu kit pa da ne kupujem dvaput jel bi bio dobar 17.5 za malossi 70 ili s6 sport pro mk2 mislim da se tako zove, bez gljive (mozda prerada airboxa)
mareNP
18 Sep 2015
Pa to pitam mislim starno da uzmem 70 neki jani base ili midrace pa da ne kupujem 17.5 pa onda opet zeza steluj rke drke
Jel znate nekog da prodaje polovan neki 19mm bas ne mogu nigde naci polovan a nov mi je skup
Jel znate nekog da prodaje polovan neki 19mm bas ne mogu nigde naci polovan a nov mi je skup
Razredni
18 Sep 2015
Polovni su macka u dzaku, nikada ne budu kompletni itd. Uvek povuce niska cena pa se zaletimo svi a kada dodje do stele, muke.
Moj savet je da kupis nov ili ako bas naletis na polovan ali ocuvan i kompletan. Uz karb racunaj jos 10ak eura za set igli, jos toliko za set dizni i naravno bar 3-4 pilot dizne, znaci preko cene karba jos 30ak eura, pre ili kasnije..
Moj savet je da kupis nov ili ako bas naletis na polovan ali ocuvan i kompletan. Uz karb racunaj jos 10ak eura za set igli, jos toliko za set dizni i naravno bar 3-4 pilot dizne, znaci preko cene karba jos 30ak eura, pre ili kasnije..
Mario
18 Sep 2015
vidi nije to jednom šteluj, treba da se spremiš da ćeš sa svakom promenom cilindra, filtera, auspuha morati štelovati karburator ponovo....
pa onda ako je već tako, da bi ti "trke drke" lakše polazilo od ruke, kupuješ dellorto 19mm, recimo phbg i za njega svu potrebnu opremu,
dakle pakovanje glavnih dizni, pakovanje igli, nekoliko pilot dizni par brojeva manjih ili većih od one koju dobiješ...
sad žalosno je što su dell-i na paprenim cenama, takoreći nema ih ispod 70e, a kad kupuješ polovan onda treba dobro da se nagledaš kakav si kupio jer može da bude neko đubre zapušeno, i onda ćeš juriti ultrazvučne kade po komšiluku...
druga solucija ti je da kupiš neku kopiju, dosta članova vozi kopije i tu isto imaš bolje i lošije, pa shodno tome i cena varira te njih imaš bukvalno od 30 do 70e...
dalje treba da znaš da u to grlo od rox-a ulazi i 21mm karburator, identično izgleda kao 19, pa ako si ikada mislio da kreneš nekim mid-race putevima (vidim da si spomenuo s6 sport pro mk2), onda napajanje biva ključno...
i treće, imaš nekoliko verzija, agresivnijih i mirnijih, po elementima sa kojima je spakovan se to i prepoznaje (npr koja je igla, koja je pilotka, kosina klipića.. itd..)
naravno da postoje i drugi dobri karburatori, recimo keihim ili mikuni, samo uvek moraš obratiti pažnju koji je priključak, konkretno u tvom slučaju je to cs=24mm, jer ako je veći onda moraš praviti ili kupovati neku drugu aftermarket prirubnicu, pa recimo ja na Mikuni-ju koji je cs=35mm imam da kupim samo jedan model prirubnice kojeg proizvode od vitona i cene ga 40-50e... ispadne skuplja prirubnica nego kineski karburator, al jbg... svi mi znamo šta kupujemo i za koju svrhu...
pa eto... nema žurbe, polako
pa onda ako je već tako, da bi ti "trke drke" lakše polazilo od ruke, kupuješ dellorto 19mm, recimo phbg i za njega svu potrebnu opremu,
dakle pakovanje glavnih dizni, pakovanje igli, nekoliko pilot dizni par brojeva manjih ili većih od one koju dobiješ...
sad žalosno je što su dell-i na paprenim cenama, takoreći nema ih ispod 70e, a kad kupuješ polovan onda treba dobro da se nagledaš kakav si kupio jer može da bude neko đubre zapušeno, i onda ćeš juriti ultrazvučne kade po komšiluku...
druga solucija ti je da kupiš neku kopiju, dosta članova vozi kopije i tu isto imaš bolje i lošije, pa shodno tome i cena varira te njih imaš bukvalno od 30 do 70e...
dalje treba da znaš da u to grlo od rox-a ulazi i 21mm karburator, identično izgleda kao 19, pa ako si ikada mislio da kreneš nekim mid-race putevima (vidim da si spomenuo s6 sport pro mk2), onda napajanje biva ključno...
i treće, imaš nekoliko verzija, agresivnijih i mirnijih, po elementima sa kojima je spakovan se to i prepoznaje (npr koja je igla, koja je pilotka, kosina klipića.. itd..)
naravno da postoje i drugi dobri karburatori, recimo keihim ili mikuni, samo uvek moraš obratiti pažnju koji je priključak, konkretno u tvom slučaju je to cs=24mm, jer ako je veći onda moraš praviti ili kupovati neku drugu aftermarket prirubnicu, pa recimo ja na Mikuni-ju koji je cs=35mm imam da kupim samo jedan model prirubnice kojeg proizvode od vitona i cene ga 40-50e... ispadne skuplja prirubnica nego kineski karburator, al jbg... svi mi znamo šta kupujemo i za koju svrhu...
pa eto... nema žurbe, polako