←  Moj skuter

svet-skutera

»

Aerox rossi replica

Locked

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Nisam nista narucivao sa RP druzar otisao za svabiju pa cu uzeti kit (stage6 sport pro mk2) i karb 19mm ako je dovaljan da napoji mk2 i replicu
Vidim na sajtovima kit taj mk2 obican i mk2 12mm sta to znaci nije mi jasno
Jel moram radilicu da uzmem oce li idrzati ova moja nekih par meseci taman dog razradim cilindar i prikupim love
Quote

Razredni's Photo Razredni 24 Sep 2015

Bravo ;)
Jel mnogo jeftinije uzeti sve stejdzsiks?
Radilice u gornjoj pesnici nose razlicite precnike bolcne, seriski minareli ima 10mm bolcnu. Prave se kitovi i sa klipovima za radilice sa 12mm bolcnom. Radilica svakako mora pojacana i trebalo bi sa punim polutkama, stara nece izdrzati a i javlja se pitanje rada replice sa nedovoljnom primarnom kompresijom..
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Nisam fan stage6 niti sam tip da sad uzimam sve od jedne marke nisam lozana samo pitam posto sam cuo da je dobar taj kit gledao sam i malossi sport 70 i polini i onaj na a nez kako se zove i top perf
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Hvala na odgovoru
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Repliku sam uzeo zato sto nije bio trek , zx i ti best buy auspusi zato da ne mislis da sam stejdzsix klinac koji misli da su oni bog i batina znam da i pakuju tudje proizvode
Quote

Razredni's Photo Razredni 24 Sep 2015

Ne srdi se.
Ako pogledas ranije postove uvideces da je jeftinije bilo da se resis replike i za iste parice uzmes treka ili slican.. vecina te je to savetovala, prosto, jer si na pocetku i treba da ides postepeno a iz tvojih pitanja se zakljucuje da jos uvek ne znas u kom pravcu bi isao i sta zapravo zelis. Za sada samo znamo da zelis da napravis replicu da radi a sa radilicom, pripremom blokova, kitom70, karbom i svim ostalim sitnicama to ce te kostati minimum 500e..

Imas temu u base 50 gde je Mario sklopio zilketov rox sa standard minareli cilindrom sa serijskim karbom 12mm i trekom. I imas rezultat od 80 i nesto gps-a i potrosnju od 3 litre..

Ali nije ni to problem, treba samo malo procitati. Ovako, ti pitas, puno kolega se polomi da ti pomogne i ukaze na neke pravce a ti opet odlucis da kupis stejdz i to preko druga iz Nemacke. Ima u nemackoj i drugih brendova, a ako je tvoje ucesce na forumu samo zarad pitanja, onda ocekuj ovakve odgovore..

Poenta price oko stejdza da ako ti i deluje jeftiniji je bas zato sto ne pruza nista posebno u odnosu na druge brendove, a da bi radio korektno sa tom istom replicom, zahteva jos dosta delova za koje moras da zavuces ruku u dzep..
Koliko bi te kostao uopste taj kit?
Malosi, polini, tp, base (sport) kitovi ponovo nisu za replicu ali su mnogo kvalitetniji!
Ne znam gde si procitao i ko je rekao da je sport mk2 dobar kit, pogotovu za svaki dan, verovatno neko ko ga nije sklopio i doveo pod konac do kraja. Vecina tema na forumu je ozbiljna i imas testove i analize za svaki cilindar, sve je premereno i dati su saveti za sta se neki cilindar pokazao dobro i sta jos zahteva..

U klasi alu nikasil cilindara koji vole da se zavrte i traze radilicu sa punim polutkama kao i karb od 19mm zbog replice a mogu da se voze svaki dan ja bih uvek uzeo airsal t6 za 100e, ali to je samo moje misljenje..

Srecno!
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Hvala ti to sam hteo da pitam uzecu kako mi vi kazete nisam strucan necu da pametujem za sada hocu neki base cilinfar jaci moze taj t6 19 karb hpc radilicu motoforce evol i koje lezajeve c4 posle moze naraku rac v2 vario neko kvacilo
Aeroxa sam merio preko gps ide 85 ali i trosi malo vise ne vozim ga sad puno
Ako nevalja nesto u ovom setapu reci cenim tvoje misljenje jer si iskusniji tjuner
Novca ne verujem do polovine oktobra da ce biti za sve
Quote

Lauda's Photo Lauda 24 Sep 2015

Gledaj, poenta citave ove price jeste da ti pronadjes sebe u tom projektu. Znaci da ti budes siguran da to zelis i da budes siguran da ces znati skockati taj setup i odrzavati. Mi to mozemo reci i da puknes neki MHR Team 2 cilindar i da ce cupati sve pred sobom, a ti ces nas pitati da li ce serijska radilica izdrzati prvih mjesec dana.
Dakle moras da shvatis prvo osnovne koncepte, kako sta funkcionise, sta koji dio povlaci za sobom i koje posledice moze da ostavi na druge komponente ili prednosti. Dakle moras skontati neku sliku citavog koncepta, a to neces postici ako se sam ne potrudis i ne procitas par edukativnih tema koje imamo na forumu i dok ne proucis par projekata. Inace cemo ponavljati sve sto je vec davno napisano na forumu odgovaranjem na tvoja pitanja.
Nije mi cilj da te odgovorim od svega ovoga ili da te kritikujem, nego da ti ne ulupas pare bezveze i posle budes nezadovoljan rezultatima jer nisi pogodio prave komponente ili daleko bilo napravis neku havariju.

Ja kada sam razmisljao o cilindru pretrazio sam citav forum trazeci projekte gdje je taj cilindar bio u upotrebi. Gledao sam kakve probleme su imali drugi, sa kakvim komponentama se ugradjivao, koliko su dobili, a koliko ulozili, itd...
Evo ti preporuka za jedan dobar base projekat koji bi trebao pogledati da vidis kakvi sve problemi te mogu snaci u radu i na sta sve treba obratiti paznju - http://forum.pyrothe...y-fact-it-70cc/
Edited by Lauda, 24 September 2015 - 17:35.
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Vazi procesljacu forum hvala vam na savetima i sto ste mi otvorli oci da treba da gledam na sve
Quote

Mario's Photo Mario 24 Sep 2015

I niko ti nece reci ne valja s6 mk2, ali ce ti mozda reci da nije za tebe..

Znaci svaki cilindar zahteva dosta da bi se upregao da radi i vlasniku donese potpuno zadovoljstvo u ekploataciji... medjutim prgaviji su komplikovaniji, osetljiviji i vise nezahvalni ako gledamo sa tacke kako ih treba voziti, napajati i koliko cesto podesavati...

Pa otuda dolazi da li je ili nije jos za tebe ili Laudu ili mene...

Ajd ziveo
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Meni treba nesto ne bas za svaki dan ali vozim se dosta uglavnom suboya nedelja gorivo nije problem merak nema cenu
Voleo bi uzeti nesto onako sto oce da se zavrti Aca me je uputio ka jednom cilindru za koga nisam ni znao da je dobar
Hvala vam na savetima
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Jel moze neko da mi kaze samo koja je razlika i koji je bolji

http://www.racing-pl...95#.VgQz5svtlBc

http://www.racing-pl...95#.VgQz7MvtlBc

Razlika svega par eura
I jel to taj T6
Quote

Mario's Photo Mario 24 Sep 2015

ovaj skuplji nosi klip sa dve karike
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Kakav to uticaj ima jel bolje ili losije
Quote

Lauda's Photo Lauda 24 Sep 2015

A sta ti mislis kakav uticaj prave karike i koje su prednosti klipa sa jednom karikom, a koji nedostaci?

P.S Sve ti vec pise na forumu pa ocekujem da nadjes odgovor na svoje pitanje...
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Evo sad gledam stara verzija je volela da zalepi na izduvnom kanalu zbog stuba i klipovi su im bili losi
Gledam na RP stavili su MAHLE klip a jel su popravili ove kanale da ne lepi
Quote

Razredni's Photo Razredni 24 Sep 2015

Ma dobro, ne moras se ti striktno drzati tog airsala. Ja sam to dao kao predlog jer je u alu-nikasil izvedbi kao i sport pro pa otud poredjenje, inace je t6 vec ozbiljan cilindar sa svaki dan. I ona bi se lepo upario sa replicom, ali i njemu treba (citaj replici) radilica sa punim polutkama (hpc), veci karb (19mm), ozbijlno stelujuce kvacilo, i dobar variomat. I onda si zagazio u midrace vode, moras da imas sve komponente pa tek onda da pakujes i da stelujes..

Ako se vratimo na pocetak price, tebi treba gusani cilindar za svaki dan, posluzice ti i 16 ili 17,5mm karb ali naravno, ako menjas repliku za neki umereniji auspuh prema umerenijem gusanom sport cilindru. A to vec moze da se nasteluje na serijskoj radilici i sa serijskim kvacilom. Variomat je uvek dobra investicija na minareli bloku.
Kako si i sam rekao imas vremna do oktobra da detaljno procitas sve tebi zanimljive teme o projektima skutera (base i midrace 70) i testove raznih cilindara, auspuha, kvacila, varimata, pa pametno, prema svojim potrebama i finansijskim mogucnostima prikupis delove..
Kad zapnes ili imas neku nedoumicu javi.
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Vazi u pravu si polako niko me ne juri opredio sam se za neki slabiji midrace nebi da prodajem replicu volim cilindre koji se vrte polako cu prikupiti novac pa redom sve :biggrin:

Koji se cilindri slazu sa replicom (jaci base ili neki midrace) ona je onako agresivna pa i cilindar mora biti takav

Trenutan plan
Kit: Airsal 70cc T6 klip sa 1 karikom
Radilica: Motoforce Evo
Karburator: 19mm naraku ili neki PHBG sa setom dizni, pilotki i igala
Kvacilo: Malossi Delta ili neko u tom rangu
Vario: Multivar ili Naraku racing v2

Verovatno ce se do oktobra dosta stvari promeniti
Quote

Mario's Photo Mario 24 Sep 2015

Acapoštar ti je napisao da je T6 cilindar isto toliko dobar kao i MK2 i da je po snazi vrlo sličan, ali ne i da je on tebi namenjen....jednostavno veliki je rizik kada sa serijale prelaziš na midrace,...

nije za tebe, pisao sam ti gore i zašto, ne znam da li si me shvatio...
Quote

mareNP's Photo mareNP 24 Sep 2015

Ma znam da sam neiskusan i da nemam pojma jos nista taj drug sto je u Nemackoj sad on je mehanicar zavrsio skolu ovde tj inzinjer mehanike pa radi tamo on ce mi sklopiti masinu ustelovacemo to dok ja ne savladam teoriju pa posle cu sam
Quote
Locked