Evo još jednog primerka iz italijanske kuhinje, na stolu mi je gusani cilindar marke Polini, vazdušno hlađena 50-ka, sa agresivnijim konceptom kanala.... Izvor, Aca poštar, zahvaljujemo...
na prvi pogled uočićemo ogromne prelivne kanale, kao i aux izduvne koji su inovacija pokupljena sa rotax-a..
na samom vrhu cilindra uočićemo izdignuti plašt u spoljnom promeru 45mm
dok je sa donje strane spoljna širina košuljice 50mm, pa je za poverovati da ovaj isti odlivak Polini koristi i za svoje modele od 70cc-a, tačnije za 47mm promer klipa
izduv je optimizovan kao i kod ostalih pia 50 koncepata na 20 +/- 2mm
dok je glava upuštena za isti onaj prem koji imamo na vrhu plašta cilindra, i koliko sam uspeo da izmerim daje zapreminu od 6,5ccm-a.. ovo naravno nam još ne igra nikakvu ulogu jer nemamo originalni klip koji fabrika pakuje u ovom kompletu...
evo je i portmapa razmerena
iz koje proizilaze sledeće analize
C= 0,00 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11600 o/min
Usklađeni pritisci = 118 PSI
Kalkulativna snaga = 10,9 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 9 KS
Očekivana snaga na točku = 7,6 KS
C= 0,15 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 11900 o/min
Usklađeni pritisci = 116 PSI
Kalkulativna snaga = 10,9 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 9 KS
Očekivana snaga na točku = 7,6 KS
C= 0,30 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 12100 o/min
Usklađeni pritisci = 115 PSI
Kalkulativna snaga = 11 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 9 KS
Očekivana snaga na točku = 7,6 KS
C= 0,50 mm
Najbolje iskoristivi obrtaji = 12600 o/min
Usklađeni pritisci = 110 PSI
Kalkulativna snaga = 11 KS
Očekivana snaga na vretenu radilice = 9 KS
Očekivana snaga na točku = 7,6 KS
Niski pritisci dovešće ovaj cilindar u dobru spregu i ispod ciljanih obrtaja, dok sa druge strane potencijal da se razvrti pošteno postoji, te ukoliko želimo da pustimo mašinu da ode u 11 ili 12k obrtaja, ovaj cilindar će nam doneti još uvek značajnu snagu i neznatno opadanje pritisaka...
Reklo bi se da je ovo prava zamena za stock koji je znamo ionako prgav, i da je ovde Polini stavio tačku i odgovor da se Piaggio sa serijskim prenosom može izvrteti do 100GPS-a, a da pritome ne treba vetrić u leđa...
Fini koncept, dobro usklađen, nema mnogo veze sa midrace-om, mada dobro određen učinak aux izduvnih, rekli bi da je ovaj cilindar ona zlatna sredina o kojoj mnogi maštaju....
1
No replies to this topic
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users