Jump to content


Postavljanje semeringa Piaggio 50


17 replies to this topic

#1 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2015 - 20:16

Evo primjer kod montaze semeringa i vodene pumpe na piaggio hiper 2 pro agregatima.

Kad stavljate semering kod magneta trebate ga nabiti na 12mm do ruba kako je na slici. U tom slucaju je semering poravnat sa unutrasnje strane.Posted Image

U slucaju da preterate postoji mogucnost dodira i spaljivanja lezaja. Recimo 13.5mm vec ce dodirivati lezaj!


Semering kod variomata treba ugurati za 0.5mm dublje od ruba, tako ce se poravnati sa unutrasnje strane. Takodjer riskirate spaljivanje lezaja ako se ugura preduboko.Posted Image
Posted Image



Vodena pumpa

Sljedeca slika prikazuje udaljenost prvog lezaja vodene od ruba kada je pravilno montirana pumpa. Ako je ovako onda ce stati i sajbica i onaj osigurac bez problema. Treba biti 4.3mm
Posted Image

Ovdje se vidi udaljenost do semeringa sa unutrasnje strane, taj semering ima toleranciju, ali ovaj primjerak je izdrzao mnogo i dalje je ispravan. Udaljenost je 4mm.Posted Image

I najvazniji podatak, 25mm od ruba do semeringa iznutra.Posted Image

Ako vas zanima jos nesto sa piaggio bloka lc 50 mozemo provjeriti. Zahvaljujem Đoletu na blokovima.

Edited by dajteh, 09 September 2015 - 20:18.


#2 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 September 2015 - 22:01

Odlično odradjeno, hvala Dajteh! Bilo bi dobro navesti i dimenzije semeringa da upotpunimo temu.

#3 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 September 2015 - 22:46

Semering koji se stavlja na radilicu strana variomata je 19x30x6.5mm
Ležaj radilice: 20x52x12mm (izbjegavajte SKF Bulgaria)

Semering koji se stavlja na radilicu strana magneta je 18x28x7mm
Ležaj radilice: 20x52x12mm


Semering vodene pumpe je 8x16x10/11mm
Ležaj osovine vodene pumpe 2kom: 8x22x7mm


Nekoliko dodatnih savjeta:
1. Semering kod variomata voli procuriti dok je na skuteru, tako da se nerijetko ukaze potreba za izmjenom dok je u masini koja je ispravna. U tom slucaju se lijepo skine variomat, izvuce se uljna pumpa i mikroremen da ne smetaju tako da imate cist pristup semeringu. U tom slucaju se treba ostrom kukicom zapeti za jednu od rupica na semeringu i nekako ga iscupati van. Moze se i zavrnuti dobar seraf u njega pa ga iscimati van, pritom paziti na radilicu i blok da se ne ostete.

2. Semeringe radilice preporucljivo je uzimati od proizvodjaca Corteco, isti ovakvi kao na slikama to je prva ugradnja. Prije ugradnje se namazu iznutra tovatnom mascu.

3. Semering vodene, postoji od Corteca tamno plavi sa 2 usne, znaci dvostruki semering, taj se pokazao dugovjecnim i dobrim. Kada se vadi iz bloka dok je u sklopljenoj masini, onda se ostrom kukicom zakaci u njega i povuce van. Kada se montira novi, takodjer se namasti dobro iznutra i tanko izvana. Prilikom ubacivanja u blok skoro da se moze prstima ugurati, ali postoji velika mogucnost da ce trebati jos malo. Zato je pametno dok je semering vani napraviti od bilo cega cevku koja ulazi u semering i onda se s njom malo pogura do mjere, najbolje laganim tuckanjem. Tu treba biti oprezan i predvidjeti da se odabirom cevke nebi ostetio semering. Jer ako dobro obavite poso mirni ste mnogo km.

4. Kad smo vec kod vodene pumpe, ako vam propisa na ispravnoj masini onda je trebate zamjeniti bez otvaranja masine na sljedeci nacin.
Skinite deklo, variomat, uljnu pumpu. Sa druge strane skinite poklopac magneta i onu plasticnu crnu lulu sto ide u blok dole desno kod magneta, a u lulu ide crijevo vode iz kilera. Oprezno iscimajte lulu dok je spojena na crijevu vode, kada je izvadite iscuriti ce sva voda iz sistema.
Uzmite gedoru broj 8 i kroz rupu odakle je istekla voda iz bloka ima zlatna matica kontra navoj (u desno se otpusta). Kod variomata je potrebno osovinu vodene primiti kombinirkama i okrenuti gedoru u desno da se odvrne propeler vodene.
Kad ste to odradili vracate se na stranu variomata, onda se skida zeger osigurac kod osovine vodene, iza njega je sajbica. Nakon toga se moze zagrijati blok oko osovine da se lakse izvuce osovinica sa 2 lezaja od vodene pumpe.
Ostao je jos semering, njega izvucite ravnomjerno van.

Inpeler ostaje u bloku, rijetko se pokvari, a i moze se izmjeniti samo rastavljanjem blokova.

Sljedece sta je uciniti mozete obrnutim postupkom ugraditi novu vodenu, mozete pokusati reparirati ovu staru jer se lageri daju mjenjati, ali treba viditi da osovina nije pojedena gdje je semering klizio.


Nastojati cu dopuniti slikama ovo opisano.



Tko radi full generalku trebati ce mu ovo:


#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 July 2016 - 22:11

U potrazi sam za semeringom uljne pumpe na piaggiu 50, slikao sam mu oznake



#5 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 July 2016 - 22:16

Ja ne mogu da vidim okacene slike. Jel jos neko ima isti problem?

#6 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 04 July 2016 - 22:18

Ni ja

Sent from my GT-I9192



#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 04 July 2016 - 22:34

Ne rade slike

#8 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 04 July 2016 - 22:37

vide se slike malog semeringa na pumpi

#9 Yooalexandar

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,393 posts
  • MestoZemun
  • VozimVespa Et4

Posted 04 July 2016 - 22:51

Meni rade I na kompu I na Tapatalk u.. Obrisite off onda

Sent from my GSmart Akta A4 using Tapatalk



#10 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 July 2016 - 21:42

Uploadao sam preko foruma, meni radi, staviti cu externe linkove ako treba?

#11 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 July 2016 - 22:18

Ni ja ne vidim.

#12 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 05 July 2016 - 22:29

Ja i dalje vidim sve slike

#13 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 July 2016 - 22:30

Dobro, bez obzira, ajd napisite dimenzije semeringa :)

Sent from my GT-I9192



#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 July 2016 - 23:59

Postojao je problem sa konfiguracijom foruma, ispravljeno je sada. Off-topic pobrisan.

#15 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 July 2016 - 09:23

Ako ja dobro vidim dimenzija je 9.5 x 16 x 4


U lokalnim prodavaonicama ne postoje, ali nasao sam na internetu nesto:

https://www.amazon.c...l/dp/B0087Q86B4

#16 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 July 2016 - 09:57

I ja sam se dao u kopanje, nisam nasao na ino zsajtovima na komad a ni u opisima za komplet semeringe nema ova dimenzija ???
Nemoguce da nisu predvideli zamenu?

Sent from my GT-I9192



#17 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 July 2016 - 10:01

Pa i nisu, samo novu uljnu pumpu, cca 70€ ako se ne varam. A ja ih imam nekoliko sa malo kilometara koje su propisale, a nerijetko im odlazi semering.
Izmjena je jednistavna.

#18 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 October 2016 - 13:19

Ajde kad sam vec ovdje odmjerio dubine semeringa, i dotaknuo se vodene pumpe koja je direktno vezana za radilicu, a i cesto je odradjujemo kad i radilicu, evo jedna home made alatka od bate Tomija, koja nam sluzi za extremno jednostavno vadjenje vodene pumpe i to bez otvaranja blokova na piaggio 50 masinama, a posluziti ce i na BB bloku.

Evo kako izgleda alat:


Sastoji se od:
- parceta flaha 180x30x5mm
- 2 drvene kockice koje se oslanjaju od rub bloka motora
- 1 seraf M10x80mm i sajba M10
- 1 cevka 50x18x9mm, sa jedne strane ima urezan M10 navoj dubine 10mm, a sa druge strane ima s boka urezan M6 navoj gdje dolazi M6 seraf koji stisne osovinu vodene
- 1 seraf M6x15mm







E sad vodenu je nekada lako izvaditi metodom rucnog cupanka, npr. sa Smrt klestima, tako sam ja prakticirao dok nisam naisao na extremme primjerke gdje se lako riskiraju povrede, nekad stvarno ume da jako zapece.



Kad imamo ovaj alat, preostaje nam da oslobodimo prostor do vodene pumpe, sto podrazumjeva skidanje kompletnog variomata sa sajbom iza njega, onda otklanjamo uljnu pumpu i zupcanike koji okrecu mikroremen.



Sada mozemo napasti vodenu pumpu, a prije svega moramo skinuti ovaj nazubljeni seger osigurac kako bi izvukli vodenu pumpu.


S druge strane bloka je potrebno skinuti poklopac magneta, i moramo ispustiti vodu iz sistema, najlakse je da izvadimo plasticnu lulu ispod magneta i tu ce sve izaci. Prije ove radnje otpustamo cep na posudi da se ne stvara vakum u sistemu. Kada to ispustimo, onda mozemo odspojiti i crijevo na glavi ako imamo termostat posto on zadrzi nesto vode.

Sada moramo odvrnuti osovinu impelera, koja ima kontra navoj. Sa strane variomata primimo smrt klestima ili kombinkrkama osovinu da se ne okrece, a kod magneta okrecemo u desno maticu broj 8, ali ne do kraja posto to nije moguce, nego svega 2 kruga. Onda pristupamo izvlacenju pumpe ali samo za ta 2 koraka. Pa onda opet odvrnemo impeler za 2 koraka, pa opet izvucemo osovinu za 2 koraka, pa opet. Jer impeler nema mnogo mjesta da bi se iz prve odvrnuo, nego mu stalno moramo omogucavati tih 2mm prostora postepenim cimanjem osovine pumpe prema vani.






Dakle kada smo malo otpustili impeler, mozemo da ubacimo piksu i stegnemo osovinu





Zatim prinosimo konstrukciju i povezujemo je preko sredisnjeg M10 serafa na piksu, lagano do kraja navoja





I sljedi izvlacenje, uzimamo 2 kljuca, seraf fiksiramo, a maticu samo zatezemo i zapocinje proces izvlacenja



Malo potegnemo, pa malo odvrnemo impeler, pa malo potegnemo, pa malo odvrnemo impeler i osovina ce istrcati van. Moze i neko istovremeno da odvrce osovinu, a drugi da istovremeno odvrce (u desno) impeler koji ima kontra navoj
I reseno














Ja sam resio da iskopiram taj alat, i imao sam extremno mnogo srece. Piksu sa M10 navojem sam imao gotovu, slucajno izbunario. Tako da sam samo odradio bocni M6 navoj. Imao sam i gotovo parce lima sa rupom tako da je stvar bila gotova. Evo kako izgleda moj koji sam odradio za 4 minute, jos sam odradio 2 navoja rezervni za svaki slucaj :D








2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users