Jump to content


OEM 21 mm


8 replies to this topic

#1 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 September 2015 - 23:12

Od pre par dana sam `ponosni ` vlasnik OEM 21 mm...Da li sam ponosni ? Videcemo ...

Posted Image

To je to ...ortodoksni Kinez , racing , tako pise na sajtu sa koga je uzet ...kopija Dell-a ...zavrsna obrada kao kod svih Kineza , losa , ofarban u crno , da bi bio BLACK ADITION , naravno copy ,

E, sad , sta je dobro , a sta lose u svemu tome ...ono najbolje je da je poklopac sibera od aluminijuma , na navoj , pa se ne moze desiti lom uvodnika sajle kao sto se meni desilo na TNT-u ,,,da je radjeno od dobre plastike , a ne od sto puta reciklirane , verovatno se ne bi desilo ...dobra strana je i to sto ima sisicu za vakum i za doziranje ulja ...

Posted Image

Siber je od aluminijuma , masivan , sto je dobro ...

Posted Image

Uporedjenje sibera sa TNT 13 i OEM 21 ...levo OEM , desno TNT , isti su u dlaku ...

Ali , nesto je razlicito - igle ..

Levo OEM , desno TNT... ova leva znatno ostrija i malo duza , vidi se golim okom ...

OEM je napakovan glavnom diznom 90 , pilotka je koliko sam uspeo da ocitam 38 , slabo se vidi ,,,

Ono dobro na OEM- u je da ima dole na loncetu centralni saraf koji omogucava brzu i laku zamenu glavne dizne bez otvaranja lonceta ,,,

Saug je manuelni , mora se doraditi , zakaciti sajla za klipcic sa oprugom , cijim povlacenjem se oslobadja dizna sauga koja salje extra gorivo u difuzor ...

Kako sam ja prosao ...posle manjih problema sa sajlom , podesio sam duzinu umetanjem bakarne cevcice , siber se montira relativno lako , ali malo je proslo vremena dok nisam shvatio kako , ipak ne radim ja to bas svaki dan ,,,proverio sam, otvara siber do kraja...

Onaj uvodnik od plastike na zadnjem delu difuzora koji ide na air box sam jednostavno prebacio sa TNT-a , u potpunosti odgovara ...i na prednjoj strani lako se ubacio u onu gumu prema lamelarnom ventilu ...

Prvo paljenje , saug ...gorivo pusteno , ja imam slavinu od APN- a ...moram na kurblu , na alnaser nesto nece , kao da je slab acu , ali nije do njega , ili alnaser , ili automat alnasera , slabo vrti i kad spojim veliki od kola , to moram videti sta je ...moram na kurblu ...

Nece ni da cuje , otpade mi noga od kurblanja ...odustajem ...u injekciju malo benzina i kroz sisicu vakuma ubrizgam porciju otprilike ...E , tu je na prvu kurblu upalio ...jak ler gas preko 3000 obrtaja , smirim ga malo na sarafu , zadimio zbog viska goriva , al` se brzo i ocistio ...malo na brzinu postelujem da se moze voziti i u probnu voznju ...


Hmmmmmm, povukao dobro , ima zustrine , ne smem se puno udaljavati od garaze za svaki slucaj , i kao da sam znao u jednom trenutku simptom kao kad nestaje goriva , poceo da prekida sa napajanjem ...sreca , pred samom sam garazom ...stajem , gledam , dole curi benzin ...stanem pred garazu , zavrnem slavinu , prestalo ...slinem sediste , kadicu , odvrnem ponovo , ciri na ona dva preliva sto ima na telu karba ...zavrnem ...verovatno zaglavio iglicasti ...

Skinem karb , odvrnem lonce, prepuno je benzina , plovak identican u dlaku kao na TNT-u , iglicasti isti ...ono sto me iznenadilo je da je hod plovka jako mali , jedva milimetar , dva , verovatno je zato na punom gasu ostao bez napajanja , ali zasto je zaglavio , pa je curilo ? Tu nesto nije u redu ...proverim , resim da ostavim tako pa cu videti ...sve smontiram , kompletiram ceo karb , namaknem crevo za dovod , pustim gorivo , nista ne curi ...namontiram u prirubnice , kurblam i na drugu , trecu je upalio ...

Isteram na ulicu i proba ...polako ...do pola gasa ...na igli nije dobro , osetim po radu motora , dosao je spakovan sa iglom na najvisem utoru , resio sam da probam tako pa cu videti , ali nije dobro ...

Posle tridesetak sekundi punog gasa . prekid dotoka ...definitivno iglicasti nije dobro podesen , ne obezbedjuje dovoljno goriva za pun gas , jbo Kineze koji su ga stelovali ...mali hod plovka , morace se malo pokriviti onaj limic na njemu da dozira malo vise ...eto , morao sam se uveriti da je to - to ...

U poredjenju sa TNT-om , skoro da sam sasvim siguran da su ovi karbovi pravljeni u istoj kuhinji , siber isti u dlaku , opruga sibera , plovak i iglicasti potpuno isti , plasticni uvodnik sa zadnje steane u potpunosti odgovara , skoro sve pozicije iste , vrlo malo ima razlike ...

Mora se podesiti nivo goriva , ustelovati na igli , mislim da ce glavna dizna odgovarati , pa cemo videti ...ovako ne mogu da formiram neke utiske dok se ne usteluje ...

I da ...cena ...sa svim provizijama oko cetrdesetak evra , cekao sam oko pet nedelja dok nije stigao ...

Edited by ALIEN SM, 09 September 2015 - 23:19.


#2 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 September 2015 - 23:28

Imaju negdje i kod mene slike u temi, kupovao sam takav identican, i radio je potpuno isto kao i originalni Dell... Ne znam da li te zahvatila carina, ali mene je kostao oko 25e...

#3 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 September 2015 - 01:08

Isti problem i kod Patka.. Karb nije dell black edition original neg motoforce kopija i isto smo morali da pokrivimo plovak da bi dobili full gas..
Sinisa cena na aliexpressu je 37 dolara sa free shippingom, bas sam gledao dal ima jeftinijih i bilo je npr za 25 dolara al onda uracunaju i postarinu npr 12 dolara pa dodjes na isto..

#4 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2015 - 01:08

Mene 16 evra :) Moram ga usporediti sa orginalom. Oni 19/16mm karbovi isporucuju osjetni manje snage od dellorta 17.5

#5 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 October 2017 - 20:44

Stigo danas famozni OEM PHBG 21mm pa da vidimo sta dolazi u paketu,igle dizne i sl.

Posted Image

Rasturen kompletno da pregledamo situaciju.

Posted Image


Klipni ventil sa ugao od 40 stepeni,na njega ne pise nista.

Posted Image

Straf za smesu je kompletan sa o-ring.

Posted Image

Zavrsna obrada kod ovaj karb nije jaca strana,ovo ide na fina obrada tokom zime da sve bude kako treba.

Posted Image

Igla je no name ali po ako je izmerimo to mu dodze kao W16,

Posted Image

Glavna dizna je 90,pilot dizna nema broj,cold start dizna je broj 60,atomizer je 262AU.

Evo jedan gif da vidite koliko malo otvara plovak,ali dobro je to sto moze da se podesi.

https://imgur.com/a/44DS9

#6 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 November 2017 - 09:22

Tako sam i ja radio pre dve- tri godine kad sam ga uzeo , rastavio do sitnih creva ...ista prica - losa zavrsna obrada , ali mu to ne smeta da dobro radi ...pravi race karb , vidi se po elementima , lak za stelovanje , race igla W-16 , stigao sa dlavnom diznom 0.90 i sa njom dobro radi na air - boxu ...za gljivu kao kod mene radi na dizni 0.92 i dobro je , nema opasnosti od lepljenja ...

#7 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 02 November 2017 - 12:28

Dali si ti kod tvog stelovao otvaranje plovaka,kod mene je bilo mnogo mal hod pa sam vitkao onaj limic da otvara malo vise a da zatvara paralelno sa telo karba.

#8 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 November 2017 - 12:34

Imas li Vlatko neku original dell iglicu plovka da uporedis sa tim kinezom? Obicno budu krace pa je i hod manji, ako vise otvoris plovak remetis rad igle.

#9 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 02 November 2017 - 13:01

Nemam ali mogu da premerim detalno ovu kinesku,mozes da pogledas na link u moj predposlednji post skroz dole koliko je otvaral plovak,iglica nije se ni 2mm dvizila.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users